Gå til innhold

Seksualitet og moral

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er mann på 35år .. Lite erfaring med One night stands. Har vært i to lange forhold.. Men lite erfaring uansett :fnise:..

På min arbeidsplass jobber det menn og damer i alle aldersgrupper. I lunsj pusen får vi høre litt av hvert . Det går mye i hvem har ligget med hvem, spesielt for de som er mellom 18-25år . Er det sånn at alle ligger med alle nå til dags ??. Altså kompiser ligger med de samme jentene på byen og venninner ligger med de samme guttene på byen. Uten at man bryr seg ??.

Jeg personlig kunne ikke tenke meg å ha sex med en dame som har ligget med flere av mine kompiser.. Det hadde gitt meg en litt ekkel følelse !!.

Er det Hotel Cæsar og paradis Hotel som har påvirket oss for mye ?.

Anonym poster: 6db34f1933d2c64d9bc9a48209a9edef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Det finnes mange som bryr seg om slike ting ennå. Til og med i den alderen.

Anonym poster: 2213482f161829f8438a5f3332d251e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt sånn at mange ligger med mange i den alderen. Men er mange som bryr seg! Blir mye krangling og drama. Sex er sjeldent bare sex.

Anonym poster: 1810d731181c043597ed5104e912d8ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente på rundt 18 selv, og jeg har langt i fra sex med alt og alle. Så og si ingen av mine venninner heller, og vi er helt vanlige folk. Jeg har aldri hatt ONS og kommer aldri til å ha det heller. Debuterte rett før jeg fylte 16 og har hatt 2 sexpartnere. Har ikke behov for noe ONS jeg. Har regelmessig og bra sex med han jeg er sammen med, men jeg deler ikke mitt sexliv og hva vi gjør i senga med de fleste av mine venninner, selv om jeg ikke synes det er flaut å snakke om. Synes egentlig ikke det er noe å snakke om, selv om vi har et veldig spennende og bra sexliv som sagt. Dessuten tror jeg venninnene mine hadde blitt litt sjokkert om jeg hadde begynt å snakket om playrape og bondage m.m. :fnise:

Men tilbake til spørsmålet ditt: jeg kjenner noen jenter som ligger med veldig mange, og det er jenter som har problemer med seg selv og trenger bekreftelse. Dette er noe de har sagt selv. F.eks så datet hun ene en fyr som kalte hun stygg osv, og hun lå derfor med 6 gutter tror jeg på 3 dager fordi hun ville ha bekreftelse på at hun kunne få seg noe. Dette er selvfølgelig veldig trist!

Anonym poster: 49b3ce7863a625f649675d5f627a0015

Skrevet

I noen kretser kan jeg tenke meg det er litt sånn ja. Har i hvert fall ei venninne som har fortalt om at det var super kleint på den og den festen fordi hu hadde bokstavelig talt liggi med halvparten av alle gutta der og alle var kompiser.. Jeg ble jo litt sjokkert da, skal innrømme det, men who am I to judge :)

AnonymBruker
Skrevet

I noen kretser kan jeg tenke meg det er litt sånn ja. Har i hvert fall ei venninne som har fortalt om at det var super kleint på den og den festen fordi hu hadde bokstavelig talt liggi med halvparten av alle gutta der og alle var kompiser.. Jeg ble jo litt sjokkert da, skal innrømme det, men who am I to judge :)

ja må være kleint og møte alle dine Ons hver gang du er på byen eller skal på fest. Eller når du skal ut med din nye kjæreste :fnise:

Anonym poster: 3156bac80543b798d1277a502bbe5306

Skrevet

HOTEL CÆSAR!?!?!?! Fins det virkelig folk mellom 18 og 25 som ser på Hotel Cæsar? :P

Hvis en TV-serie skal ha skylde er jeg fristet til å trekke frem Sex And The City fremfor de andre du nevner, men det er nå engang sånn at TV-serier oftere skildrer virkeligheten enn å skape den ;) selv syns jeg det er mye mer skummelt med kondomslurv enn mye tilfeldig sex; hjelper ikke å ha få ONS hvis man aldri bruker kondom .. Da hadde jeg mye heller tatt en kar som hadde hatt 50 ONS og var nøye på kondombruk og å sjekke seg jevnlig ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente på 21 år.

Har kun ligget med én fyr, og det er en jeg stoler på og føler meg trygg på.

Jeg kjenner noen av jentene han har ligget med tidligere, da vi kommer fra samme sted, og det er ikke akkurat noen storby her. Men orket ikke la det plage meg.

Har møtt koselige gutter på fest, som har gitt uttrykk for at de kunne tenke seg sex også. Vi kan godt kysse og kose litt, men jeg har aldri ønsket sex med gutter jeg knapt kjenner, og det har jeg gitt dem beskjed om også. Hvis jeg mot alle odds skulle møte en gutt på fest som virkelig klarer å sjarmere meg, så blir det med kondom!

De fleste av venninnene mine deler samme seksualmoral, tror jeg da. Det virker slik på ting de har sagt.

Men jeg kjenner ei, og hun har sex med det som måtte tilby seg i de periodene hun er singel. Jeg blir litt sjokkert av å høre på henne egentlig.

Er nok mye forskjellig ute og går.

Noen har seg med hva det måtte være, og andre venter til ekteskapet. Sånn vil det alltid være.

Forstår forøvrig ikke hvem som har lyst til å utlevere sitt eget og andre sine sexliv i matpausen på jobb, jeg da...

Anonym poster: cdc24063abcadf19a5ddfdf91e9d26b4

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med å ligge rundt om man føler for det?

Er vi ikke frie mennesker... Lukter litt sjalusi her!

Kan forstå at det å ligge med hvem som helst er over kanten, men det å være fri er noe annet. Jeg tror samfunnet har forandret synes på sex, men vi har ikke mistet selvkontroll og selvrespekt. Pass på at du ikke drar alle under samme kam, husk at mennesker er forskjellige.

Anonym poster: 6294a928e9ab22ab1eafad370e1eec7b

Skrevet

Tror det komme litt an på miljøet man henger i. Personlig hadde jeg syntes det var veldig ubehagelig om jeg fikk høre at en jeg ligger med har hatt sex med en venninne før meg. Synes det er ekkelt å tenke på en kjæreste med eksen sin også jeg - selv om jeg ikke kjenner henne og det er flere år siden de holdt på.

Jeg er forresten i den nevnte aldersgruppen.

Tror ikke det er veldig annerledes nå enn før. Noen ligger rundt og bryr seg lite. Andre tenker at sex er mer enn bare sex.

Forskjellen er vel at de som lå rundt før i tiden ikke hadde egne TV-serier med seg selv i hovedrollen.

Skrevet

Ja, det er nok Hotell Cæsar som har ødelagt min generasjon.

Jeg og min omgangskrets har sex med hvem vi vil, når vi vil. Våre morlaske regler er at vi skal nyte godt av vår kropp og seksualitet.

Noen er i åpne forhold, noen er i monogame forhold, andre er single.

Skrevet

Jeg kunne aldri ligget med en mann som ble prøvekjørt av en god venn av meg først... er 23 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...