volvo22 Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Altså dagen etter man har drukket. har nemelig opplevd det ganske ofte
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg blir ikke det, men kjærsten blir det (med mindre han er VELDIG bakfull såklart) Anonymous poster hash: 17884...6da
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Jeg blir ekstremt kåt dagen derpå. Og orgasmen blir dobbelt så god. Kjæresten min er også sånn. Så tror nok det er ganske normalt.. Anonymous poster hash: ed751...d5a
volvo22 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2013 Bra jeg ikke er alene om dette da Rart at man skal bli så innmåri kåt av å drikke dagen i firveien egentlig..
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Bra jeg ikke er alene om dette da Rart at man skal bli så innmåri kåt av å drikke dagen i firveien egentlig.. Eg har ein teori på det. Ein "Stjerner og planeter teori", må derfor tas med ei klype salt. Når ein drikk går mykje av blodet ned til mageregionen. Levra skal ha mykje blod for å sile ut alkoholen, magesekken skal ha blod for å bearbeida alkoholen og nyren skal ha blod. Alle desse organa ligg i nærskap til eit anna organ; kjønnsorganet. Mykje blod i kjønnsorganet er eit teikn på at ein er klar til pulings.... men altså eg kan ha heeeeilt feil!
Gjest Katten. Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Alkohol er gift for kroppen. Kroppen merker den er under angrep, kroppen vil fullføre sin misjon her i livet (videreføre arten), kroppen kickstarter libidoen. Gjelder selvfølgelig ikke alle.
volvo22 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2013 Eg har ein teori på det. Ein "Stjerner og planeter teori", må derfor tas med ei klype salt. Når ein drikk går mykje av blodet ned til mageregionen. Levra skal ha mykje blod for å sile ut alkoholen, magesekken skal ha blod for å bearbeida alkoholen og nyren skal ha blod. Alle desse organa ligg i nærskap til eit anna organ; kjønnsorganet. Mykje blod i kjønnsorganet er eit teikn på at ein er klar til pulings.... men altså eg kan ha heeeeilt feil! Det høres jo logisk ut,godt mulig det er noe med det ja setter ihvertfall fart i "systemet" hehe
volvo22 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2013 ja, blir kåt dagen derpå :D Bra man ikke er alene sier jeg bare
Minya Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Jeg blir noe mer amorøs når jeg tar meg et par-tre glass vin, men jeg har ikke tenkt noe over om jeg er mer eller mindre kåt dagen derpå.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Kåt når jeg drikker og dagen etterpå. Signerer denne Anonymous poster hash: 25014...1f2
billcat Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Rimelig vanlig ja. Tror alkohol undertrykker produksjonen av testosteron, så når den kommer stormende tilbake morgenen etter så merker man det godt.
aamca Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 samboeren min er slik, jeg er helt motsatt. vil helst bare ligge for meg selv 1
FrankDrebin Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 Ganske vanlig, vil jeg tro. Pleier å sprenge godt i undikken når jeg våkner etter ei kule. xD
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Skjønner ikke at noen klarer å bli kåt dagen derpå.. Uansett om jeg er skikkelig fyllesyk eller ikke, så føler i hvert fall jeg meg noe uggen og redusert. Sex orker jeg ikke tanken på engang. Men når jeg er full derimot, da er jeg skikkelig kåt. Anonymous poster hash: 1a481...07e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå