Gå til innhold

Har lyst å åpne min egen interiørbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det jeg trenger? Hva må jeg ha, hvordan begynne osv? Trenger tips så please svar meg.

Anonymous poster hash: 2869b...0fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Malena_123
Skrevet

Har du så lite peiling på å starte og drive butikk og du må inn på et forum og spørre om dette - tror jeg det er best du lar være. Og gjør deg selv en tjeneste, les denne bloggposten:http://ninasgaleverden.blogspot.no/2010/09/lyst-pa-egen-butikk.html Anonymous poster hash: cd79c...be7

Alle har lov å spørre her om det de vil. Men da skal alltid komme inn slike " bedrevitere" som deg og fucke opp!
  • Liker 6
Skrevet

Alle har lov å spørre her om det de vil. Men da skal alltid komme inn slike " bedrevitere" som deg og fucke opp!

Det var er og min ærlige mening. Har man ikke engang klart å google "starte egen bedrift" og begynt å sette seg inn i ting på egen hånd, så mangler det ikke bare på kunnskap, men også evner.

Anonymous poster hash: cd79c...be7

• Liker 12
Skrevet

Det var er og min ærlige mening. Har man ikke engang klart å google "starte egen bedrift" og begynt å sette seg inn i ting på egen hånd, så mangler det ikke bare på kunnskap, men også evner. Anonymous poster hash: cd79c...be7

ikke glem å trykk på lik knappen <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Gjest Ironically me
Skrevet

Om du skal start butikk,så sjekk i allefall om det er mange i samme bransje der du bor. Jeg synes de fleste interiør butikker er klin like for tiden, med "HOME" skilt tekst etc. Tenk deg om - skal du selge det de andre har? Hvis ja: så har du garajen stappfull av esker og kasser med ... dritt, som du ikke får solgt før du aner. Er du i stand til å tenke anderledes og treffe trendene?

• Liker 5
Skrevet

Om du skal start butikk,så sjekk i allefall om det er mange i samme bransje der du bor. Jeg synes de fleste interiør butikker er klin like for tiden, med "HOME" skilt tekst etc. Tenk deg om - skal du selge det de andre har? Hvis ja: så har du garajen stappfull av esker og kasser med ... dritt, som du ikke får solgt før du aner. Er du i stand til å tenke anderledes og treffe trendene?

Her jeg bor er det ingenting som faller i min smak, jeg må ofte bestille fra nettet, som Nomi, Lama, Lexington, Riviera Maison. Jeg må ofte til Oslo for å kjøpe det jeg vil ha,og det koster en del, veg osv. Jeg skal ikke ha Home skilt og slik som Bohus, skeidar etc. Husker ikke sist gang jeg var i en slik butikk. Jeg vil ha det unike, og i mitt hode så vet jeg eksakt hva jeg vil ha og hva som faller i smak.

Skrevet

Kunnskap om å drive egen bedrift.

Et faktisk kundegrunnlag.

• Liker 4
Skrevet

Markedet er langtfra mettet, selv om man skulle tro det, se bare:

Her jeg bor er det ingenting som faller i min smak, jeg må ofte bestille fra nettet, som Nomi, Lama, Lexington, Riviera Maison. Jeg må ofte til Oslo for å kjøpe det jeg vil ha,og det koster en del, veg osv. Jeg skal ikke ha Home skilt og slik som Bohus, skeidar etc. Husker ikke sist gang jeg var i en slik butikk. Jeg vil ha det unike, og i mitt hode så vet jeg eksakt hva jeg vil ha og hva som faller i smak.

Alle sier at de er "unike", og så er de kliss like alle sammen...

• Liker 4
Skrevet

Markedet er langtfra mettet, selv om man skulle tro det, se bare:

Alle sier at de er "unike", og så er de kliss like alle sammen...

ok, så her kommer et eks. Du sier altså at Villa Paprika er lik Bohus, skeidar osv. Du mener ikke det? Jeg gir bare et eks. Det villa paprika har i butikken sin, har jeg ikke sett noen plasser på østlandet.

Skrevet

Hm, jo, jeg synes det er veldig likt.

• Liker 3
Skrevet

Se der ja, enkelt og greit, tusen takk for hjelpen :-)

Og hadde du - som før nevnt - klart å skrive inn "starte egen bedrift" i søkefeltet på google så ligger disse linkene på første side i trefflista.

Lykke til med egen bedrift...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i den som sa at du bør skille deg ut. Alle interiørbutikkene er i dag stappfult av det samme, og alltid i samme farger (svart og hvitt). Veggklistremerker, klisjè skilt og Buddhahoder (som forresten er blasfemi). Gørr!

Ellers ville jeg anbefalt deg å ta et kurs i business. Det fins slike for voksne som går over ett år/ett semester (som du kan ta ved siden av jobb). Å starte egen bedrift er en stor økonomisk invistering, og da hadde det vært litt kult om det ble suksess :)

Så start med det, og legg planer for hva som skal gjøre din butikk unik. Lag en businessplan! :)

• Liker 4
Skrevet

Og hadde du - som før nevnt - klart å skrive inn "starte egen bedrift" i søkefeltet på google så ligger disse linkene på første side i trefflista. Lykke til med egen bedrift... Anonymous poster hash: cd79c...be7

Altså, ikke int. i din mening, så kom deg vekk fra min tråd. Takk.

• Liker 1
Skrevet

Altså, ikke int. i din mening, så kom deg vekk fra min tråd. Takk.

Enig, ikke bare kommer med grunner til hvorfor ts ikke skal starte...vel da blir det ikke mye hjelp.

Jeg kan egentlig komme på mange andre grunner til hvorfor ts ik bør starte, men om man sitter sånn hadde ingen startet med noe.

Bare man har papirer i orden, ikke klusser med skatt, avgift, mva osv så kan resten læres.

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å være så nedlatende og "bedrevitende"?

Hvorfor gidder du å svare i det hele tatt?

Og hadde du - som før nevnt - klart å skrive inn "starte egen bedrift" i søkefeltet på google så ligger disse linkene på første side i trefflista.

Lykke til med egen bedrift...

Anonymous poster hash: 193f2...c9a
Skrevet

Enig, ikke bare kommer med grunner til hvorfor ts ikke skal starte...vel da blir det ikke mye hjelp.

Jeg kan egentlig komme på mange andre grunner til hvorfor ts ik bør starte, men om man sitter sånn hadde ingen startet med noe.

Bare man har papirer i orden, ikke klusser med skatt, avgift, mva osv så kan resten læres.

For at jeg ikke googlet starte egen bedrift, så kan jeg ikke drive med det. Meningen med denne tråden var litt tips, råd ol. tenkte at noen kanskje allerede hadde startet bedrift, som kunne komme med tips. Men, det skal alltid komme inn noen bedrevitere, som ikke svarer på det jeg spørr om, men skal være så bra selv, og være nedlatende. Og attpåtil svare slik som Anonym, er du så tøff i trynet så svar med nick, ihvertfall.

Skrevet

For at jeg ikke googlet starte egen bedrift, så kan jeg ikke drive med det. Meningen med denne tråden var litt tips, råd ol. tenkte at noen kanskje allerede hadde startet bedrift, som kunne komme med tips. Men, det skal alltid komme inn noen bedrevitere, som ikke svarer på det jeg spørr om, men skal være så bra selv, og være nedlatende. Og attpåtil svare slik som Anonym, er du så tøff i trynet så svar med nick, ihvertfall.

Heeeel enig. :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...