Gå til innhold

Kjære anonyme bruker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir så mektig provosert av disse Anonyme Brukerne som hele tiden skal være ”slemme” mot oss som bruker nick her inne. De kaller oss dumme, fattige, late, mislykka osv osv, uten at vi får se hvem de er eller forsvart oss.

Når det er ett litt ”sårt” tema som blir diskutert, så betyr det ikke at du kan si hva du vil så lenge du er anonym. Hvis du har så sterke meninger som det virker som om du har, så bør du være tøff nok til å stå for dem. Ikke gjemme deg bak en anonym bruker.

Av og til forstår jeg at man vil gjøre seg anonym, det gjør jo jeg også. Jeg syns bare ikke at det skal gjøres de gangene man skal påpeke hvor feil man syns noen tar, eller hvor uenig man er.

Puh! Det var deilig å få ut litt damp.

Anonym poster: 2ee9da9ba179d955c742d791395a7961

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt ironisk at du og er Anonym Bruker akkurat nå :fnise:

Men ja, skjønner hva du mener. Utrolig hva folk kan spy ut av seg når de gjemmer seg bak AB. Unødvendig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt ironisk at du og er Anonym Bruker akkurat nå :fnise:

Men ja, skjønner hva du mener. Utrolig hva folk kan spy ut av seg når de gjemmer seg bak AB. Unødvendig.

Ja best å være AB! Ellers får jeg jo høre at jeg er feit eller noe :P

Skrevet

Og naturligvis skrives det under AB-funksjonen. :daane:

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Ja best å være AB! Ellers får jeg jo høre at jeg er feit eller noe :P

Du ER feit! :filer:

Skrevet

Jeg syns det er sinnssykt irriterende at folk gjemmer seg bak anonymbruker i det hele tatt. Om man spør om noe helt uskyldig eller praktisk forstår jeg det. Men har man en mening eller et synspunkt bør man da vitterlig stå for det også!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er sinnssykt irriterende at folk gjemmer seg bak anonymbruker i det hele tatt. Om man spør om noe helt uskyldig eller praktisk forstår jeg det. Men har man en mening eller et synspunkt bør man da vitterlig stå for det også!!

Helt enig.
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

:Nikke:

Anonym poster: 5400e537bfc34a1b81a707ba1df33238

• Liker 1
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over de AB-ene som går til personangrep på enkelte her inne.

" ÅÅÅÅh. du er ALLTID så... "

eller

" ÅÅÅH! Skjønner seriøst ikke hva du gjør her inne - INGEN LIKER DEG!!! "

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om å stå for noe, men å bli søkbar. Ettersom en registrert bruker i utgangspunktet er like anonym som AB. Og om man endrer litt mening ett år etter ja da fpr man jaggu høre det.

Anonym poster: aebdacd0d1ebf092148552f59062edc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...