carianne Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Aberela krem 0,5 er utgått hva gjør man?Endelig funnet noe som holder akner i sjakk
moncabang Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Aberela krem 0,5 er utgått hva gjør man?Endelig funnet noe som holder akner i sjakk Neeeei, det er det eneste som holder meg kvisefri også! Hvorfor i alle dager kutter de ut noe som funker så bra?? Har du hørt om noe annet som skal erstatte aberela da? For noe må det jo bli...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Du kan få kjøpt den på apotek uten resept i en del land. I Thailand heter den Retin-A. Jeg har også kjøpt i Spania, men husker ikke merkenavnet. Imidlertid får du det du skal ha hvis du gir de en lapp med virkestoffet og styrken skrevet ned: Tretinoin 0.05. Så hvis du eller noen andre du kjenner skal til Spania eller Thailand kan du jo kjøpe med noen tuber. Anonymous poster hash: 441ce...f29
carianne Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2013 Airol krem 0,5 sa de på apoteket. Må ha ny resept. Import fra Tyskland. Håper den ikke er annerledes.?
carianne Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2013 Føler dere at Aberela hjelper mot arr? Klorearr etter kviser? Føler det tar tid! Brukt Aberela i 4 mnd
carianne Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2013 Fikk ny resept på airol siden aberela ikke finnes mer. Ringte bare legen. Flasser plutselig litt av airol. Håper den er like effektiv om ikke bedre:)
venus_ Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Litt utenfor tema, men dere som synes denne funker, hvor lang tid tok det?
carianne Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2013 Hadde fortsatt utbrudd i 3 måneder. Tar tid før den virker. Nå har jeg lite utbrudd. Har ikke hatt de store underjordiske kvisene på lenge. Mye mindre hudormer. Bruker tetralysal i tillegg. Fikk det to måneder ut i behandling. Tror ikke antibiotika virker noe særlig egentlig. Tretinoin tar tid. Angrer på at jeg ikke begynte tidligere med den. Mindre arr og røde merker.
Raquelle Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Hva er prisen på Airol 0.5? Aberela var jo så billig, og fungerte supert. Fikk resept på Teretionin, men den vist så dyr
carianne Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2014 159 kr om jeg husker riktig. Airol er tretinoin.
Raquelle Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 159 kr om jeg husker riktig. Airol er tretinoin. Da skal jeg få en resept på den i stede Fikk på Tretinoin Crem 0.1 40gram tube, og den er vist dyr. Legen min viste ikke prisen helt, men mente det var mellom 500-1000,-... Å det et alt for mye :/
carianne Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2014 Den du fikk er dobbel så sterk. Airol er 0, 05. Sikkert den som obagi bruker til hudfornying. Trodde ikke fastlegen skrev ut slike sterke kremer?
Raquelle Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Den du fikk er dobbel så sterk. Airol er 0, 05. Sikkert den som obagi bruker til hudfornying. Trodde ikke fastlegen skrev ut slike sterke kremer? Jeg har ett stygt arr på leggen som jeg han mente jeg kunne prøve den på også siden jeg først skal ha en sånn krem. Arret er godt grodd, men han mente det kunne hjelpe på å få det penere. Men da kan det hende jeh venter litt med den siden den er så dyr. Er så mye disse mnd. Nå har jeg i hvertfall noen valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå