AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 ..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak. Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme. Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36? Anonymous poster hash: 3fa40...dbd
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Ja det er tullete å fokusere på vekt når det åpenbart er ingenting i veien med dette. Å sammenligne seg med en annen er også helt feil - her kan det være forskjeller langt ut over det synlige i kroppsbyggning. Til slutt: det å veie lite er ikke synonymt med det å være sunn. Fokuser heller på å spise sunt og variert i passe mengder og å trene regelmessig for helsens skyld. Da vil du fortsette å ha en sunn kropp.
Gjest Coolaid Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Tallet på vekten er bare et tall uten noe nevneverdig viktig informasjon. Det sier ingenting om fysisk form, muskler, helse eller beinbygning. Ikke ødelegg kroppsbildet av deg selv med et dumt tall. Så lenge du er fornøyd med deg selv, og helsen din er bra, er det ingen grunn til å gå inn på en tankegang om at du trenger å forandre noe. Dersom det ikke er noe ødelagt er det heller ikke noe å reparere. Syns du hadde et fint syn på deg selv og kroppen din - før du begynte å tenke på dette. At noen mener du er liten og nett, trenger ikke være negativt. Dersom noen hentyder til at du veier for mye er det latterlig. Det synet du hadde på deg selv FØR du gikk på vekten virker tiltrekkende på andre mennesker. Ikke mist det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Kan vi få se et bilde av deg ? Selvfølgelig anonymisert og med klær på ? Er sikker på det ikke er noe gale med vekten din. Anonymous poster hash: fe0ad...cc1
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Kan vi få se et bilde av deg ? Selvfølgelig anonymisert og med klær på ? Er sikker på det ikke er noe gale med vekten din. Anonymous poster hash: fe0ad...cc1 Hvorfor skal vi det? Jenten var fornøyd helt til veksten viste et annet tall enn det hun var vant til. Det betyr at hun likte det hun så i speilet. Hva skal vi på et forum tilføye ut fra et bilde?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Kan vi få vite din høyde og vekt? Har du prøvd å regne ut din BMI? Det er viktig for å få et objektivt og realistisk bilde på helheten.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Gi faen i BMI TS. BMI er unøyaktig og tar ikke i beregningen at noen har muskler. Ta en titt på denne websiden i stede. Her kan du taste inn din høyde og din vekt å se hauger av variasjoner av kropper med lik vekt og høyde som deg. Bildene er lastet inn av helt vanlige mennesker. Vekt er veldig individuelt og ikke noe fasit på at man veier for mye når man veier ett visst antall kilo:) http://www.mybodygallery.com/photos-34158-body-shape.htm?StartAt=3#.Uj3WHcZ7KSd Anonymous poster hash: bc149...183 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Høyde, vekt? Anonymous poster hash: 4eaf2...af1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 ..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak. Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme. Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36?Anonymous poster hash: 3fa40...dbd Tipper du har fått mer muskelmasse. Musler er blytungt i forhold til fett, men tar mye mindre plass. Å henge seg opp i vekta er det største tull. Anonymous poster hash: 8fa02...cb7 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Ikke tenk på vekt, BMI, fettprosent, høyde, osv, og ikke tenk på hva folk her inne (eller andre steder) måtte mene. Ikke gå på vekta igjen, og finn noe å distrahere deg selv med til hysteriet ditt går over og selvfølelsen kommer tilbake igjen. Det tar nok ikke langt tid (anbefaler deg å holde deg unna rosablogger, Kvinneguiden og andre slike steder en stund). Det er ihvertfall det som fungerer for meg, de gangene jeg blir skrullete og hysterisk av slikt. Det går over! Anonymous poster hash: 8d3e5...cc7 1
skreppamedleppa Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 ..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak. Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme. Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36?Anonymous poster hash: 3fa40...dbd Nå er jeg muligens litt kvass men Selvsagt skal du gi faen i badevekten. Det høres ut som at du ønsker å slite med selvbildet ditt, som at du ønsker å trøkke deg selv ned, og for all del det må du gjerne ønske og da er dette den beste måten, sammenlign deg med bestevenninen din, bli like opphengt som hun, snakk om kilo tall og bli opphengt i badevekten, la den få bestemme hvordan du skal føle deg, vær den sin slave, men da må du og forvente at den får deg til å føle deg jævlig. Du liker speilbildet av deg selv, hvorfor i svarte er ikke det god nok? Hiv badevekten på dør!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Jeg må bare høre hva andre, utenforstående mennesker tenker om meg. Jeg er ikke så høy, og dermed er jeg livredd for å bli liten og rund. Dette bildet er ikke verdens beste, men det gir vel et visst inntrykk? Det ser ut som jeg har veldig stor mage, men kjolen som krøller seg skal ha noe av skylden.. Så: Vær ærlige, jeg takler alle svar.Anonymous poster hash: 3fa40...dbd
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Anonymous poster hash: 3fa40...dbd Anonymous poster hash: 3fa40...dbd 3
Gjest Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 TS got ass! Ser ingenting å klage på her. Desverre er man selv sin verste fiende. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Anonymous poster hash: 3fa40...dbd Nå virker jeg sikkert splitte pine gal, men jeg må bare vise fasongen uten mulighet til å skylde på klærne...Anonymous poster hash: 3fa40...dbd 1
Gjest Allergikeren Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Der er kroppen jeg vil ha, jo! Jeg kan gjerne overta den hvis du har tenkt å være misfornøyd med den bare fordi du veier litt mer enn du trodde! Så lenge du liker/ikke er misfornøyd med det du ser i speilet, kroppen fungerer som den skal og du har en sunn livsstil, er tallet på vekta bare et tall.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Men du er da mer enn slank nok? Anonymous poster hash: 4eaf2...af1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Enda en umoden, ung jente som fisker etter komplimenter. Anonymous poster hash: 27b8e...d1b 17
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 ..i det minste hadde et avslappet forhold til den, og våget derfor å gå på vekten i går. Og fikk sjokk. Jeg veier mer enn jeg noen gang har gjort. Samtidig skjønner jeg ikke hvorfor, for buksene mine passer og selv om jeg ikke er helt "fit", har jeg ikke håndtak. Venninnen min har den siste tiden gått ned flere kilo og er ekstremt opphengt i vekt. Hun er lengre enn meg, men vi veier nå nesten det samme. Jeg får høre av de rundt meg at jeg er lita og nett, jeg begynte å tro på disse også, men antall kg sendte meg rett i kjelleren. Er det tullete av meg å fokusere på hva vekta sier, fremfor å se i speilet og det faktum at jeg passer inn i 34/36?Anonymous poster hash: 3fa40...dbd Kvitt deg med vekta di, og for å være litt flåsete, venninna di i samme slengen. Du har drømmekroppen. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: 8fa02...cb7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #20 Skrevet 24. september 2013 Hva klager du på jente?! Du er jo driiitdigg!!!! Og rompa di er den fineste jeg har sett på lenge. Bare spør hvilken som helst mann her inne. hilsen MANN Anonymous poster hash: 45a9c...542 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå