AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Har holdt på med en kar en liten stund nå. Vi prates i alle fall på meldinger hver dag og sees 3-5 ganger i uka. Senest før helga sendte han en mld der han skrev at han håpet å se meg snart. Men i helga og mandag har han enten vært treig til å svare eller ikke svart i det hele tatt... Jeg pleier vanligvis ikke være den av oss som har sendt mld først, men denne gangen gjorde jeg det. Har liksom hatt den godfølelsen på dette her da og fått inntrykk av at han virker interessert osv. Kan han bare ha endret seg over natta og plutselig ikke like meg lenger? Tror heller ikke jeg har mast noe særlig heller, sender bare en mld og venter på svar på den.Anonymous poster hash: 24ba5...3ce
Enilorac Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Det burde ikke være mulig men gutter endrer fort mening når de plutselig tenker seg om, men da har han aldri likt deg ordentlig heller. 2
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Det burde ikke være mulig men gutter endrer fort mening når de plutselig tenker seg om, men da har han aldri likt deg ordentlig heller. Joda, det er fullt muøig å være betatt av noen og plutselig så får man litt avsmak. Opplevd det selv og er ikke uvanlig. En venninne opplevde det nylig. Holdt på med en fyr og plutselig så innså ho at han ikke var noe for henne likevel. Så, i startfasen kan ting snu ganske kjapt. Og det gjelder ikke bare for gutter
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Tror heller ikke det har vært noen følelser i sving....
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Kan være mulig at han har tenkt på noe som gjør at ting endrer seg, ja.. Det har hendt meg. Følelsene mine har nok ikke endret seg helt, men jeg har blitt mindre interessert fordi jeg har blitt bevisst på noe jeg ikke var bevisst på tidligere. Anonymous poster hash: e1011...8ea 2
Obiola Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Om følelsene ikke er så sterke i utganspunktet og man kanskje er litt usikker på hva man egentlig føler, om det er riktig eller ikke. Ingen går fra å være hodestups forelsket den ene dagen til å ikke føle noe som helst den neste. Sterke følelser tror jeg bare kan forsvinne over tid.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg opplevde og at ting plutselig endret seg. Jeg hadde vært betatt av fyren lenge og da vi begynte å holde på var jeg helt opp i skyene. En dag da jeg våknet opp hos han etter å ha overnattet var det som å slå av en bryter. Orket ikke tanken på at han skulle ta,klemme,kysse på meg. Rare greier egentlig. Jeg hadde hatt et godt øye til fyren i årevis.. Greier fremdeles ikke helt å sette fingeren på hva det var som plutselig endret seg men
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Om følelsene ikke er så sterke i utganspunktet og man kanskje er litt usikker på hva man egentlig føler, om det er riktig eller ikke. Ingen går fra å være hodestups forelsket den ene dagen til å ikke føle noe som helst den neste. Sterke følelser tror jeg bare kan forsvinne over tid. Joda men sterke følelser kommer etter en tid og ikke i startsfasen. Jeg tror derfor det ikke er uvanling å oppleve at man går fra å være betatt til å ikke " føle" noe. Mange blander også det å være betatt med detvå ha følelser. Det er som du sier, sterke følelser forsvinner over tid. Akkurat som de kommer over tid.
Gjest gjest Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 For noen kan det bare være å ha erobret noen, så hopper de på neste...Da sex...Kanskje han fikk det han ville ts, og gikk videre? Men hadde det vært ekte sterke følelser der, hadde de ikke bare blitt borte over natta...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 For noen kan det bare være å ha erobret noen, så hopper de på neste...Da sex...Kanskje han fikk det han ville ts, og gikk videre? Men hadde det vært ekte sterke følelser der, hadde de ikke bare blitt borte over natta... Man har ikke sterke følelser for noen i startfasen uansett.. Men det betyr ikke at han ikke var betatt.
Gjest gjest Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Man har ikke sterke følelser for noen i startfasen uansett.. Men det betyr ikke at han ikke var betatt. Uenig. Noen få jeg har truffet, har det vært ummidelbart sterke følelser for! Men så er jeg typen som ikke kan falle for vennene mine, det må være noe der med en gang.
Obiola Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Joda men sterke følelser kommer etter en tid og ikke i startsfasen. Jeg tror derfor det ikke er uvanling å oppleve at man går fra å være betatt til å ikke " føle" noe. Mange blander også det å være betatt med detvå ha følelser. Det er som du sier, sterke følelser forsvinner over tid. Akkurat som de kommer over tid. Det er sant, man starter jo med å være betatt og for noen stopper det kanskje der. De sterke følelsene kommer kanskje aldri, da er det best å trekke seg ut. Mange oppfører seg nok som om de er forelska når de bare er betatt og viser derfor mye interesse i starten, er nok mange som har brent seg på dette og trodd det skulle bli et forhold ut av det. 3
Gjest Daenerys Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Pling Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Jeg opplevde og at ting plutselig endret seg. Jeg hadde vært betatt av fyren lenge og da vi begynte å holde på var jeg helt opp i skyene. En dag da jeg våknet opp hos han etter å ha overnattet var det som å slå av en bryter. Orket ikke tanken på at han skulle ta,klemme,kysse på meg. Rare greier egentlig. Jeg hadde hatt et godt øye til fyren i årevis.. Greier fremdeles ikke helt å sette fingeren på hva det var som plutselig endret seg men Ja det blir vel ofte litt motsatt av det å ha vært i forhold lenge. Jeg og min mann er ikke stormende forelsket lenger - men slik fysisk så får vi liksom ikke nok av hverandre; den velkjente lukten (god lukt)og tryggheten ved å ha det mennesket der ved siden av seg om natten. Ingenting fysisk er ekkelt mellom oss, det være seg kyssing eller mer.
Gjest slettetbruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Player. Han gjør det i din daglige rutine å tekste med han og se han flere ganger i uken, og så slutter han for å få deg til å savne han sånn at han får en slags makt over deg.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Jeg har opplevd å være fryktelig betatt av noen, helt til vi havnet til sengs. Så stoppet det helt opp for min del, og syns hele dama var utrolig plagsom! Kan ikke forklare hvordan det skjedde. Kort tid etter det møtte jeg mannen som jeg nå er samboer med. Og jeg er ingen player. Har alltid trivdes best i et stabilt og trygt forhold. Forøvrig sa jeg ihvertfall ifra til jenta på en fin måte, slik at hun ikke ble gående rundt som et spørsmålstegn. Det burde denne mannen også gjort, istedet for å bare la være å svare på meldinger osv. Anonymous poster hash: 6c491...d0d
Steinar40 Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 Kommer vel an på hvor mange andre jern han har i ilden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 Jeg har opplevd å være fryktelig betatt av noen, helt til vi havnet til sengs. Så stoppet det helt opp for min del, og syns hele dama var utrolig plagsom! Kan ikke forklare hvordan det skjedde. Kort tid etter det møtte jeg mannen som jeg nå er samboer med. Og jeg er ingen player. Har alltid trivdes best i et stabilt og trygt forhold. Forøvrig sa jeg ihvertfall ifra til jenta på en fin måte, slik at hun ikke ble gående rundt som et spørsmålstegn. Det burde denne mannen også gjort, istedet for å bare la være å svare på meldinger osv. Anonymous poster hash: 6c491...d0d er det jeg som surrer her eller? er du mann eller kvinne? og er du bifil? (ikke at det har så mye med saken å gjøre, men fikk ikke helt dette til å gå opp) Anonymous poster hash: 0e33e...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå