Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Som vanlig med false-flag operasjoner er det mange ting som ikke stemmer:
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Sjelden jeg bruker dette uttrykket, men LOL! Navnet på gruppen ble endret etter hendelsen. Det kan gjøres når gruppen har mindre enn et visst antall "likes". En av disse gruppene ble faktisk laget i 2011. Anonym poster: 4b2ca9cf4d5f410c23c76907a64b29d4 7
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Denne damen "døde" både i Sandy Hook-massakren og i Boston-bombingen.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Et av de angivelige "ofrene" for Boston-bombingen er Nick Vogt, som tjenestegjorde i Afghanistan og i virkeligheten mistet bena i Kandahar, Afghanistan.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Denne damen "døde" både i Sandy Hook-massakren og i Boston-bombingen. Hva med en link til klippene i stedet for et beskåret bilde, som like gjerne kan være manipulert? Og interessant kilde du bruker, "http://www.jewishterrorism.com/", som blant annet benekter holocaust. Et av de angivelige "ofrene" for Boston-bombingen er Nick Vogt, som tjenestegjorde i Afghanistan og i virkeligheten mistet bena i Kandahar, Afghanistan. Soldaten er Nick Vogt, Boston-offeret er Jeff Bauman (se flere bilder på http://s2.ibtimes.co...ndition-1196493 ). Det er ikke samme person: Anonym poster: 4b2ca9cf4d5f410c23c76907a64b29d4 7
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 James Corbett om false flag angrepet i Boston:
Silfen Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Har ikke folk bedre ting å bedrive tiden sin med enn å være konspirasjonsteoretikere? 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Haha. Det hender faktisk at konspirasjonsteoriene er lagt frem slik at typ sønnen min på et par måneder kanskje kunne gått på det, men selv han hadde ledd rått av dette. Ærlig talt, dette er så fjernt det kan få blitt. Prøv gjerne igjen. Jeg skal forsøke å ha et åpent sinn på slikt, men akkurat dette er kanskje det dårligste forsøket jeg har sett. Og jeg har lest nok av 9/11-konspirasjonsteoriwackos sine teorier. Anonym poster: 6ecb3f1a430ba814c635b96f2c6a84ae 5
Gjest Skogmann Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 lol. Som at en av de som var med på falseflag-operasjonen bestemte seg for å lage en facebookgruppe om det rett før bombingen. "Hmmmm..kan det sette operasjonen i spill om jeg oppretter en facebookgruppe åtte timer før? Næh..sikkert ikke" Slike ting henger ikke på greip, og det er sånne nyttige idioter som deg, TS, som bidrar til at saueflokken bare avfeier alt som ikke kommer rett fra politikerne og mainstream-media som konspirasjonsvrøvl. Eliten elsker sånne folk som deg ts, som sitter og sprer konspirasjonsteorier som er helt på viddene, slik at de kan holde på med sine mindre spektakulære konspirasjoner, hver eneste dag. Idiot. 7
studerende Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Verden styres av en gjeng romreptiljødeilluminatier med høy intelligens og ubegrensede midler, men de driter seg konstant ut med å resirkulere bilder og skuespillere. Høres meget sannsynlig ut. 2
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Den relativt populære TV-serien "Family Guy" forutså Boston-bombingen i en episode kalt "Urban Cowboy", produsert for mer enn 3 uker siden. Fox og serieskaperen Seth MacFarlane var lynraskt ute og fjernet episoden fra internett, men episoden kan fortsatt sees på TrueTV: http://trutube.tv/video/5563/Boston-Marathon-Bombing-at-FINISH-LINE-in-Family-Guy-Episode-called-Turban-Cowboys
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Den relativt populære TV-serien "Family Guy" forutså Boston-bombingen i en episode kalt "Urban Cowboy", produsert for mer enn 3 uker siden. Fox og serieskaperen Seth MacFarlane var lynraskt ute og fjernet episoden fra internett, men episoden kan fortsatt sees på TrueTV: http://trutube.tv/vi...-Turban-Cowboys Bullshit ... igjen: https://www.youtube....h?v=5fjPPihOnUA Sov godt. Husk tinnfoliehatten! Anonym poster: 4b2ca9cf4d5f410c23c76907a64b29d4 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Denne damen "døde" både i Sandy Hook-massakren og i Boston-bombingen. Hun ser helt klart ikke ut som en 8år gammel gutt, hun ser heller ikke ut som en kinesisk student, eller Krystle. Som er de tre som ble drept. Så da har vi stadfestet at denne damen ikke er jesus, hun har bare dødd èn gang. Anonym poster: 1765a7339ddc851873036a5f3c05a487 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 Det jeg lurer så på her er om folk som trådstarteren her virkelig fortsetter å tro på disse teoriene selv når de ser at veldig mye av det de hevder kan tilbakevises. Et eksempel er denne Family Guy-referansen: Det er jo ikke verre enn å laste ned de to aktuelle episodene og selv se at det er to vidt forskjellige episoder fra vidt forskjellige tider, og at begge har vært ute lenge. Tror TS fortsatt på at det ikke stemmer, selv om det tar noen minutter å få sett med egne øyne at dette er to allerede sendte episoder? Jeg er klar over at konspirasjonsteoretikerne er evneveike, altså, det er en grunn til at det aldri argumenteres fra den leiren, men jeg bare lurer på om de tror på dette selv når de på egen hånd og på få minutter kan se med egne øyne at det de presenterer bare er tull. Anonym poster: 6ecb3f1a430ba814c635b96f2c6a84ae 8
Gjest Skogmann Skrevet 17. april 2013 #15 Skrevet 17. april 2013 Det jeg lurer så på her er om folk som trådstarteren her virkelig fortsetter å tro på disse teoriene selv når de ser at veldig mye av det de hevder kan tilbakevises. Et eksempel er denne Family Guy-referansen: Det er jo ikke verre enn å laste ned de to aktuelle episodene og selv se at det er to vidt forskjellige episoder fra vidt forskjellige tider, og at begge har vært ute lenge. Tror TS fortsatt på at det ikke stemmer, selv om det tar noen minutter å få sett med egne øyne at dette er to allerede sendte episoder? Jeg er klar over at konspirasjonsteoretikerne er evneveike, altså, det er en grunn til at det aldri argumenteres fra den leiren, men jeg bare lurer på om de tror på dette selv når de på egen hånd og på få minutter kan se med egne øyne at det de presenterer bare er tull. Anonym poster: 6ecb3f1a430ba814c635b96f2c6a84ae Folk er vel forskjellige, men jeg kjenner noen av dem. Han ene er mentalt syk og tror at de som tilbakeviser, eller i hans øyne PRØVER å tilbakevise er med på det. Han andre som ikke er mentalt syk annerkjenner at han tok feil, også hopper han på neste konspirasjonsteori. Men også han har begynt å dra det så langt at det er skummelt...jeg orker ikke ha kontakt med ham lenger for å si det sånn. Det som begynte som interessante vinklinger på økonomi og politikk og hvordan verden ble styrt har gått fra å være far fetched dog interessant og innenfor virkelighetens rammer, til å bli..ja, jødeilluminatireptilsatanister.
Gjest Skogmann Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 (endret) Verden styres av en gjeng romreptiljødeilluminatier med høy intelligens og ubegrensede midler, men de driter seg konstant ut med å resirkulere bilder og skuespillere. Høres meget sannsynlig ut. Hehe. "Not again! Doh!" Og på tross av at de er så utrolig amatørmessige så er det utrolig nok aldri EN ENESTE person som plaprer. De er utrolig flinke til å holde kjeft om ting. Sannsynligvis fordi de bruker samme hjernevaskingsteknikk på dem som de gjør på hu dama (Presley) i Mannen med den nakne pistol..Must...kill...Frank...Drebin.. Endret 17. april 2013 av Skogmann 2
Gjest meh Skrevet 18. april 2013 #17 Skrevet 18. april 2013 Hehe. "Not again! Doh!" Og på tross av at de er så utrolig amatørmessige så er det utrolig nok aldri EN ENESTE person som plaprer. De er utrolig flinke til å holde kjeft om ting. Sannsynligvis fordi de bruker samme hjernevaskingsteknikk på dem som de gjør på hu dama (Presley) i Mannen med den nakne pistol..Must...kill...Frank...Drebin.. Myndighetene i USA får ikke en gang Seal Team 6 til å holde kjeft om drapet på Osama, da klarer de heller ikke å få alle som må til for å utføre et slikt angrep uten at konspirasjonen blir avdekket, til å holde kjeft. Man må jo sannsynligvis i så fall ha bl.a en masse "insiders" på alle ledd i etterforskningsfasen. 1
Gjest Tirkes Skrevet 18. april 2013 #18 Skrevet 18. april 2013 romreptiljødeilluminatier Hadde jeg ikke vært gift, så hadde jeg fridd på flekken. Det ordet alene gjorde det verdt det å halte seg gjennom paranoiaen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #19 Skrevet 18. april 2013 Så da har vi stadfestet at denne damen ikke er jesus, hun har bare dødd èn gang. Anonym poster: 1765a7339ddc851873036a5f3c05a487 Det har Jesus og. Anonym poster: 460d4c0aedafb1ea888deeb3f64b09c6 2
Chloe- Skrevet 18. april 2013 #20 Skrevet 18. april 2013 Kjære TS. Ta gjerne en titt på denne linken, som summerer det greit opp http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp Når du først er i gang kan du også Google "Hvordan bli mer kildekritisk". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå