Gå til innhold

Treff i Oslo 7. februar?

10 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være?

• Fridays Klingenberg
      0
    • Fridays Jernbanetorget
      0
    • Fridays Karl Johan
      4
    • Fridays Aker Brygge
      2
    • Egon Karl Johan
      0
    • Egon Byporten
      0
    • Yaya's Majorstuen
      1
    • Yaya's Sentrum
      2
    • Yaya's Aker Brygge
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde det iallefall veldig hyggelig på forrige treff, og lufter derfor interessen for et treff i Oslo fredag 1. februar.

Hva, hvor, når kan vi jo komme tilbake til om noen er interesserte i å komme :)

Endret av Ann Christin
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

fint inisiativ nok en gang Loren!

Jeg har ihvertfall lyst til å treffes igjen!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men er ikke dette litt .. vel, tidlig? En måned senere er bedre for min del, iallefall!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Vi bør ha et møte en gang i måneden, før eller senere må det komme en dato når jeg har penger til mat :danse:

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig at jeg ikke er hjemme den datoen, men hvis jeg er det, blir jeg med på treff.

Skrevet

Ingenting i veien for å ha treff senere også. Men sånne ting har så lett for å bli "Ja, så hyggelig, vi må treffes igjen" hvis ingen gjør noe med det, derfor jeg foreslo en dato :-)

Kan møtes i mars, april, mai osv og jeg så lenge det er rett uke.... ;)

Håper så mange som mulig kan, vi trenger jo ikke gjøre noe dyrt, men møtes for kaffe og evt et par øl... (sier hun som hverken drikker kaffe eller øl :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Som jeg skrev i den andre tråden så passer 1. februar dårlig for min del (og jeg vet ikke om jeg har økonomi til å reise til Oslo og sove på hotell en gang i måneden :fnise: )

Hvis du kunne gjort meg den tjenesten, loren, å sende meg en PM hvis dere blir enige om en annen (gjerne litt senere) dato?

Skrevet

Som jeg skrev i den andre tråden så passer 1. februar dårlig for min del (og jeg vet ikke om jeg har økonomi til å reise til Oslo og sove på hotell en gang i måneden :fnise: )

Hvis du kunne gjort meg den tjenesten, loren, å sende meg en PM hvis dere blir enige om en annen (gjerne litt senere) dato?

Selvfølgelig :)

Dessuten er det ikke nødvendig med hotell, casa del loren har plass til et par gjester av den ikke-kravstore typen. ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kommer gjerne, lever fortsatt på mye hygge fra sist jeg, loren. Takk takk.

Endret av Wonders
Skrevet

Nytt treff hadde vært morsomt! :D Tror den datoen kan passe for meg, bare passe på at jeg ikke jobber morgenen etter :P

Skrevet

Jeg hadde det iallefall veldig hyggelig på forrige treff, og lufter derfor interessen for et treff i Oslo fredag 1. februar.

Hva, hvor, når kan vi jo komme tilbake til om noen er interesserte i å komme :)

fint inisiativ nok en gang Loren!

Jeg har ihvertfall lyst til å treffes igjen!

Bare oss 3?

Skrevet

Bare oss 3?

Ser ut som det var lite interesse enda iallefall, må innrømme at jeg selv kanskje må melde avbud også, men jeg håper det er "gyldig fravær" at det er eneste helga før uti mars at jeg får møtt Semper.

Skrevet

Ser ut som det var lite interesse enda iallefall, må innrømme at jeg selv kanskje må melde avbud også, men jeg håper det er "gyldig fravær" at det er eneste helga før uti mars at jeg får møtt Semper.

Jepp hepp, vi får finne en dato når alle kan. Kos dere :hug:

• Liker 1
Skrevet

Hva med 7. feb? Det er ikke så langt unna 1. februar akkurat. For da kan jeg, og da vil vel alle andre også? :jepp:

Skrevet

Hva med 7. feb? Det er ikke så langt unna 1. februar akkurat. For da kan jeg, og da vil vel alle andre også? :jepp:

Jeg har barn da, men kan forsøke å sende han på overnatting hos en kamerat eller noe :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:hoppe:

7.feb hadde passa meg bedre også, men jeg forstår jo om det

er litt kjipt å ha mini på overnatting Loren.

Men det finner du ut av selv :)

Endret av NozMonster
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg er med når som helst ^^

for en tipp topp bra innstilling du har sakone!! :5:

Skrevet

Yey! Da blir det i det minste Noz, meg, Sakone og Dreamdrops :danse: Forhåpentligvis også loren, Drue og mange mange fler!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Yey! Da blir det i det minste Noz, meg, Sakone og Dreamdrops :danse: Forhåpentligvis også loren, Drue og mange mange fler!

og wonders!! og Cindi! (om hun har økonomien til det) og...og ...enda flere!

men har dreamdrops sagt at hun kommer også? :hoppe:

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...