Gå til innhold

Tenger desperat hjelp !

Anbefalte innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg er en ung jente som sliter veldig når det kommer til sex. Jeg har hatt 3 sexpartnere tidligere, og nå den 4 som er kjæresten min. Vi har vært sammen i 1 år og er samboere. Han er verdens snilleste og jeg er veldig trygg på han.

Når det kommer til sex og alle former for det, er det han som alltid tar styringen. Han har veldig lyst til at jeg skal gjøre noe også, og jeg vil selv, men er kjempe redd. Det er ikke sånn at jeg bare er redd, jeg har angst for det. Det er akkurat som det er satt opp en mur jeg ikke kommer over.. Har prøvd å runke han, men føler ikke det går så fint. Det er det eneste jeg har gjort! Han har lyst til at jeg skal ri han og suge han, men uansett hvor lyst jeg har, så begynner jeg å grine av tanken. Har tenkt for hver partner, at neste gang klarer jeg ikke. Men det skjer ikke. Og jeg er 100% trygg på han - hvorfor klarer jeg det ikke? Har fortalt han hvor vanskelig det er og han er veldig forståelsesfull, men vi begge vil jo at jeg skal klare det !!

Noen som kan komme med tips? Hvordan skal jeg takle det, hvordan skal jeg gjøre det? Trenger desperat hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig noe i det at når du venter for lenge, så vil det bli vanskligere å faktisk gjøre det.

Men, jeg kan på en måte forstå deg også.

Når det kommer til suging, så er det en veldig intim ting for meg. Og det er ikke noe jeg har gjort på hvem som helst. En gang i tiden lovde jeg meg selv at jeg ikke skulle suge noen igjen før jeg visste at forholdet ville vare. Og det løftet holdt jeg, men jeg brukte 1 år før jeg gjorde det på samboeren min. Og jeg brukte laaaangt tid på å få det gjort da jeg plutselig satt der. Sikkert bortimot 20 min.

Du skrev dere har snakket om det, det er bra. Fortsett å snakk om det, og begynn i det små. Gjerne med lyset av, hvis du føler deg litt tryggere da. Ved suging kan du jo begynne med å bare slikke litt på penis f.eks, og jobbe deg opp til å ta den i munnen.

Også fint hvis han kan gi deg tilbakemelding, eller evt vise deg hvordan han liker å bli runket f.eks.

Og husk at øvelse gjør mester!

Det er igrunn det eneste rådet jeg kan gi.

Skrevet

Er mange som ikke klarer å slå seg løs. Og jeg vil påstå at selv om du sier at du er 100% trygg på han så vil jeg si at nei det er du nok ikke. Er man 100% trygg på noen så kan man prøve ting uansett hvor skummelt det skal måtte være.. du trenger nok tid. Be han om å feks ha noe over hodet. Viss du vet at han ikke kan se deg så kan det hende det hjelper til å få prosessen igang da du kan styre på uten å måtte se hvordan han reagerer osv.

Anonymous poster hash: 47659...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...