thepolarbear Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Tok denne CB-testen i dag tidlig, så kjapt på den, negativ, og la den bort... Er bare 8 dpo uansett. MEN da jeg så på den nå, så den SLIK UT: Er det bare jeg som ser den loddrette streken? Betyr det at...? JEG ER GRAVID? Eller kan det være andre årsaker?
solsikkefrø Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Testresultatet er ikke gyldig over 12 timer etter du tok testen. Når det er sagt har det aldri skjedd meg at en test har vist to streker uten at jeg har vært gravid. Med eldstemann tok jeg en test om morgenen som var negativ. Før jeg la meg så jeg at det hadde dukket opp en strek til. Jeg ventet et par dager før jeg tok en ny test, og da var den tydelig positiv. Vil anbefale deg å ta en ny test om noen dager. Lykke til!
thepolarbear Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2013 I all verden! Takk for svar. Jeg vet jo ikke hvor lenge etter at jeg la bort testen at den ble "positiv", kan ha vært fem minutter. For jeg var ganske sikker på at den ikke skulle vise noe. Hehe... Så hvor lenge bør jeg vente med å teste igjen?
MockingJay Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Du kan sikkert teste imorgen, for mest sannsynelig vil du få samme svar, selv om det er tidlig Mine første tester var akkurat like svak, og mitt nurk er nå 13 uker inne i magen:)
Gjest Magdalene Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Den ser positiv ut, men om det har gått lang tid fra du tisset på den til du så på den kan det jo være feil. Jeg testet positivt henholdsvis 8, og 9 DPO med mine barn.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #7 Skrevet 13. februar 2013 Jeg har fått sånn synålstrek på flere tester fra Clearblue, og ikke vært gravid... Ta en ny test om noen dager, når det nærmer seg tid for mens. Anonym poster: 783a9fa3d2325cd641672bf02e7ed9ac
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #8 Skrevet 13. februar 2013 Det var sånn min test så ut i går, jeg posta og om det her inne. Så jeg er ennå litt usikker og skal teste meg i morgen igjen. Jeg har IKM på fredag, dette er første gang jeg har testet tidligere enn en dag før IKM Det sies at etter 3 minutter (el er det 5) er testen ferdig så da har man fått rett svar og hvis den endrer seg etter 3 min så tells det ikke. Men man vet jo aldri, det kan jo stemme for det. Min positive i går endret seg etter noen timer, faktisk til litt svakere. Anonym poster: 7b072f3609b29de41fb41d7c1a09e0e4
thepolarbear Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2013 Hmmm, jeg blir gaal av å ikke vite sikkert! En dag etter, altså i dag tidlig tok jeg denne testen: den er ikke en synålsstrek, men ganske svak http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=722775 Er 9 dpo. Men denne gangen kom den svake streken faktisk etter 3 minutter..
Gjest Magdalene Skrevet 13. februar 2013 #10 Skrevet 13. februar 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe en digital? Så slipper man å tolke streker
Silfen Skrevet 13. februar 2013 #11 Skrevet 13. februar 2013 Herregud det er ikke engang nødvendig å tolke her.
Dyregod Skrevet 13. februar 2013 #12 Skrevet 13. februar 2013 Jeg ville ventet med å teste med digital. Jeg fikk flere slike svake streker da jeg var gravid, men negativ digital. Den ble først positiv en dag før ikm. Lykke til:)
MockingJay Skrevet 13. februar 2013 #13 Skrevet 13. februar 2013 Er ikke noe og tolke, du er gravid! Mine var ca helt lik:) Gratulerer !:D
Gjest Amber Rose Skrevet 13. februar 2013 #14 Skrevet 13. februar 2013 Husker min også var veldig svak til å begynne med, men etter en time var den like sterk som den andre streken. Tok en annen type test da, men det er jo noe ala det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå