Gå til innhold

Norske jenter foretrekker innvandrere


Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar

I hvert fall i områder hvor innvandrere er i flertall på skolene. Etnisk norske minoritetsgutter blir taperne som må suge p*kk, både metaforisk og muligens også bokstavelig talt. De må underkaste seg innvandrerne, og får ikke prøve seg på hverken deres damer eller norske damer.

"Det er en ting som irriterer meg noe så forjævlig. De kan legge seg etter norske jenter, men vi kan ikke legge oss etter deres. Det er barnelærdom. Du prøver deg bare ikke på en pakistansk jente, men norske jenter er tilgjengelige for innvandrergutta. Norske jenter foretrekker dem. Jeg vet ikke hvorfor. Det er vel den brune huden. At de er tøffe, at de har penger selv om de ikke har jobb. De ser ikke at de slåss i flokk, at de egentlig er feige. Jeg har spurt bestevenninnen min om hun kunne bli sammen med meg, og hun sier at jeg har bra nok personlighet til at hun kunne det, men feilen med meg er at jeg er norsk. Hun vil bli sammen med en utlending."

Dette kommer vel ikke akuratt til å IKKE booste andelen innvandrere i Norge etterhvert - når det ikke skal mer til enn 50% innvandrere før etnisk norske tusseladder ikke får lov til å formere seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Feilen med meg er at jeg er norsk. Hun vil bli sammen med en utlending."

Fyfaen så tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt merkelig for meg å lese sånt. Jeg bor i selve hjertet av bygdenorge, Sogn og Fjordane, og av alle mine 50-60 venner så er det absolutt ingen som tenker sånn. De som har blitt sammen med utlendinger er mer tilfeldigheter enn noe annet, liksom.

Anonym poster: 35656eef942de0f04bc1005bed8fe77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de liker å suge pikk siden de gjør det bokstavelig talt? ingenting galt med det.

Btw hva er vitsen med lang sitat når du ikke skriver hvor du har den fra?

Anonym poster: b7d8d8fed637cdf5b6e6411739243909

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er altfor snill og naiv... Er lei innvandrere som skal prøve å forandre våre kultur.

Anonym poster: c12658da8751a15814040d47608e9841

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Det er litt merkelig for meg å lese sånt. Jeg bor i selve hjertet av bygdenorge, Sogn og Fjordane, og av alle mine 50-60 venner så er det absolutt ingen som tenker sånn. De som har blitt sammen med utlendinger er mer tilfeldigheter enn noe annet, liksom.

Anonym poster: 35656eef942de0f04bc1005bed8fe77f

Ja, men om det var 50% innvandrere fra muslimske land i bygda di. Da hadde nok ting sett annerledes ut. Du har rett. Du KAN IKKE forestille deg hvordan det er i groruddalen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogkar

Kanskje de liker å suge pikk siden de gjør det bokstavelig talt? ingenting galt med det.

Btw hva er vitsen med lang sitat når du ikke skriver hvor du har den fra?

Anonym poster: b7d8d8fed637cdf5b6e6411739243909

http://www.hegnar.no...ticle727633.ece

Innlegget er redigert

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norskgutt

Jeg er så lei av sånne som deg som alltid alltid alltid skal finne noe negativt å utsette på ALT.

Hilsen norsk gutt som er sammen med en utenlandsk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om det var 50% innvandrere fra muslimske land i bygda di. Da hadde nok ting sett annerledes ut. Du har rett. Du KAN IKKE forestille deg hvordan det er i groruddalen.

Da hadde jeg flyttet, for å være ærlig............. Nei, jeg kan ikke forestille meg det, det har du rett i, og jeg ville heller lagt meg på E6 enn å flytte til et sånt sted.

Ikke fordi jeg er rasist, men altså.. Nei.

Anonym poster: 35656eef942de0f04bc1005bed8fe77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da oppfører vel ikke de norske gutta seg bra nok på den skolen, da! Dette er nok ikke gjengs oppfatning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Unnskyld meg, men hvor rasistisk og usikker går det ann å være? Hvis det er noen jenter som liker utlendinger bedre en norske gutter så blir jo det det samme som alle andre som har preferanser på hva man blir tiltrukket av! Jeg har kompiser som bare har hatt blonde kjærester med store pupper og jeg har en veldig pen venninne som alltid blir tiltrukket av goofy nerder med briller. De kan ikke noe for at de blir tiltrukket av en spesiel type mennesker, det bare er sånn! dessutten så tviler jeg på at alle norske jenter som er sammen med en utlending har avslått gutter hun liker BARE fordi de er norske og tvunget seg selv til å bli forelsket i en utlending. Så utrolig barnslig og usikkert av deg å skrive et sånt innlegg. Håper virkelig ikke du får barn en dag og lærer dem opp til å ha slike holdninger! Det er folk som deg som lager hat her i verden!!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Da hadde jeg flyttet, for å være ærlig............. Nei, jeg kan ikke forestille meg det, det har du rett i, og jeg ville heller lagt meg på E6 enn å flytte til et sånt sted.

Ikke fordi jeg er rasist, men altså.. Nei.

Anonym poster: 35656eef942de0f04bc1005bed8fe77f

Jeg er så lei av sånne som deg som alltid alltid alltid skal finne noe negativt å utsette på ALT.

Hilsen norsk gutt som er sammen med en utenlandsk jente.

Jeg er også norsk gutt sammen med utenlandsk jente.

Jeg er lei sånne som deg, som alltid alltid alltid skal finne noe positivt å male over med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da hadde jeg flyttet, for å være ærlig............. Nei, jeg kan ikke forestille meg det, det har du rett i, og jeg ville heller lagt meg på E6 enn å flytte til et sånt sted.

Ikke fordi jeg er rasist, men altså.. Nei.

Anonym poster: 35656eef942de0f04bc1005bed8fe77f

Med den innvandringstakten vi har nå, så er det ikke lenge før det er 50% innvandrere i norske bygder også. Hvor vil du flytte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogkar

Unnskyld meg, men hvor rasistisk og usikker går det ann å være? Hvis det er noen jenter som liker utlendinger bedre en norske gutter så blir jo det det samme som alle andre som har preferanser på hva man blir tiltrukket av! Jeg har kompiser som bare har hatt blonde kjærester med store pupper og jeg har en veldig pen venninne som alltid blir tiltrukket av goofy nerder med briller. De kan ikke noe for at de blir tiltrukket av en spesiel type mennesker, det bare er sånn! dessutten så tviler jeg på at alle norske jenter som er sammen med en utlending har avslått gutter hun liker BARE fordi de er norske og tvunget seg selv til å bli forelsket i en utlending. Så utrolig barnslig og usikkert av deg å skrive et sånt innlegg. Håper virkelig ikke du får barn en dag og lærer dem opp til å ha slike holdninger! Det er folk som deg som lager hat her i verden!!!!

Snakker du til norske Andreas fra Groruddalen nå? For det er han som skriver dette.

Les intervjuet.

På hvilken måte mener du han er feig som påstår dette? Han har fått slått ut alle tennene sine og har i dag plastikk-tenner. Han har hatt to hjerteinnfarkt før han fyllte 19. Han har daglig blitt mobbet, plaget og trakkasert av innvandreregjenger. Han har sett og opplevd på nær hold hvordan det er å være en etnisk norsk minoritet på skolen.

JEG er en voksen mann. Jeg er ikke redd for noen drittunge-innvandrere. Det er ikke det denne tråden eller diskusjonen handler om. Den handler om hvordan dine og mine unger kommer til å ha det i barnehagen og på skolen i framtiden. Og det handler i hvert fall om at jeg aldri, under NOEN omstendigheter hadde latt mine barn gå i en skole hvor DE var minoritet.

For mens vi etnisk norske behandlet de få muslimene og innvanderene i våre klasser på nittitallet med respekt og inkluderte dem i gjengen, så fryser muslimene ut de etnisk norske minoritetene.

Så ja..ta og fortell Andreas hvilken usikker taper han er. Han er nok klar over det. Han er nok også klar over HVORFOR han har blitt en usikker taper. Det har han fått slått inn i skallen sin dag ut og dag inn i årevis.

Endret av Skogkar
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Norge er altfor snill og naiv... Er lei innvandrere som skal prøve å forandre våre kultur.

Anonym poster: c12658da8751a15814040d47608e9841

Innvandrerne kan vel ikke noe for at enkelte norske jenter vil ha de?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye negativt å si om innvandring. Men akkurat dette blir for dumt. En liten gutt er bitter fordi han ikke fikk seg kjæreste, og det er det du skal basere tråden på.. Det blir for dumt. Det var mye annet å ta av.

Anonym poster: bc490807b60e09977a592274c7b043f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vilma2000

Snakker du til norske Andreas fra Groruddalen nå? For det er han som skriver dette.

Les intervjuet.

Innlegget ditt fremstår som en blanding av dine meninger med et sitat som du er enig i, hvis meningen er at du er IMOT det som står i første innlegg må du virkelig formulere deg annerledes. Det fremstår som et rimelig rasistisk innlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Norge er altfor snill og naiv... Er lei innvandrere som skal prøve å forandre våre kultur.

Anonym poster: c12658da8751a15814040d47608e9841

Er du klar over hvor mye vår kultur er blitt forandret de siste årene takke være Amerikansk innflytelse. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Innlegget ditt fremstår som en blanding av dine meninger med et sitat som du er enig i, hvis meningen er at du er IMOT det som står i første innlegg må du virkelig formulere deg annerledes. Det fremstår som et rimelig rasistisk innlegg.

LES intervjuet jeg linket til.

Jeg er selvfølgelig ikke i mot det jeg har skrevet. Jeg har simpelthen gjengitt hva Andreas fra Grorud har opplevd i sin oppvekst. Hvordan han og mange med ham har blitt banket, latterliggjort, ydmyket, forsøkt presset til å konvertere til islam og værre ting.

Jeg antyder også at når innvandrere, da spesielt muslimer kommer i flertall, så blir etniske norske gutter hjelpesløse. Innvandrerne har større nettverk. De er gjenger. De er tøffe, de skaffer penger, de er brødre. Etnisk norske er alene, stille, redde, forsiktige. Hvem velger jentene? De sterke kule innvandrerne selvsagt.

Disse vil selvsagt behandle damene dårlig, men få på dem barn. Så når kvinnene har blitt banket og slått tilstrekkelig trekker kvinnen seg ut av forholdet. Da er det på tide å finne seg en snill og god norsk femi-gutt som kan være en god far og en trygg forsørger.

Dette er framtiden jeg spår i Groruddalen. En haug alenemødre med fargede småbarn. Perfekt for nerdete hvite menn som ikke klarer få seg dame i kampen mot de kule innvandrerne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...