Gå til innhold

Redd for innbrudd...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på byen igår og klarte å miste veska mi med mobilen, bankkort, førerkort, penger + husnøkkel.

Det er blitt frastjelt, ringt både politiet og utestedet, de leitet idag også, men fant ingenting.

Det eneste jeg bekymrer meg for er at tyven nå har identiteten min. Han vet hva jeg heter og hvor jeg bor.

Jeg er alene hjemme denne helgen og er veldig bekymret for innbrudd.

Jeg kommer ikke til å si noe om dette til foreldrene mine,

så jeg lurer på om det er stor sjanse for at en person ville brutt seg inn i et hus hvis han visste hvor hun bodde?

Hilsen jente

Anonymous poster hash: e891d...f99
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette MÅ foreldrene dine få vite slik at de kan bytte lås på dørene. Er du gal? Tenk om han låser seg inn og rundstjeler dere? Tipper at forsikringsselskapet blir glad når de slipper å betale ut forsikringssummen.

Men dette er kun materielt. Hva om noe skjer med deg og din familie?

Anonymous poster hash: f6f7a...550
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her dere skifte lås asap.. Ha lys på i hele huset og beveg på persienner o.l så man ser at det er liv, du bør også ha noen andre hjemme hos deg eller kontakte politiet så kanskje de kan patruljere i gatene der litt oftere akkurat denne helgen om de har lite å gjøre.

Om alt dette blir for vanskelig å utføre så blokker døren med stol og det som her.

Anonymous poster hash: 898bf...b75
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

faen heller ... :/

TS

AnonymBruker
Skrevet

Men, som hu ene sa: bare ha en nøkkel innenifra slik at du ikke kan låse opp utenifra? Er ikke det greit nok?

Så slipper jeg å fortelle foreldrene mine?

Skrevet

Du må seløvfølgelig fortelle foreldrene dine hva som er skjedd!

AnonymBruker
Skrevet

Men, som hu ene sa: bare ha en nøkkel innenifra slik at du ikke kan låse opp utenifra? Er ikke det greit nok?

Nei, det går ikke. Eller skal du passe på at det står en nøkkel i døra døgnet rundt i overskuelig fremtid?

Anonymous poster hash: f6f7a...550

AnonymBruker
Skrevet

Faen, men hva skal jeg si til foreldrene mine????

Hvor mye koster deette?

Noe sjanse for at jeg får gjort det selv?

TS

Skrevet

Å skifte en låssylinder gjør man selv på en halvtime. Nye låssylindere får man hos Jernia og de fleste byggvarehus. Og sikkert flere steder. Koster noen hundrelapper.

Hva du skal si til foreldrene dine? Bare si at veska med innhold ble mistet/stjålet. Sånt skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du sitte inne resten av livet da? Skift lås, jente. Og fortell foreldrene dine at vesken ble stjålet, det er vel ikke akkurat det verste noen har måttet fortelle foreldrene sine.

Anonymous poster hash: c45ae...a9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke til å si noe om dette til foreldrene mine,

Hva er logikken bak å ikke si dette? Skjerp deg!

AnonymBruker
Skrevet

TS

Ok... Jeg skal fortelle det til mamma i løpet av i dag...

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Skifter du lås så må du jo si det til foreldrene dine! De setter sikkert pris på å få en ny nøkkel som passer i den nye låsen :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Ok... Jeg skal fortelle det til mamma i løpet av i dag...

Bra! :)

Skifter du lås så må du jo si det til foreldrene dine! De setter sikkert pris på å få en ny nøkkel som passer i den nye låsen :fnise:

Nja, kan være fordeler med foreldrene trygt utelåst ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jah, da har jeg snakket med mamma,

og alt jeg fikk høre var "din jævla drittunge, at du kunne ringe låsesmeden uten å snakke med meg først, du har elendige venner og bekjente som forteller deg hva du skal gjøre, og jeg driter i hva som skjer nå, tyvene kan like gjerne bryte seg inn og stjele alle tingene våre og drepe oss, jeg bryr meg ikke!"

.......

Skjønner dere at det var en dårlig ide eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jah, da har jeg snakket med mamma,

og alt jeg fikk høre var "din jævla drittunge, at du kunne ringe låsesmeden uten å snakke med meg først, du har elendige venner og bekjente som forteller deg hva du skal gjøre, og jeg driter i hva som skjer nå, tyvene kan like gjerne bryte seg inn og stjele alle tingene våre og drepe oss, jeg bryr meg ikke!"

.......

Skjønner dere at det var en dårlig ide eller?

Jeg skjønner at du har et fryktelig troll til mor og bør flytte hjemmefra asap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du har et fryktelig troll til mor og bør flytte hjemmefra asap.

TS

Skulle ikke sagt et ord -.-

Snakk om å være takknemlig for at jeg i det hele tatt sa ifra...

Som hu sier, like greit at de bryter seg inn og stjeler alt og i tillegg myrder oss, så jeg kunne like gjerne bare holdt kjeft.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri til å få lov til å være hjemme alene igjen...

Folkens, helt seriøst. Hvis jeg vil flytte ut, hvordan skal jeg gå frem? Jeg har ikke peiling på slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Innerst inne kan hun umulig mene det hun sier, du har ennå gjort det riktige og ikke la slik hurpeoppførsel få deg til å tro noe annet.

Anonymous poster hash: 898bf...b75
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du to like tråder om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...