meesah Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 jeg har hatt et relativt stormfullt forhold til en mann i et år nå. Det har vært opp og nedturer, og vi har hatt komplikasjoner. Han dro på ferie i begynnelsem av juni, og en uke etterpå, treffer han ei ny jente og forteller meg at han er forelsket. Jeg er så såret. Føler meg så sveket. Jeg bor i leiligheten hans nå, mens jeg venter på at min nye skal bli ledig, jeg har lovet å bli her til han kommer hjem så vi kan snakke sammen. Han vil at vi skal fortsette å være "bestevenner". Jeg tok abort for under en måned siden! Jeg har aldri vært så knust. Klarer ikke spise, gjøre husarbeid. Jeg bare ligger i sengen og er apatisk. Jeg har skyldfølelse fordi han har det vondt fordi HAN såret meg. Jeg er rasende, og jeg vil bare sove til marerittet er over. Jeg skulle ønske jeg hadde en varm kropp å ligge inntil, så smerten min ble borte. Men tanken på at andre skal røre meg, byr meg imot. Jeg vet jeg burde riste det av meg, at han ikke fortjener meg, men jeg vil bare at han skal komme hjem, holde rundt meg og si at han angrer. Jeg vet jeg vil få det bedre uten ham, men jeg føler bare hvitglødende smerte. Enda han ikke har behandlet meg så veldig bra en gang i perioder. Han har bedt meg vente her til han kommer hjem, så vi kan snakke, og jeg klarer ikke si nei. Jeg er fullstendig ute av stand til det. Hvordan kan man bli sånn? Hvordan kan han ha så mye makt over meg? Hvordan kan han gjøre meg så vondt, og fremdeles ikke gi slipp på meg? 1
Pringle Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hadde du hatt svaret på dette (og hvordan man kommer seg ut av det), ville du fått mye heder og ære, pluss masse penger. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Finn noen andre du kan bo hos nå med en gang!! Ikke vent på at han skal komme tilbake! Om det ikke omhandler noe praktisk så aldri snakk med han igjen!Anonymous poster hash: b7a01...ee9 4
Smascha Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 jeg har hatt et relativt stormfullt forhold til en mann i et år nå. Det har vært opp og nedturer, og vi har hatt komplikasjoner. Han dro på ferie i begynnelsem av juni, og en uke etterpå, treffer han ei ny jente og forteller meg at han er forelsket. Jeg er så såret. Føler meg så sveket. Jeg bor i leiligheten hans nå, mens jeg venter på at min nye skal bli ledig, jeg har lovet å bli her til han kommer hjem så vi kan snakke sammen. Han vil at vi skal fortsette å være "bestevenner". Jeg tok abort for under en måned siden! Jeg har aldri vært så knust. Klarer ikke spise, gjøre husarbeid. Jeg bare ligger i sengen og er apatisk. Jeg har skyldfølelse fordi han har det vondt fordi HAN såret meg. Jeg er rasende, og jeg vil bare sove til marerittet er over. Jeg skulle ønske jeg hadde en varm kropp å ligge inntil, så smerten min ble borte. Men tanken på at andre skal røre meg, byr meg imot. Jeg vet jeg burde riste det av meg, at han ikke fortjener meg, men jeg vil bare at han skal komme hjem, holde rundt meg og si at han angrer. Jeg vet jeg vil få det bedre uten ham, men jeg føler bare hvitglødende smerte. Enda han ikke har behandlet meg så veldig bra en gang i perioder. Han har bedt meg vente her til han kommer hjem, så vi kan snakke, og jeg klarer ikke si nei. Jeg er fullstendig ute av stand til det. Hvordan kan man bli sånn? Hvordan kan han ha så mye makt over meg? Hvordan kan han gjøre meg så vondt, og fremdeles ikke gi slipp på meg? Kjære TS. Det er verkeleg vondt å lese trådane dine. Kva i all verda var det som gjorde at du tok han tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå