Gå til innhold

Interiørblogger - hvem er din favoritt(er)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg tips til gode interiørblogger! Liker å lese i ulike kategorier (selv om min egen stil er litt blanding av vintage og nordisk landstil) - er litt lei de bloggene jeg følger - og favorittbloggen min har dessverre stengt ned bloggen sin for en stund)..

Noen som vil tipse om en god blogg? :Nikke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt bloggen 'med et lekent sinn'. Synes hun som skriver der har en kul stil med vintage og litt street-style (hvis det er noe som heter det). Så virker hun som en kul persom, med mange ideer.

Anonymous poster hash: 64d99...9e7

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker godt bloggen 'med et lekent sinn'. Synes hun som skriver der har en kul stil med vintage og litt street-style (hvis det er noe som heter det). Så virker hun som en kul persom, med mange ideer.

Anonymous poster hash: 64d99...9e7

Takk! Skal google den opp! Den har jeg ikke lest før! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Fjeldborg og Kasparas regnbue.

Anonymous poster hash: 3153b...880

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er lindevegen.no :)

Anonymous poster hash: 62174...2de
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er lindevegen.no :)

Anonymous poster hash: 62174...2de

Verdens kjedeligste blogg, Silje.

Anonymous poster hash: 0f1aa...fa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes lindevegen er fin jeg. Favoritten er Hegemors store, lille verden. Nydelig hus og stil. Baronivegen er også fin. Liker de stilene der:)

Anonymous poster hash: 73350...0fc
AnonymBruker
Skrevet

Noen blogger for leiligheter under 50 kvm?

Anonymous poster hash: b4aa6...f06

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar - flere jeg ikke hadde fått med meg her - så nå skal jeg kose meg og se etter nye ideer :Nikke:

Gjest Fleecejakke
Skrevet

De er jo helt like alle sammen, så det er hips om happ hvilken jeg leser.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg har ingen favoritter, det er jo så mange flinke interiørbloggere rundt omkring + man finner plenty med inspirasjon på f.eks Instagram. Men jeg slenger meg på hit i håp om å finne noen nye bloggere å følge, siden jeg sitter med stooooore planer om å oppdatere og fikse litt på innhold i min egen leilighet - har et enormt behov for litt "fornyelse" og flotte fargeklatter spredd rundt meg på daglig basis når jeg er frisk nok til å være hjemme. :blomst:

Skrevet

Jeg liker veldig godt tomineshjem.blogspot.no Noen som har tips til bloggere med samme stil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt tomineshjem.blogspot.no Noen som har tips til bloggere med samme stil?

Helt enig i at dette er den beste!

Er så innmari lei shabby-føkkings-chic-stilen som er så gammeldags og oppbrukt. Uten sjel, uten kreativitet og uten noe særpreg. ALT ser likt og hvitt ut, hos alle med denne kjedelige og oppbrukte stilen. Det ble populært på tidlig 2000-tallet... Det er 10(!) ÅR siden folkens. Våkn opp. ;) Unnskyld, men det er virkelig en utgått stil som folk heldigvis gir litt og litt mer slipp på nå. Det ser bare billig ut. Skjønner ikke at det har vært populært en gang...

Rottinghjerter og nymalte møbler slipt med sandpapir. Ugg stønn!

Anonymous poster hash: 37e6b...4c6

Skrevet

Helt enig i at dette er den beste!

Er så innmari lei shabby-føkkings-chic-stilen som er så gammeldags og oppbrukt. Uten sjel, uten kreativitet og uten noe særpreg. ALT ser likt og hvitt ut, hos alle med denne kjedelige og oppbrukte stilen. Det ble populært på tidlig 2000-tallet... Det er 10(!) ÅR siden folkens. Våkn opp. ;) Unnskyld, men det er virkelig en utgått stil som folk heldigvis gir litt og litt mer slipp på nå. Det ser bare billig ut. Skjønner ikke at det har vært populært en gang...

Rottinghjerter og nymalte møbler slipt med sandpapir. Ugg stønn!

Anonymous poster hash: 37e6b...4c6

He,he - skjønner hva du mener! Spesielt når dette ble allemannseie.. Jeg har ingen spesiell stil - jeg digger å blande design med arv - poenget er å få det litt unikt og ikke minst veldig MEG. Digger hjemmet mitt - og da føler jeg at det blir bra!

Det jeg virkelig HATER er kataloghjem; de som er TATT UT at skeidar og bohus katalogen. Snakk om upersonlige og kjedelige hjem...... Sukk......... :glare:

Skrevet

Ellers må jeg jo få tilføye at det alltid er gøy å lese de som har tar den helt ut! Veldig gøy, selv om man ikke ville gjort det samme selv; syns Sigurd Storm er veldig flink - og spesielt når han pynter til jul! Wow faktor altså!

Skrevet

Ellers må jeg jo få tilføye at det alltid er gøy å lese de som har tar den helt ut! Veldig gøy, selv om man ikke ville gjort det samme selv; syns Sigurd Storm er veldig flink - og spesielt når han pynter til jul! Wow faktor altså!

Det er han som var med i det programmet på fem?

Isåfall, han digget jeg!!! Utrolig kult at folk "tar den helt ut", som du sier :-) Og det gir jo mange gode ideer også synes jeg, selv om man kanskje ikke velger å bruke alt.

Stilig det juletreet hans altså. Håper det starter opp et lignende program til høsten :-)

Forøvrig kan jeg jo på en måte forstå hvorfor shabby chic stilen har tatt av, og blitt på moten lenge. Den er relativt "enkel" å få til på en billig måte. Det er jo "bare" å male gamle møbler og pusse dem litt. (Det ligger jo selvsagt noe mer bak, men det gjør jo stilen litt mer tilgjengelig for "folk flest")

Skulle ønske det var flere bloggere som kjørte en litt annen stil. Jeg liker forresten villapaprika også. Hun har mye fine ting, og et pent hjem. Selv om jeg ikke ville hatt det nøyaktig slik hos meg selv :-)

Skrevet

Det er han som var med i det programmet på fem?

Isåfall, han digget jeg!!! Utrolig kult at folk "tar den helt ut", som du sier :-) Og det gir jo mange gode ideer også synes jeg, selv om man kanskje ikke velger å bruke alt.

Stilig det juletreet hans altså. Håper det starter opp et lignende program til høsten :-)

Forøvrig kan jeg jo på en måte forstå hvorfor shabby chic stilen har tatt av, og blitt på moten lenge. Den er relativt "enkel" å få til på en billig måte. Det er jo "bare" å male gamle møbler og pusse dem litt. (Det ligger jo selvsagt noe mer bak, men det gjør jo stilen litt mer tilgjengelig for "folk flest")

Skulle ønske det var flere bloggere som kjørte en litt annen stil. Jeg liker forresten villapaprika også. Hun har mye fine ting, og et pent hjem. Selv om jeg ikke ville hatt det nøyaktig slik hos meg selv :-)

Stemmer det! Sigurdstorm.blogspot.com ! Digger han altså!

AnonymBruker
Skrevet

He,he - skjønner hva du mener! Spesielt når dette ble allemannseie.. Jeg har ingen spesiell stil - jeg digger å blande design med arv - poenget er å få det litt unikt og ikke minst veldig MEG. Digger hjemmet mitt - og da føler jeg at det blir bra!

Det jeg virkelig HATER er kataloghjem; de som er TATT UT at skeidar og bohus katalogen. Snakk om upersonlige og kjedelige hjem...... Sukk......... :glare:

Og Tomines hjem ser ikke ut som det er tatt ut av et interiørblad?

Anonymous poster hash: 0f1aa...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...