Gå til innhold

Jeg tok kontakt med en persisk jente i går.

Anbefalte innlegg

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg var ute på byen i går og var i et rimelig sosialt humør, men hadde ikke møtt noen spesielt interessante jenter i løpet av kvelden før jeg så en jente i baren som virkelig fanget oppmerksomheten min.

Høye hæler, en trang sort bukse som avslørte en fin figur, en turkis bluse og et vakkert smykke. Hun så virkelig nydelig ut og fremsto som en persisk gudinne der hun sto. Det var tydelig at hun hadde brukt tid på å pynte seg, men jeg så også at hun kanskje var en jente som ikke helt så sin egen skjønnhet. Jeg var umiddelbart tiltrekt, så jeg gikk bort til henne, la den ene armen min rundt hoften hennes og sa:

"Det antrekket du har på deg i kveld?"

"Ja?"

"Du ser helt nydelig ut i det."

Hun lyste opp som et juletre på juleaften og vi utveklset navn og snakket litt, men så merket jeg at hun trakk seg litt tilbake og ble litt stille. Jeg lot henne bestille det hun skulle og regnet med at hun kanskje var litt nervøs, så jeg tenkte jeg skulle gi henne litt pusterom.

Plutselig legger jeg merke til en fyr ved siden av meg som stirrer intenst på henne og gir henne et blikk som kunne drepe. Da begynner jeg å skjønne hva som foregår og hvorfor hun ble stille. Etter at hun har fått drinken sin, tar hun meg i hånden og sier, "Veldig hyggelig å møte deg!" og gir meg et svakt smil.

Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg sa, men skjønte at det var håpløst å gjøre noe i denne situasjonen. Når hun går forbi meg og denne fyren, ser jeg at han stopper henne og begynner å kjefte på henne som en far til et ulydig barn. Jeg hører ting som, "Hvorfor snakker du med han? Glemmer du hva slags land du er fra?", osv.

Hun står der helt hjelpesløs og etter to minutt har han fortsatt ikke sluttet og ser nesten voldelig ut, så jeg går bort og tar tak i han og spør hva problemet er og sier at det var jeg som sa hei til henne og at hun ikke har gjort noe galt. Da kommer hun seg videre, ser hjelpesløst og trist på meg og trekker på skuldrene.

Jeg er glad jeg var edru, for jeg hadde mest lyst til å ta glasset jeg holdt og knuse det i hodet hans, noe jeg sikkert hadde gjort om jeg var full, men jeg innså at det var en kamp jeg ikke hadde noe interesse av å ta, så jeg trekte meg raskt tilbake.

For min del er det ikke noen tragedie, men jeg synes virkelig synd på den jenta i går. Hva om hun hadde lyst til å bli bedre kjent med meg? Hva om hun var tiltrekt av meg? Hva om hun egentlig hadde lyst til å bli med meg hjem og ha sex med meg? Og uansett om hun ikke hadde det, så burde hun være fri til å gjøre akkurat som hun vil. Først og fremst er hun en jente, med drømmer, lyster og ønsker slik alle andre jenter har.

Om hun har glemt hva slags land hun er fra? Har han glemt hva slags land han har kommet til? Fy faen, for en idiot.

Det er første gang jeg opplever noe sånt, men det er kanskje også første gang jeg tar kontakt med en jente fra et slik land. Jeg sier persisk, men det er mulig hun var fra Pakistan.

Er dette et vanlig fenomen eller?

Jeg er virkelig tiltrekt av den persiske looken har alle intensjoner om å oppleve Persia før solsnu, men ønsker å vite om dette vil bli et gjentakende problem.

:)

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn av den kulturen er syke. En kvinne skal ikke snakke med en mann. Men mennene, de har lov til det meste. Gjengvoldtekt er jo nesten akseptert og vanlig, får man inntrykk av.

Anonym poster: 39e37e91742f9b1959e22e4c628b4998

• Liker 16
Gjest JakeGreen
Skrevet

Ja, jeg begynner å skjønne det.

Jeg kjenner ikke denne kulturen direkte, selv om jeg har et visst inntrykk. Det er første gang jeg møter den på så nært hold.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som har lest innlegget men ikke kommentert? Er det tabu? :)

Anonym poster: 39e37e91742f9b1959e22e4c628b4998

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye annet å tilføye enn at persiske jenter er HOT!!

Anonym poster: 16cb9cdabc9ebf91a2f55a6ae7f1d9e2

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kunne jo hende han duden var typen hennes da. Skjønner jo litt om han ble sur når han ser en annen fyr tafse på låret hennes, men ja. kuturen deres er veldig annerledes enn vår og jentene er ikke like frie som vestlige jenter. Og det er tragisk.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg tafset ikke på henne, men la hånden min lett rundt hoften hennes og senere på skuldrene hennes og hun likte det.

Han var ikke typen hennes, selv om han sa til meg at det var konen hans. Jeg leste situasjonen så godt at jeg skjønte det var bullshit.

Har ikke så mye annet å tilføye enn at persiske jenter er HOT!

Med fare for å repetere meg selv, så er jeg ekstremt enig. Jeg liker jo veldig mange typer jenter, men det er noe spesielt med den persiske looken som jeg har blitt veldig glad i den siste tiden. Det er ganske mange av de på Blindern og jeg har alt utviklet romantiske følelser for flere av de uten å en gang ha snakket med de.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hva med hun som var på deg som en billig dress? Var det etter denne persiske skjønnheten?

Alt i alt var det jo _nesten_ en fin kvled på byen i går?

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Herregud du hadde det travelt i går!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg var ute på byen i går og var i et rimelig sosialt humør, men hadde ikke møtt noen spesielt interessante jenter i løpet av kvelden før jeg så en jente i baren som virkelig fanget oppmerksomheten min.

Høye hæler, en trang sort bukse som avslørte en fin figur, en turkis bluse og et vakkert smykke. Hun så virkelig nydelig ut og fremsto som en persisk gudinne der hun sto. Det var tydelig at hun hadde brukt tid på å pynte seg, men jeg så også at hun kanskje var en jente som ikke helt så sin egen skjønnhet. Jeg var umiddelbart tiltrekt, så jeg gikk bort til henne, la den ene armen min rundt hoften hennes og sa:

"Det antrekket du har på deg i kveld?"

"Ja?"

"Du ser helt nydelig ut i det."

Hun lyste opp som et juletre på juleaften og vi utveklset navn og snakket litt, men så merket jeg at hun trakk seg litt tilbake og ble litt stille. Jeg lot henne bestille det hun skulle og regnet med at hun kanskje var litt nervøs, så jeg tenkte jeg skulle gi henne litt pusterom.

Plutselig legger jeg merke til en fyr ved siden av meg som stirrer intenst på henne og gir henne et blikk som kunne drepe. Da begynner jeg å skjønne hva som foregår og hvorfor hun ble stille. Etter at hun har fått drinken sin, tar hun meg i hånden og sier, "Veldig hyggelig å møte deg!" og gir meg et svakt smil.

Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg sa, men skjønte at det var håpløst å gjøre noe i denne situasjonen. Når hun går forbi meg og denne fyren, ser jeg at han stopper henne og begynner å kjefte på henne som en far til et ulydig barn. Jeg hører ting som, "Hvorfor snakker du med han? Glemmer du hva slags land du er fra?", osv.

Hun står der helt hjelpesløs og etter to minutt har han fortsatt ikke sluttet og ser nesten voldelig ut, så jeg går bort og tar tak i han og spør hva problemet er og sier at det var jeg som sa hei til henne og at hun ikke har gjort noe galt. Da kommer hun seg videre, ser hjelpesløst og trist på meg og trekker på skuldrene.

Jeg er glad jeg var edru, for jeg hadde mest lyst til å ta glasset jeg holdt og knuse det i hodet hans, noe jeg sikkert hadde gjort om jeg var full, men jeg innså at det var en kamp jeg ikke hadde noe interesse av å ta, så jeg trekte meg raskt tilbake.

For min del er det ikke noen tragedie, men jeg synes virkelig synd på den jenta i går. Hva om hun hadde lyst til å bli bedre kjent med meg? Hva om hun var tiltrekt av meg? Hva om hun egentlig hadde lyst til å bli med meg hjem og ha sex med meg? Og uansett om hun ikke hadde det, så burde hun være fri til å gjøre akkurat som hun vil. Først og fremst er hun en jente, med drømmer, lyster og ønsker slik alle andre jenter har.

Om hun har glemt hva slags land hun er fra? Har han glemt hva slags land han har kommet til? Fy faen, for en idiot.

Det er første gang jeg opplever noe sånt, men det er kanskje også første gang jeg tar kontakt med en jente fra et slik land. Jeg sier persisk, men det er mulig hun var fra Pakistan.

Er dette et vanlig fenomen eller?

Jeg er virkelig tiltrekt av den persiske looken har alle intensjoner om å oppleve Persia før solsnu, men ønsker å vite om dette vil bli et gjentakende problem.

Ja, dette er et vanlig fenomen. Det er egentlig litt påfallende at det ikke skrives mer om det. Selv har jeg tatt opp denne dobbeltmoralen i mange tråder, det er jo spesielt synd at skandinaviske jenter åpenbart ikke har noen skruper mot å spre bena for gutter fra disse kvinneundertrykkende kulturene, selv om de mer oppegående av hunnkjønn må være fullstendig klar over at de samme guttene ville gått berserk om de fant ut at søsteren lå rundt på samme måte.

I den grad skandinaviske jenter ligger med gutter fra kulturer der søsteren hans må holde seg på matten sørger de for å holde disse guttene skadefrie, de sørger for at disse guttene får i pose og sekk, både beholder kontrollen over egne jenter og samtidig kan surfe som gratispassasjerer på nordeuropeiske kvinnefrigjøring. Disse gutta blir jo vinnere, de får the best og both worlds, hvorfor i all verden skulle de i det hele tatt tenke på å slippe grepet på sine egne jenter når de selv bare premieres for sin undertrykkelse?

Dette burde jo vært en sak feminister i vår del av verden hadde høyt på agendaen, men det ser ut til at man har problemer med å ta tak i dette da det faktisk innebærer et visst "offer" fra kvinnenes egen side, nemlig å si nei til å ligge med gutter fra kulturer der jentene ikke er fri til å gjøre det samme som deg. Det handler vel også om feministers unnfallenhet når det gjelder å kritisere kvinneundertrykking i andre kulturer. Og litt for mange radikale innvandrervennlige kvinner er selv merkelig positive og forståelsesfulle overfor kvinneundertrykkende kulturer - så lenge de er ikke-vestlige:

Har kvinner et mer underdanig forhold til ulike kulturers normer enn menn? Er kvinner de fødte kulturrelativister?

Endret av Cuckold
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jo hende han duden var typen hennes da. Skjønner jo litt om han ble sur når han ser en annen fyr tafse på låret hennes, men ja. kuturen deres er veldig annerledes enn vår og jentene er ikke like frie som vestlige jenter. Og det er tragisk.

Det var sikkert broren hennes eller en kusine.

Anonym poster: fdfc7b3c4752e18d47c6905eef70eb28

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han var typen hennes, hvorfor satt han ikke med dama si? duh...........

Gjest Beano
Skrevet (endret)

Det er noe som du MÅ forvente om du skal legge deg etter kvinner fra midtøsten. Det er alltid en far, en bror eller en fetter som oppfører seg på denne måten. Veldig irriterende, men sånn er kulturen de kommer fra.

Endret av Beano
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Det var sikkert broren hennes eller en kusine.

En kusine? Fetter mener du vel.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva med hun som var på deg som en billig dress? Var det etter denne persiske skjønnheten?

Alt i alt var det jo _nesten_ en fin kvled på byen i går?

Hva med henne? Persia var på fredag. I går var jeg tilbake til Norge. Jeg hadde en fin kveld ja.

Herregud du hadde det travelt i går!

Hva mener du?

Takk for et informativt innlegg, Cuckold. Jeg begynner å skjønne hva jeg må forberede meg på om jeg skal realisere drømmen min om et eventyr med en slik kvinne.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror ikke man har "eventyr" med persiske kvinner. De er nok langt mer (og påtvunget) erbare enn norske jenter.

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av uAnonymbruker
Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg tror ikke man har "eventyr" med persiske kvinner. De er nok langt mer (og påtvunget) erbare enn norske jenter.

Jeg tar utfordringen på strak arm, men jeg skjønner poenget ditt. Vi får se hva som skjer.

Men først og fremst så er hun en kvinne og et menneske, med lyster, ønsker og drømmer som er uavhengig av hennes kulturelle arv. Alle er født like inn i denne verden, så når jeg relaterer til et annet menneske prøver jeg å se forbi alle sosiale konstruksjoner og merkelapper og faktisk prøve å bli kjent med den hun egentlig er.

-

uAnonymbruker siterte et innlegg du skrev.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med henne? Persia var på fredag. I går var jeg tilbake til Norge. Jeg hadde en fin kveld ja.

Hva mener du?

Takk for et informativt innlegg, Cuckold. Jeg begynner å skjønne hva jeg må forberede meg på om jeg skal realisere drømmen min om et eventyr med en slik kvinne.

Ganske synd at du har bygget deg opp en mening av et engangstilfelle.

Det er ganske mange av oss som har familier som er integrerte, dog er vi utenlandske jentene ikke fullt overbevisst om Ottar-meningene, og som noen her sa, så kan du ikke forvente et eventyr med ei persisk jente. Men flørt,forhold og (om du er heldig) ONS - ja!

Se for eksempel på hu Selma fra Nrk som prydet sidebanneren for noen dager siden.Hun er tyrker og er samboer med en nordmann..

Vurderer å bruke blå kontaktlinser for at norske menn ikke skal tro at de kommer til å bli grisebanka om de snakker til oss utenlandske jenter :(

Anonym poster: b77685b08baa1ed2e499e3e39e4fea88

Gjest JakeGreen
Skrevet

Ganske synd at du har bygget deg opp en mening av et engangstilfelle.

Det er ganske mange av oss som har familier som er integrerte, dog er vi utenlandske jentene ikke fullt overbevisst om Ottar-meningene, og som noen her sa, så kan du ikke forvente et eventyr med ei persisk jente. Men flørt,forhold og (om du er heldig) ONS - ja!

Se for eksempel på hu Selma fra Nrk som prydet sidebanneren for noen dager siden.Hun er tyrker og er samboer med en nordmann..

Vurderer å bruke blå kontaktlinser for at norske menn ikke skal tro at de kommer til å bli grisebanka om de snakker til oss utenlandske jenter :(

Anonym poster: b77685b08baa1ed2e499e3e39e4fea88

Neida, jeg skjærer ikke alle over en kam og regner med dette varierer veldig (håper jeg i hvert fall).

Om det er Selda fra Newton du tenker på, så er veldig begeistret for henne. At hun har en tung realfagsbakgrunn gjør henne ikke mindre attraktiv.

Legg fra deg ideen om kontaktlinser er du snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...