Gå til innhold

Tips til en bra interiørblogg/blad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt oss ny leilighet og trenger litt inspirasjon!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på hvilken stil du er ute etter?

Jeg er fornøyd med bladet Bolig Pluss. Har naturstil hjemme. :-)

Skrevet

Hmm, har kanskje ikke én spesifikk stil. Er ikke interessert i Wall-letters og Home sweet home-skilt i hvert fall.

Har kanskje litt retrostil, er glad i teak-møbler blant annet.

Men er generelt åpen for det meste :)

• Liker 1
Skrevet

Hei. Her er et par blogger du må ta en titt på:

lindevegen.no

villapaprika.no

marteklanderud.blogg.no

villastallerud.blogg.no

villalinna.blogg.no

Hadde jeg flyttet inn i ny bolig, hadde jeg definitivt fulgt med på disse . :)

Anonym poster: c7285d929826b3d291bd050746f1c6a3

Skrevet

Hmm, har kanskje ikke én spesifikk stil. Er ikke interessert i Wall-letters og Home sweet home-skilt i hvert fall.

Har kanskje litt retrostil, er glad i teak-møbler blant annet.

Men er generelt åpen for det meste :)

Ta en titt på Bolig Magasinet! (ikke min orddeling;)

Jeg liker det veldig godt og beskrivelsen av stilen din kunne vært min.

• Liker 1
Skrevet

Hei. Her er et par blogger du må ta en titt på:

lindevegen.no

villapaprika.no

marteklanderud.blogg.no

villastallerud.blogg.no

villalinna.blogg.no

Hadde jeg flyttet inn i ny bolig, hadde jeg definitivt fulgt med på disse . :)

Ta en titt på Bolig Magasinet! (ikke min orddeling;)

Jeg liker det veldig godt og beskrivelsen av stilen din kunne vært min.

Her vil du finne mange ulike blogger som blogger interiør i varierende stilarter:

norskeinteriøblogger.no

vintage interiørblogs VI

Enkeltblogger:

egedenne (se under home etiketten)

lindas lille leilighet

shabby charm

ranvita (dansk)

fresh home

marte klanderud

from not to hot

Anonym poster: 129e0d2255d8e1d0d608b167a2276249

Tusen takk for alle tips:)

Gleder meg til å få masse inspirasjon!

Skrevet

Villapaprika og marthe klanderud er venninner. De har også identisk lik butikk med samme logo.....litt spesielt eller???

Anonym poster: 81d9ee3ed724cabc5b951ac6902fd1a9

• Liker 1
Skrevet

Villapaprika og marthe klanderud er venninner. De har også identisk lik butikk med samme logo.....litt spesielt eller???

Anonym poster: 81d9ee3ed724cabc5b951ac6902fd1a9

Mitt (riktignok veldig raske) førsteinntrykk av disse to bloggene er at det ikke er den typen stil TS antyder at hun liker.

Jeg syns de ser ut som nettopp "wall letters og home sweet home-skilt". Det samme gjelder lindevegen, villalilla, villastallerud og villawhatever.

Har du sjekka bolig magasinet ennå eller, TS? :) Hvis ikke kan du starte her! http://boligmagasinet.dk/

Skrevet

anbefaler interiørbladene Bo Bedre og Studio :)

Skrevet

Mitt (riktignok veldig raske) førsteinntrykk av disse to bloggene er at det ikke er den typen stil TS antyder at hun liker.

Jeg syns de ser ut som nettopp "wall letters og home sweet home-skilt". Det samme gjelder lindevegen, villalilla, villastallerud og villawhatever.

Har du sjekka bolig magasinet ennå eller, TS? :) Hvis ikke kan du starte her! http://boligmagasinet.dk/

Sykt kjedelig interiør og dårlige bilder på bloggen. Er min mening, da. :)

Anonym poster: 8079671b5af93dc71403c563f6a62759

• Liker 2
Skrevet

Bolig Magasinet (dansk) er bra, men det er litt likt fra gang til gang så jeg kjøper det bare sporadisk. Av norske er KK Living ganske ok, samt Rom123. Sistnevnte syntes jeg har endret seg litt, jeg liker det bedre nå enn jeg gjorde for en tid tilbake.

Skrevet

Rom123. Sistnevnte syntes jeg har endret seg litt, jeg liker det bedre nå enn jeg gjorde for en tid tilbake.

Hehe, jeg er motsatt - synes det har endret seg til det verre.

Og jeg blir så lei av de der stygge (sorry, min mening!) Tolix-stolene og kombinasjonen av dem med reinsdyrskinn, drivved, betong-look og strikkede vaser/puffer/telysholdere..... Synes det blir så tungt og pompøst.

Så jeg har gått over til svenske Family Living. Der er det glade farger og retro!

Anonym poster: 576551e73d8f84662c9dfe5a83f4425b

Skrevet

Det synes ikke jeg, synes heller den du viser til er helt sicko stil.

Skrevet

Bolig Magasinet (dansk) er bra, men det er litt likt fra gang til gang så jeg kjøper det bare sporadisk. Av norske er KK Living ganske ok, samt Rom123. Sistnevnte syntes jeg har endret seg litt, jeg liker det bedre nå enn jeg gjorde for en tid tilbake.

Hehe, jeg er motsatt - synes det har endret seg til det verre.

Og jeg blir så lei av de der stygge (sorry, min mening!) Tolix-stolene og kombinasjonen av dem med reinsdyrskinn, drivved, betong-look og strikkede vaser/puffer/telysholdere..... Synes det blir så tungt og pompøst.

Så jeg har gått over til svenske Family Living. Der er det glade farger og retro!

Anonym poster: 576551e73d8f84662c9dfe5a83f4425b

pinterest er verdens desidert beste, fordi det er av alle til alle, helt gratis.

http://pinterest.com...ins/?q=interior

Trenger dere invitasjon, send pm.

Takk til alle:)

Har begynt å se igjennom anbefalingene deres nå, mye fint!

Gleder meg til å komme i gang!

Skrevet

pinterest er verdens desidert beste, fordi det er av alle til alle, helt gratis.

http://pinterest.com...ins/?q=interior

Trenger dere invitasjon, send pm.

Hva er egentlig pintereset?:)

Anonym poster: 49b517d7ab915b241bd2f631d9fe3dd5

Skrevet

Studio var bra da det kom ut, nå er det jo bare en hel masse dill og DIY som ikke har NOE med small space living å gjøre. Som de markedsfører seg som. :P

Anonym poster: 3d3ee30ec3b5350af2cd05e1529b87cc

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker bloggene egetrom.no (skrevet av redaktøren i Elle Interiør) og romfortekst.com (skrevet av ei som var redaktør i interiørbladet Studio.) Hun oppdaterer sjelden men mange spennende ting å finne der. Litt mer kreativt enn de vanlig, kjedelige interiørbloggene syns jeg.

Leser også ideastosteal.com

Anonym poster: 3d3ee30ec3b5350af2cd05e1529b87cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...