Gjest kimhan92 Skrevet 14. april 2013 #1 Del Skrevet 14. april 2013 Den verste jeg noen gang har brukt var med touch og av merke Nokia 5230 , jeg kom borti slette knappen på skjermen hver gang jeg skulle sende sms , aldri mere mobil med touch . Lenge leve mobil med taster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. april 2013 #2 Del Skrevet 14. april 2013 Sony Ericsson Xperia mini. Den var så sinnsykt treg!! Jeg brukte telefonen mye mindre enn den Samsung Galxy 2 jeg har nå, men den var veldig treg for det, Samsung'en er ikke det. Jeg resatte mini'en flere ganger, det hjalp i 1-2 dager. I tillegg til alle 3 Nokia'ene jeg hadde for mange år siden, batteriene var elendige, måtte lade de etter hver telefonsamtale hvis ikke døde de og det bare etter noen mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 14. april 2013 #3 Del Skrevet 14. april 2013 Den første jeg hadde. Motorola C60. Herregud for noe rare greier I nyere tid er det smart-telefonen til Nokia. Husker ikke hvilken modell, men aldri mer Nokia etter det, selv om jeg har sverget til det i flere år. Den låste seg totalt flere ganger til dagen slik at jeg måtte skru den av og på, og til slutt ble skjermen helt svart etter 5 mnds moderat bruk. Bare tull fra begynnelse til slutt. Nå holder jeg meg til Samsung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. april 2013 #4 Del Skrevet 14. april 2013 HTC Smart. Dårlige funksjoner og treg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #5 Del Skrevet 14. april 2013 Det var Arvid, en Sony Ericsson K300. Han hadde en liten joystick til navigasjon i menyene, og den ble raskt ødelagt. Men han var fargerik, da, det skal han ha. Anonym poster: 95f0b18f35c2349be429d0803e0143f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. april 2013 #6 Del Skrevet 14. april 2013 En motorola av noe slag. Gammel ting. Ellers var jeg også veldig misfornøyd med Sony Ericsson Xperia mini. Jeg brukte den i tre-fire uker før jeg gikk tilbake til iPhonen med skamknust skjerm og heller brukte den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 14. april 2013 #7 Del Skrevet 14. april 2013 Samsung galaxy xcover. Treg og elendig. Er i grunnen ikke noen fordel at den tåler mye, da har man ikke noen grunn til å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimhan92 Skrevet 14. april 2013 #8 Del Skrevet 14. april 2013 Samsung galaxy xcover. Treg og elendig. Er i grunnen ikke noen fordel at den tåler mye, da har man ikke noen grunn til å kjøpe ny. kjøp en cat b10 tlf eller b25 , det er solide saker , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #9 Del Skrevet 14. april 2013 kjøp en cat b10 tlf eller b25 , det er solide saker , Eller en Sonim Anonym poster: e588353cd590a25cc55ac5f7cc253f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. april 2013 #10 Del Skrevet 14. april 2013 Den kjipeste telefonen jeg noen gang har hatt, var iPhone... Makan til søppel! Det var den første smarttelefonen jeg hadde, så jeg hata batteritiden på den, den hadde elendig byggekvalitet, og var generelt sett en treig hau med dritt... Jeg likte den godt da, helt til jeg bytta den ut med en toppmodell som kjørte Android, og så hvor begrensa iPhone var... Den kunne faktisk ikke sende MMS en gang, noe som er helt tragisk. Det er en ting jeg savner veldig med den da, og det er den appen http://www.youtube.com/watch?v=RhCJq7EAJJA, som visstnok aldri kommer til Android. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 14. april 2013 #11 Del Skrevet 14. april 2013 Samsung møkkafon. Tråkka den istykker etter 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blueberries Skrevet 14. april 2013 #12 Del Skrevet 14. april 2013 Sony Ericsson xperia mini pro eller noe. Svartens dritt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #13 Del Skrevet 14. april 2013 Sony Ericsson xperia mini pro eller noe. Svartens dritt altså! Den hadde jeg i nærmere tre år, storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2013 #14 Del Skrevet 14. april 2013 Fikk iPhone 1.gen på jobben etter at en gjest ødela min telefon under et basketak. Mandagen etter var jeg på kontoret til sjefen min og spurte om han var sur på meg eller om jeg hadde gjort noe galt. Makan til møkk. Og for ALL del! iPhone har helt klart blitt bedre, men den første var noe forferdelig tiss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #15 Del Skrevet 15. april 2013 Det er en ting jeg savner veldig med den da, og det er den appen http://www.youtube.com/watch?v=RhCJq7EAJJA, som visstnok aldri kommer til Android. Kanske ikke samme produsent, men: https://play.google....m.egert.ocarina Anonym poster: e588353cd590a25cc55ac5f7cc253f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #16 Del Skrevet 15. april 2013 Kanske ikke samme produsent, men: https://play.google....m.egert.ocarina Anonym poster: e588353cd590a25cc55ac5f7cc253f13 Her er forresten Smules android apper: https://play.google....eloper?id=Smule Anonym poster: e588353cd590a25cc55ac5f7cc253f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. april 2013 #17 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Kanske ikke samme produsent, men: https://play.google....m.egert.ocarina Anonym poster: e588353cd590a25cc55ac5f7cc253f13 Blir ikke helt det samme, siden man ikke blåser i telefonen og sånt, men jeg likte den fortsatt veldig godt! Tusen takk! Edit: Ah, nå skjønner jeg hvorfor den til Smule ikke har kommet til Android-telefoner. Han som har lagd denne, som du linka til, har jo faktisk greid å få det til at man kan blåde i telefonen, for å få lyd, men det er en slags hack, fordi Android egentlig ikke støtter det... Det fungerer ikke like bra som på iPhonen, men det var fortsatt skikkelig gøy! Endret 15. april 2013 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 16. april 2013 #18 Del Skrevet 16. april 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #19 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg hadde en HTC et-eller-annet. Den med sånn knekk nederst, altså en tidlig android-telefon. Den var håpløst treig og jeg fikk aldri teken på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 16. april 2013 #20 Del Skrevet 16. april 2013 Den første fonen jeg hadde, var en Motorola digiflip - en skikkelig murstein! Det blir litt urettferdig å kalle denne for den verste telefonen, da den var ganske så snerten og moderne da den kom, men jeg har ikke hatt noen som har vært så store, klumpete og lite brukervennlig som den. Ellers hadde jeg engang en Iphone... Oppskrytte greier! Jeg ga bort skjiten så fort jeg hadde råd til en ordentlig telefon (android) Mulig nyere Iphone'r er bedre enn min, men jeg hatet batteritiden og de manglende mulighetene. Jeg mener, det er MIN telefon, og da må jeg da få lov til å gjøre tilpasningene mine selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå