Gå til innhold

Sukker.no-kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerte meg nylig på sukker som ikke-betalende.

Fikk en melding, som jeg svarte på. Jeg kunne også se profilen til vedkommende.

Fikk så en ny melding, men nå får jeg ikke svare, og jeg får heller ikke se profilen lenger.

Er det slik de prøver å "presse" folk til å betale?

Ser at gratisbrukere ikke får snakke med hverandre i det hele tatt.

Vip og gratis kan snakke sammen, hvis vip tar kontakt først.

Og super og gratis har "full frihet".

Slik det fungerer nå, passer det som skjer med meg, ikke inn i noen av disse. Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet (endret)

.

Endret av gressløk
Skrevet

Det er nok slik at du fikk en "gratis dag" på en måte. Det hadde jeg og.

eller så er det det at du ble kjent med han akkurat når hans abb gikk ut.

Lykke til med jakten på kjærligheten :)

Skrevet

Blokking virker ikke sannsynlig, siden det var et spørsmål om å møtes.Utløp av medlemskap er selvfølgelig en mulighet, men en gratis smak virker mest sannsynlig. Ganske tåpelig, og det fører egentlig bare til mer motvilje til å betale, her og nå, i hvert fall, Om det hadde vært noen jeg var mer interessert i, hadde saken kanskje vært en annen.

Skrevet

Ja, tenk at man skal måtte betale for en vare liksom. Makan til frekkhet.

Skrevet

Han har nok blokkert deg, eller profilen hans er blitt rapportert. På sukker er det ikke sånn at du får en gratis dag eller noe, du har mulighet til å se alles profiler, men noen ting er ikke synlig hvis de ikke er superbruker hvis du ikke er superbruker selv.

Skrevet

Ok, ble sikkert lei av å vente på svar, da, siden jeg ikke leste meldingen før etter et døgn :gjeiper:

Sukker sier uansett at det er fordi jeg ikke er betalende medlem.

Skrevet

Mener det er slik at man kan sende et visst antall meldinger (1?), og så må man betale medlemsskap om man vil sende flere.

Skrevet

Mener det er slik at man kan sende et visst antall meldinger (1?), og så må man betale medlemsskap om man vil sende flere.

Da får du opprette en profil til da vettu, og bruke den ene meldingen til å forklare situasjonen og gi han en mail-adresse han kan kontakte deg på...

Dersom han hadde blokkert deg så hadde det stått at du ikke kan svare fordi han har blokkert deg.

Anonym poster: a9fa10bd7f0f58cfcdf838796710a217

Skrevet

Har aldri opplevd å få mulighet til å sende kun et visst antall meldinger. Jeg er og har alltid vært gratisbruker. Kan alltid fritt sende melding til alle som er superbruker.

Så enten har supermedlemsskapet hans gått ut (sannsynlig), eller så har han slettet seg/blokkert deg. Hvis det sistnevnte skal være tilfellet så får du ikke se profilen hans eller bildet i det hele tatt.

Hvis du fortsatt kommer inn på profilen, men at teksten er skjult og du ikke får svart så er han nok ikke superbruker lenger.

Anonym poster: 81c358bfb1d200bdc2209681b53742c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...