Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om menn som bruker kvinneguiden som en sjekkearena. Dvs. bruker enhver anledning til i flørte eller komme med slibrige kommentarer og lignende. Det hadde vært greit om dette kun foregikk på snikk-snakk forumet, men det skjer jo i forum hvor det ikke er passende, og hvor diskusjonen blir avsporet pga det. Seksualitet- og samlivsforumene er de verste. :sur:

Er det i tillegg mange av dere som får sleske meldinger på innboksen deres? Nå nettopp fikk jeg forespørsel om analsex fra en mannlig bruker, som er dobbelt så gammel som meg. :glare: Og det er langt fra den verste jeg har fått. :sjokkbla: Argh! blir så irritert! :angry:

Kjenner dere også den følelsen?

Anonym poster: 18fe2a5f0ebfebe71247ed62b2bf1439

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og det lengste jeg har strukket meg til er politiske debatter i innboksen.

Jeg er her for å diskutere. Blir jeg kjent med noen så er det hyggelig.

Men tomme komplimenter for å "få noen på kroken" er ikke meg eller interessant.

Men ja, jeg har lagt merke til det du sikter til TS. Det er ikke fordi de er menn at de er slik, det er fordi de er sleske de er slik. Sleske folk finnes av alle mulige forskjellige kjønn, hudfarger, kulturer. Men samme hvilket kjønn de hører til så liker jeg de ikke.

Anonym poster: 223309997bc97e64de5ad90b5b30cd0d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er først og fremts veldig kleint. "Her diskuteres det en konkret og ikke-fjasete sak, og derfor er det interessant for de som liker tråden å lese den platte og smådespo flørtingen min".

Anonym poster: a5f021baabe8a5794652b95db901e283

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke si at jeg legger merke til dette, selv om jeg har hørt om det mange ganger.

Skrevet

Nasty. Jeg fikk spørsmål på inbox om jeg "likte å bli sett på". Da jeg spurte "sett på hva da?" fikk jeg et nasty svar tilbake. Jeg rapporterte det og personen forsvant gitt :danse:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den verste er den post bilde av deg selv-tråden og all flørtingen og pinlige kommentarene som enkelte kommer med.

Anonym poster: d617a6f04600c0f7debd3255eb0c9ce8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og det lengste jeg har strukket meg til er politiske debatter i innboksen.

Jeg er her for å diskutere. Blir jeg kjent med noen så er det hyggelig.

Men tomme komplimenter for å "få noen på kroken" er ikke meg eller interessant.

Men ja, jeg har lagt merke til det du sikter til TS. Det er ikke fordi de er menn at de er slik, det er fordi de er sleske de er slik. Sleske folk finnes av alle mulige forskjellige kjønn, hudfarger, kulturer. Men samme hvilket kjønn de hører til så liker jeg de ikke.

Anonym poster: 223309997bc97e64de5ad90b5b30cd0d

Var ikke meningen å dra alle menn her inne over en kam, de fleste av dere er fine :) Om man finner felles interesser gjennom diskusjoner og tar det videre på et personlig plan gjennom pm er det bare fint. :)

Men det er bare så vanvittig irriterende at f. eks. hver gang jeg skriver noe om meg selv og hva jeg liker på sexforumet, under mitt eget brukernavn, vil jeg motta flere pm fra sleske menn. :kjefte: Enda verre er det om det ikke er på pm, men i selve diskusjonen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den verste er den post bilde av deg selv-tråden og all flørtingen og pinlige kommentarene som enkelte kommer med.

Anonym poster: d617a6f04600c0f7debd3255eb0c9ce8

Haha :fnise: Det er ganske mye pinlige kommentarer der ja. :laugh: Men det er jo på snikk-snakk, så takhøyden må nesten være litt høyere der.

Skrevet

Håper ikke jeg faller inn under denne kategorien...når sant skal sies hadde det vært litt gøy med en egen "sjekke-tråd" :P

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke jeg faller inn under denne kategorien...når sant skal sies hadde det vært litt gøy med en egen "sjekke-tråd" :P

Det syns jeg absolutt ikke du gjør, Dullum. :)

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg kjenner ikke følelsen. Men at noen bruker kg også til flørting tror jeg absolutt.

Skrevet

Det syns jeg absolutt ikke du gjør, Dullum. :)

Takk for det i alle fall :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kjenner ikke følelsen. Men at noen bruker kg også til flørting tror jeg absolutt.

Du er heldig som har blitt skånet for slikt. Tro meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sjekket opp mange ganger her, men da på "personlige meldinger", mennene er subtile, men man begynner å lure på om de bare er her for å bli kjent med damer.

Anonym poster: 24468b6c16d06607f1e2a37ec4ae4eca

• Liker 2
Skrevet

Du er heldig som har blitt skånet for slikt. Tro meg.

Ja jeg er ikke missunlig :laugh:

Gjest Skogkar
Skrevet

Siden likestilling har blitt til "kvinner skal gjøre alt menn gjør" så burde dere jo begynne å sende oss slibrige meldinger? Evnt hvem kan vi kvotere inn til å gjøre det dersom ingen melder seg frivillig?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Siden likestilling har blitt til "kvinner skal gjøre alt menn gjør" så burde dere jo begynne å sende oss slibrige meldinger? Evnt hvem kan vi kvotere inn til å gjøre det dersom ingen melder seg frivillig?

Vil du kvotere inn kvinner som kan skrive dårlige sjekkereplikker da? Hva er vitsen med det?

Anonym poster: 436f97a01a2b7b6b7ea42400e3b18cde

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utelukkende blitt sjekket opp av damer her. Ser ikke noe galt i det. Kjekt med oppmerksomhet.

Anonym poster: 7525c63fc0e389fb91bd15873c37e446

AnonymBruker
Skrevet

Vil du kvotere inn kvinner som kan skrive dårlige sjekkereplikker da? Hva er vitsen med det?

Anonym poster: 436f97a01a2b7b6b7ea42400e3b18cde

Mannsgris altså :rolleyes: Kvinner er bedre til å sjekke opp enn menn. Mye høyere suksessrate :)

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Må være blind, for jeg har ikke merket noe til sjekking her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...