Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble singel for noen mnd siden etter ett forhold hvor jeg virkelig elsket han. Det var SÅ mye bra og jeg klarer ikke å gi slipp. Vi hadde planlagt livet vårt sammen og vi var virkelig bestevenner.

Etterhvert begynner jeg å se at kjangsen for at vi finner sammen er svinnende og midt oppi og prøve å akseptere dette så prøver jeg å finne ut om det er mulig at jeg kan elske noen andre så mye som jeg elsket han. Jeg klarer ikke å se det for meg i det hele tatt.

Er det noen av dere som har vært i forhold hvor dere virkelig elsket personen, det har tatt slutt og dere har funnet kjærligheten og elsket noen igjen?

Anonym poster: e52c6a99f8946b9a322c3b44efcae372

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det vil ta tid. En tid som du først nå skal bruke til for første gang bli kjent med deg selv som den du nå er.

Du er ikke det samme mennesket som du dengang var.

Samtidig skal du sørge over drømmene som døde, og komme til fred med ham som elsket deg engang.

Når denne prosessen er over, og du har kommet renset ut på den andre siden (nærmest som en fugl fønix), da kan du kjenne i ditt hjerte og din sjel hvorvidt tiden snart vil komme til å kunne elske noen igjen.

Og gjør du det, våger å gi deg over, trosse skrekke for den dype avgrunnen, så vil du finne at du kan elske.

Elske på en dypere grunn enn du gjorde første gang. Være mykere, mer sårbar, mer ydmyk overfor et annet menneske. Se bedre, sanse vàrere enn du gjorde første gangen.

• Liker 6
Skrevet

Wow. Lille-pus.

Så utrolig fint svar, tårene krøp frem gitt. Vet ikke hva mer jeg skal si. Takk.

TS

Anonym poster: e52c6a99f8946b9a322c3b44efcae372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...