AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 i stedet for å ignorere meg totalt? Jeg skjønner jo tegninga, han er ikke interessert i meg lenger. Pga jobben hans er han utenlands for tiden. Vi har i lengre tid hatt hyppig kontakt via sms og fb. Vi hadde avtalt å møtes igjen når han kom hjem igjen. Har fått en mld etter han kom frem til bestemmelsestedet og etter det....ikke et ord. For 2 dager siden sendte jeg mld på fb der jeg spurte om han hadde det bra og om reisen gikk fint. Han har vært pålogget, så han der tidligere i kveld og han svarte meg ikke da heller. Vi er begge voksne og jeg hadde ventet mer av en voksen mann. Og jeg...jeg sitter faktisk her og føler meg skuffet og såret... Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Ikke så mye fornuftig å si. Utrolig kjedelig når det der skjer. Man føler at det er en selv det er noe galt med. Men det er det ikke, det er han som er feig og barnslig. Send han en melding som viser at du ikke lar deg tråkke på, og ønsk han lykke til videre i livet! Anonym poster: 84a5af6edd42f550d07264daa98d272d 3
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 (endret) i stedet for å ignorere meg totalt? Jeg skjønner jo tegninga, han er ikke interessert i meg lenger. Pga jobben hans er han utenlands for tiden. Vi har i lengre tid hatt hyppig kontakt via sms og fb. Vi hadde avtalt å møtes igjen når han kom hjem igjen. Har fått en mld etter han kom frem til bestemmelsestedet og etter det....ikke et ord. For 2 dager siden sendte jeg mld på fb der jeg spurte om han hadde det bra og om reisen gikk fint. Han har vært pålogget, så han der tidligere i kveld og han svarte meg ikke da heller. Vi er begge voksne og jeg hadde ventet mer av en voksen mann. Og jeg...jeg sitter faktisk her og føler meg skuffet og såret... Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd Har vært borti en slik en selv. Han kan ikke si det rett ut fordi han er en feig idiot uten baller Endret 1. mars 2013 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Har vært borti en slik en selv. Han kan ikke si det rett ut fordi han er en feig idiot uten baller Enig, men kvinner stiller på lik linje også skal det sies.... Anonym poster: 1e74f55725aa6050b2cc0015c419bb91
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Enig, men kvinner stiller på lik linje også skal det sies.... Anonym poster: 1e74f55725aa6050b2cc0015c419bb91 Har aldr nekta for at det fins feige idiotkvinnfolk heller, men det rettferdiggjør likevel ikke at han fyren er en feig idiot.. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Send han en melding som viser at du ikke lar deg tråkke på, og ønsk han lykke til videre i livet! Anonym poster: 84a5af6edd42f550d07264daa98d272d Ha ha, ja, ikke sant... Så sier han: "Hæ? Hva snakker du om? Hvorfor den reaksjonen? Jeg har bare hatt det travelt!" Anonym poster: b0929f2fa8a040be4bfc3720b97ae221 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 Nå har jeg lest gjennom alle mld og kan ikke finne noe som skulle tilsi at han kjølnet. Han har vært raus med komplimenter og sagt ting som at han er glad i meg og annet personlige greier som fikk meg til å tro at han mente alvor. Jeg vil ikke ta kontakt igjen for det siste jeg vil er å virke masete. Hvis han ikke vil ha meg likevel er det greit, det skal jeg takle. Da trekker jeg meg bare vekk og ønsker han lykke til videre. Jeg takler ikke å ikke vite hvor jeg står. Går han videre uten meg mens jeg står på stedet hvil? 1000 spørsmål og ingen svar. Takk for svarene jeg har fått til nå. Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd 3
helloworld Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Har opplevd det samme da jeg var forelsket i høst, og det suger balle. Denne mannen ser jeg så og si hver dag i jobbsammenheng, så vi må jo oppføre oss profesjonelt. Men det er søren ikke lett å legge lokk på følelsene. Hvorfor går det ikke an, spesielt hvis man i en situasjon som min, deler arbeidsplass, si det som det er? På den annen side var det kanskje litt vel risikabelt å innlede noe som helst med en arbeidskollega, med tanke på konsekvenser som denne. Men der og da, vant følelsene og jeg tenkte at avvisningen fikk jeg isåfall bare tåle. Men måten det ble gjort på. Ved å ignorere etter å ha fyrt opp forventningene mine? Dårlig stil. Jeg føler med deg, virkelig. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Kjenner meg igjen i dette. Jeg synes det er bedre å vite at han faktisk ikke er interessert enn å gå rundt å ikke vite hvor man står.. Jeg var borti en for noen måneder tilbake som sa han var interessert, men når det kom til stykket så var han vel ikke så interessert likevel. Og det hadde vært helt greit at han ikke var interessert, for da kunne jeg gått videre. Men jeg kunne jo ikke det når han ikke sa sannheten. Jeg synes det er veldig feigt å ikke være ærlig. Jeg hater å avvise noen selv fordi jeg ikke liker å såre eller skuffe andre, men likevel så forteller jeg sannheten. Jeg lar ikke en mann gå rundt å tro at det kanskje kan bli noe mellom oss, når jeg ikke vil at det skal bli noe. Jeg har lært at jeg ikke skal kjempe for noen som ikke kjemper for meg. Det er vanskelig når man har følelser for noen å bare la det ligge, men jeg vil anbefale å la være å ta noe mer kontakt. Vil han ha deg så får han ta kontakt. Du har gjort ditt. Gjør han ikke det innen et tidspunkt du bestemmer så kan du bare gå videre så får han ha det så godt. Anonym poster: 09eaa833fdd89c8e47542d0824d16dec 2
Gjest navnelapp Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 Desse personane som oppfører seg slik er verdsmesterar i fortrengning, og dei tenker at viss dei berre ikkje gir lyd frå seg så går dette over av seg sjølv og blir borte som ein fis i vinden. Dei er redde for at du skal bli sint eller byrje å gråte, dei er redde for å vere ærlege og dei er tvers igjennom feige og umodne. Sånn sett skal ein vere glad for kvar slik person som "kjem til overflata", ein vil nemleg ikkje vere saman med slike menneske på lang sikt. Legg slike umodne og dumme menneske bak deg, og start på nytt. Han du møtte er faktisk ikkje det han gir seg ut for å vere, eit varmt og omsorgsfullt menneske. Han er barnsleg og redd, han klarte berre å skjule det såpass lenge. Good riddance, som vi seier på nynorsk. 1
Ferny Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Nå har jeg lest gjennom alle mld og kan ikke finne noe som skulle tilsi at han kjølnet. Han har vært raus med komplimenter og sagt ting som at han er glad i meg og annet personlige greier som fikk meg til å tro at han mente alvor. Jeg vil ikke ta kontakt igjen for det siste jeg vil er å virke masete. Hvis han ikke vil ha meg likevel er det greit, det skal jeg takle. Da trekker jeg meg bare vekk og ønsker han lykke til videre. Jeg takler ikke å ikke vite hvor jeg står. Går han videre uten meg mens jeg står på stedet hvil? 1000 spørsmål og ingen svar. Takk for svarene jeg har fått til nå. Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd Dere har datet i lengre tid og så reiser han bort, og så gir han ikke en lyd fra seg? Hvor lenge har han vært borte egentlig? Og hvor lenge skal han være borte? Jeg tror du gjør rett i å ikke ta mer kontak før han evt. gjør det. Og dersom det går uvanlig lang tid i forhold til vanlig, så hadde jeg kanskje bare "ignorert" han i retur. Sånn for alltid.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Har opplevd det samme med ei i høst. Hun kasta bort mye av tiden min. Synes han fyren du har noe på gang med skulle ha kontaktet deg. Har han vært innlogget på FB, har han hatt anledning til å skrive en kort melding. (Om han da ikke vil gi deg en lang og romantisk melding som han vil bruke tid på å skrive...) Anonym poster: c89f98043a17e7020ecdabed7d5e4bcc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har innsett at det er over. Vi var ikke et par men jeg trodde vi var på vei til å bli det. Han har vært pålogget "1000" ganger uten å sende et lite hei. Argh, det er så jævlig hvordan hjertet mitt hopper hver gang han logger seg på. Jaja, jeg fortsetter livet som før med et sosialt liv og gode venner. Takk for svarene, folkens. Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd
Nettinettet Skrevet 4. mars 2013 #14 Skrevet 4. mars 2013 Hvor lenge har dere holdt på med hverandre? Jeg tenker som så at han har det litt på hold til han kommer hjem igjen. Dumt han ikke tar seg tid til å svare men samtidig så betyr ikke det at han ikke bryr seg lenger eller ønsker å bli mer kjent med deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #15 Skrevet 10. mars 2013 Hei. Drar frem denne tråden igjen for nå har jeg fått mine svar. Jeg er åpenbart ikke den eneste han har holdt varm for plutselig har han forandret status fra singel til i forhold med "en uvitende kvinne" Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #17 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har også opplevd det samme. Og som mange over sier, kom deg heller videre og ikke kast bort mer tid på en slik idiot. Jeg leste et veldig godt råd her på KG forleden i en diskusjon om dating som jeg har bestemt meg for å ta med meg videre: ikke bruk tid på noen som ikke bruker tid på deg. Enkelt, men likevel et helt fantastisk råd. Ønsker deg all lykke til videre, TS. Klem til deg Anonym poster: 1e2ef5e0d953d9098936b83be26dca5f 1
Nordpia Skrevet 10. mars 2013 #19 Skrevet 10. mars 2013 Det finnes dessverre mange slike mennesker som vil ha i pose og sekk, og som ikke er ærlige. Det er godt å høre at du fikk dine svar. Det er ikke alltid man får det. Plukk deg selv opp og gå videre. Om en stund er det glemt, og forhåpentligvis finner du en som behandler deg slik du fortjener. Klem til deg!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #20 Skrevet 10. mars 2013 Takk for svar. Har slettet og blokkert nå. Jeg for min del synes mest synd på dama hans. Hun vet neppe hvordan han holder på. Anonym poster: b927343661c2e0cff5b29ef84958d3fd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå