Gjest Rossin Skrevet 7. august 2013 #1 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg og Dreamdrops bestemte oss i kveld for å lage en snapchattråd her på KG. Så, her kan dere legge ut brukernavna deres, eller legge til de dere vil. Hvis dere ikke ønsker å blande business og pleasure, så kan dere lage en ny bruker for kg-snapping. Jeg er Rossin-Rossin. Dreamdrops er Dreamdrops. (Tror jeg). Hvis du bare legger til folk og ikke skriver hva du heter her, så meld gjerne ifra til den du adder om hva du kaller deg her inne Endret 7. august 2013 av Rossin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #2 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) . Endret 18. august 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 7. august 2013 #3 Del Skrevet 7. august 2013 Dette var gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. august 2013 #4 Del Skrevet 7. august 2013 Hva skjedde med den STORE snapchat tråden a? (sorry avsporing). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 7. august 2013 #5 Del Skrevet 7. august 2013 Hva skjedde med den STORE snapchat tråden a? (sorry avsporing). Denne kan bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2013 #6 Del Skrevet 7. august 2013 Trodde den skulle hete "Den medium'e snapchat-tråden" jeg, heheh. Men ja, jeg heter Dreamdrops på snap! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 7. august 2013 #7 Del Skrevet 7. august 2013 Trodde den skulle hete "Den medium'e snapchat-tråden" jeg, heheh. Men ja, jeg heter Dreamdrops på snap! Stemmer. Endra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 7. august 2013 #8 Del Skrevet 7. august 2013 Lol der ble det medium'e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2013 #9 Del Skrevet 7. august 2013 Snuppo78 La deg til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 7. august 2013 #10 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Lol der ble det medium'e Kunne ikke blitt mer medium. Av alle medium'e tråder er dette den mest medium'e tråden noensinne. Endret 7. august 2013 av Rossin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2013 #11 Del Skrevet 8. august 2013 Kunne ikke blitt mer medium. Av alle medium'e tråder er dette den mest medium'e tråden noensinne. Klokken er 2 på en torsdagsmorgen, trenger ikke å bli utålmodig enda. Om det var aktiviteten her inne du siktet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 8. august 2013 #12 Del Skrevet 8. august 2013 Klokken er 2 på en torsdagsmorgen, trenger ikke å bli utålmodig enda. Om det var aktiviteten her inne du siktet til Hahahah, nei. Men medium er jo bra! Vi var enige om at tråden skulle være medium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2013 #13 Del Skrevet 8. august 2013 Hahahah, nei. Men medium er jo bra! Vi var enige om at tråden skulle være medium Jepp! Liker navnet på tråden altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qvam Skrevet 8. august 2013 #14 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Slettet. Endret 19. august 2013 av Qvam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 8. august 2013 #15 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) *poff* Snapchat slettet Endret 3. mai 2018 av Teqi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 8. august 2013 #16 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg er ...... Sakone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 8. august 2013 #17 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg er jo ikke aktiv her inne omtrent i det heletatt (snikleser litt) men jeg heter Synnikken på snapchat om noen vil ha random rare bilder fra meg *ler* Lær meg å sy! (På snapchat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 8. august 2013 #18 Del Skrevet 8. august 2013 Lær meg å sy! (På snapchat) *ler* Jeg er dårlig på sying, Syløven er bare ett kosenavn fra jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 8. august 2013 #19 Del Skrevet 8. august 2013 Tinusn ;* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 8. august 2013 #20 Del Skrevet 8. august 2013 NerdMedSverd der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå