Gjest Leirviking Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Som tittelen sier lurer jeg på hva det er dere ser etter hos en mann. Tenker spesielt på forhold, en dere vil dele hverdagen med - ikke en ONS eller hva dere ser etter på byen. Kom gjerne med både fysiske og psykiske egenskaper
Eiil Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Snill og god kosebamse med samme nerdete intresser som meg selv 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 En livsledsager,en som er ens bestevenn,en som en har et godt sexliv med.en som en kan leve livets opp og nedturer med,en som en kan dele livets opplevelser med Anonym poster: 5f171bb35995189f60e05b1f219d5704
Gjest BlueBee Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Høy og oppmerksomhetfull , seffølgelig rik.
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Det viktigste for meg er en som får meg til å føle meg vel. Med fare for å høres ut som en fjortis med rosa brller på, så mener jeg at kjæresten min skal få meg til å føle meg som den beste dama i hele verden En jeg kan snakke med om alt og som gir av seg selv i samtaler. At han er oppmerksom og ser meg, tar meg for den jeg er. Noen felles interesser, men også at vi kan dyrke interesser på hver vår kant uten at det blir feil. Felles mål og felles verdier er også viktig. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Det viktigste for meg er en som får meg til å føle meg vel. Med fare for å høres ut som en fjortis med rosa brller på, så mener jeg at kjæresten min skal få meg til å føle meg som den beste dama i hele verden En jeg kan snakke med om alt og som gir av seg selv i samtaler. At han er oppmerksom og ser meg, tar meg for den jeg er. Noen felles interesser, men også at vi kan dyrke interesser på hver vår kant uten at det blir feil. Felles mål og felles verdier er også viktig. Oisann. Anonym poster: d6fff1216531400c7906be5b647f3630
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Oisann. Anonym poster: d6fff1216531400c7906be5b647f3630 Oisann? Om ikke din kjæreste får deg til å føle deg som det så synes jeg i grunn litt synd på deg. Kjæresten min gjør nemlig det, og den følelsen unner jeg alle. 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Oisann? Om ikke din kjæreste får deg til å føle deg som det så synes jeg i grunn litt synd på deg. Kjæresten min gjør nemlig det, og den følelsen unner jeg alle. Vel, man skal leve sammen etter den verste forelskelsesfasen også Dessuten tror jeg det er sunt å hente selvtillit andre steder enn via kjærestens motivasjonstaler. Mulig du formulerte deg veldig sterkt, men det er trist når jenter er avhengig av typen for å ha det bra. Anonym poster: d6fff1216531400c7906be5b647f3630 4
Alina X Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Jeg trenger en som er liberal, avslappet, lojal og ærlig. En som ikke er kontrollerende eller sjalu eller som prøver å gjøre meg sjalu. En som er positiv, som har en ryggrad og som er en mann. En som kan bære de tyngste posene, ta edderkopper og snekre hyller. En som er morsom, har selvironi og snill og hjelpsom. Av utseende vil jeg ha en som enten er litt småfeit eller tynn, altså ingen muskelbunt, men gjerne en som er større enn meg kroppsmessig(ikke det at det er så vanskelig akkurat)Har null preferanser når det kommer til hudfarve,øyenfarve eller hårfarve. Han må kunne kle seg greit, ikke sossete eller slaskete, og innha normal hygiene. Han trenger ikke å være spesielt "huslig"av seg, jeg kan ta meg av innendørs husarbeid så lenge jeg får litt hjelp, og han får ta seg av alt som må skrus sammen, elektrisitet og utsiden(snømåking etc) Han må være glad i dyr. Han må ha en jobb, ikke NAVer eller snylter. Vil gjerne ha en med "vanlig"jobb, ikke en rik fyr da jeg selv mener penger er et nødvendig onde og er lite materialistisk av meg. hehehehe, dette var jo rene kontaktannonsen. 3
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Vel, man skal leve sammen etter den verste forelskelsesfasen også Dessuten tror jeg det er sunt å hente selvtillit andre steder enn via kjærestens motivasjonstaler. Mulig du formulerte deg veldig sterkt, men det er trist når jenter er avhengig av typen for å ha det bra. Anonym poster: d6fff1216531400c7906be5b647f3630 Alle de andre tingene jeg nevnte har med andre ting enn forelskelsesfasen å gjøre. Ser jeg skrev det du uthever i sammenheng med at det at han får meg til å føle meg vel er det viktigste, i det å føle seg vel legger jeg mye mer enn "han skal si at jeg er pen", bare så det er sagt, ser det kunne tolkes på mange måter. Der ligger også anerkjennelse for tingene jeg gjør og står for, og generelt det å føle seg komfortabel rundt et menneske. Og har jeg ikke disse tingene i et forhold er det vanskelig med alt det andre som hører med, om man ikke er komfortabel med å snakke om ting, da forvinner f.eks god kommunikasjon, som er kjempeviktig. Jeg tror jeg bare uttrykte meg litt uklart og at du tolket det anderledes enn jeg tenkte Selvfølgelig har jeg selvtillitt fra mange andre areaner. Jeg jobber, studerer, oppdrar barn, jobber frivillig, har venner og hobbyer - alle disse tingene gir meg også selvtillit. At jeg i tillegg får en boost fra kjæresten er bare en bonus Jeg har levd lenge nok til å vite at ikke alt er rosenrødt, og kommer aldri til å gjøre meg avhengig av hverken en manns penger eller komplimenter. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Jeg ser etter en som passer til MEG. Derfor hjelper det ikke med en liste av egenskaper eller kriterier i seg selv. Anonym poster: 72aa09ebd110a0e3c5fb16d872358609
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Tja, som vanlig bør han vel være høy, mørk, kjekk og veltrent samt ha høy sosial status og høy inntekt...intet nytt under sola med andre ord... Anonym poster: e52d77c4db80bdf00cb29ed6cddb3c25
Gjest Mandalas Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Jeg kan ikke skrive her hva jeg ser etter. For det vet jeg nesten ikke selv. Kanskje er han mørk, kanskje lys. Korthåret eller langhåret. Tynn eller kraftig. Det eneste som er viktige kriterier er at han jobber for å forsørge seg selv og at han er snill. Og ikke veldig tykk eller ekstremt store muskler, det vet jeg at jeg ikke ville falt for. Men utover det går det egentlig ikke an å si hva jeg ser etter. Kjemien må bli svaret da
anora Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 høy sosial verdi er selvfølgelig et stort plus(viser studier) eks. Rune rudberg 60 går gammel, skallet, overvektig kall, knuller 20 år gamle jenter. hvorfor? høy sosial verdi/kjendis høy, mørk og bredskuldret(viser studier)
L'amie Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Jeg ser etter en som passer meg, som jeg har god kjemi med. En som jeg forstår, og som forstår meg. En som har en humor jeg også ler av. Viktig å ha det samme moralske settet, og ganske like interesser. Jeg er ikke interessert i en som mener sydenferie er den ultimate ferie, men en som faktisk vil oppleve ting. Gjerne være glad i naturen også. Jeg må føle den gode 'gnisten' - altså at vi går godt sammen, og at jeg tiltrekkes av han. Men hva jeg tiltrekkes av? Det kan være så mangt, og det trenger slettes ikke være den "pene gutten i klassa". 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #18 Skrevet 16. november 2012 En av de viktigste tingene for meg er at han har humor! Blir utroligt sjarmert av spøkefugler...foretrekker mørke menn og vi bør ha litt av de samme verdiene og generelt ha litt lik tankegang. Anonym poster: bbbaf7e7043c03e235588e451c2d9eba 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #19 Skrevet 16. november 2012 Det viktigste for meg er en som får meg til å føle meg vel. Med fare for å høres ut som en fjortis med rosa brller på, så mener jeg at kjæresten min skal få meg til å føle meg som den beste dama i hele verden En jeg kan snakke med om alt og som gir av seg selv i samtaler. At han er oppmerksom og ser meg, tar meg for den jeg er. Noen felles interesser, men også at vi kan dyrke interesser på hver vår kant uten at det blir feil. Felles mål og felles verdier er også viktig. Tar deg som den du er, men du tar ikke han som den han er uten at han får deg til å føle deg som den beste dama i verden? bleh kvinnfolklogikk. Anonym poster: ec78cc0b9ad4d80c2d3fb1af136e8625 1
Gjest loren Skrevet 16. november 2012 #20 Skrevet 16. november 2012 Tar deg som den du er, men du tar ikke han som den han er uten at han får deg til å føle deg som den beste dama i verden? bleh kvinnfolklogikk. Anonym poster: ec78cc0b9ad4d80c2d3fb1af136e8625 Har aldri sagt jeg ikke tar kjæresten min som han er, det jeg har skrevet er ting jeg setter pris på i forholdet vårt, for han gjør det allerede, dermed er det vel greit å nevne det?. bleh ABlogikk. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå