Gå til innhold

JJ'sHouse.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestillt brudekjole, slør, sko osv fra denne siden.. De holder på å sy kjolen min nå.

Men jeg er selfølgelig super nervøs og spendt på resultatet..

Er det noen som har erfaring fra denne nett siden?

Alt ser iallefall veldig ordentlig og pent ut. Får lett hjelp via mail og blir oppdatert under hele prosessen virker det som, så sålangt er alt som det skal ;P

Videoannonse
Annonse
Gjest ...sunny...
Skrevet

Jeg har nylig bestilt en selskapskjole fra denne siden, og er svært misfornøyd! Da jeg fikk kjolen var den en tydelig rift fremme på stoffet, som gjør at jeg ikke kan bruke kjolen. Har forsøkt å ringe dem, men det finnes ikke noe nummer man kan nå bedriften på. Har sendt inn klage, og mailet frem og tilbake med dem. Får kun beskjed om at kjolen var i orden da de sendte den, og at det ikke er noe de kan gjøre. Så nå sitter jeg med en kjole jeg ikke kan bruke, og pengene kan jeg glemme å få tilbake. Håper det samme ikke skjer deg, men jeg vil i hvertfall fraråde folk å bestille noe som helst fra denne siden!

Skrevet

Jeg har flere venner som har bestilt selskapskjoler derfra og de er kjempefornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nylig bestilt en selskapskjole fra denne siden, og er svært misfornøyd! Da jeg fikk kjolen var den en tydelig rift fremme på stoffet, som gjør at jeg ikke kan bruke kjolen. Har forsøkt å ringe dem, men det finnes ikke noe nummer man kan nå bedriften på. Har sendt inn klage, og mailet frem og tilbake med dem. Får kun beskjed om at kjolen var i orden da de sendte den, og at det ikke er noe de kan gjøre. Så nå sitter jeg med en kjole jeg ikke kan bruke, og pengene kan jeg glemme å få tilbake. Håper det samme ikke skjer deg, men jeg vil i hvertfall fraråde folk å bestille noe som helst fra denne siden!

Oi, skummelt! Har lest både positive og negative ting om dem.. Håååper ikke det som skjedde deg, skjer meg meg! Da sliter jeg litt siden bryllupet bare er noen måneder til! hehe.. :)

Skrevet

Jeg har flere venner som har bestilt selskapskjoler derfra og de er kjempefornøyd!

Godt å høre!!

Skrevet

Brudekjolen min er derfra og jeg har ikke noe negativt å si. Flere i familien har kjøpt selskapskjoler der og de er også fornøyde. Bortsett fra hun som selv har målt feil og måtte sy den litt inn. ;) De jeg kjenner til er 100% tilfreds.

• Liker 1
Skrevet

Brudekjolen min er derfra og jeg har ikke noe negativt å si. Flere i familien har kjøpt selskapskjoler der og de er også fornøyde. Bortsett fra hun som selv har målt feil og måtte sy den litt inn. ;) De jeg kjenner til er 100% tilfreds.

Nå ble jeg glad!! :) Hehe.. Jeg er såpass nervøs at jeg har med vilje bestillt kjolen noen cm for stor, slik at den iallefall ikke skulle bli for liten. Det er jo så billig der, at jeg betaler gjerne litt ekstra til en sydame her i Norge for at den skal bli perfekt :D

Skrevet

Har bestilt 2 forskjellige brudepikekjoler derfra som jeg jeg fikk for noen få dager siden. Kjolene er fantastiske og perfekte i størrelsen. :-)

• Liker 1
Skrevet

Har bestilt 2 forskjellige brudepikekjoler derfra som jeg jeg fikk for noen få dager siden. Kjolene er fantastiske og perfekte i størrelsen. :-)

Oiii, sååå bra!! Da hadde jeg kanskje ikke trengt å bestille min noen cm for stor :P Hehe.. Men er bedre å være på den sikkre siden ;P Skal gå til sydame å få den stramma opp! :) Får min innen 30. Mai! :) Gleder meeeeeg! :D

Skrevet

hvilken kjole har du kjøpt da, Martha .. ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Har bestillt selskapskjole derfra og er kjempefornøyd!

Anonym poster: a86bdb079cb9235737b77b0ae27700e7

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte en brudekjole derfra som så veldig fin ut på bildene, men i virkeligheten så den veldig annerledes ut! Så jeg kan ikke bruke den.. blant annet var det veldig mye stoff i midjeområdet som fikk meg til å føle meg uflatterende. Jeg er ikke så høy, så da er det dumt med en kjole som ikke fremhever midjen.. hvilken kjole bestilte du? :)

Skrevet

Har ei svigerinne som har kjøpt kjolen sin herfra. Hun skal få den om noen uker.. Venter spent, og kan gi en tilbakemelding om hun var fornøyd eller ei ;)

Krysser fingrene for at den er perfekt!

Skrevet (endret)

hvilken kjole har du kjøpt da, Martha .. ? :)

Endret av Martha89
Skrevet

Har ei svigerinne som har kjøpt kjolen sin herfra. Hun skal få den om noen uker.. Venter spent, og kan gi en tilbakemelding om hun var fornøyd eller ei ;)

Jaaa! Du må si hva du synes om kjolene her, når hun får den!! :))

Skrevet (endret)

Jeg bestilte en brudekjole derfra som så veldig fin ut på bildene, men i virkeligheten så den veldig annerledes ut! Så jeg kan ikke bruke den.. blant annet var det veldig mye stoff i midjeområdet som fikk meg til å føle meg uflatterende. Jeg er ikke så høy, så da er det dumt med en kjole som ikke fremhever midjen.. hvilken kjole bestilte du? :)

Endret av Martha89
  • Liker 1
Skrevet

Kjempefin! Den er ulik min i både utforming og materiale, men jeg tipper at den blir like fint laget. :)

Takk, jeg håper jeg blir like fornøyd som deg!

Har også bestille en slags bolero i blonder.. Er redd for at jeg kommer til å føle meg litt naken siden det ikke et stropper eller noe.. Så da har jeg den i tilfelle ;P

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Da har hun fått kjolen sin, og den var utrolig pen. Satt som ett skudd.!! Men stemoren min og kjæresten til lillebroren min syntes dere kjoler var lite pene.. Så er visst et sjansespill..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...