Gå til innhold

Russiske datingsider


Stenka Razin

Anbefalte innlegg

Det er sikkert noen som har mye kunnskap om dette temaet. Jeg lurte på om noen kan anbefale noen russiske datingsider. www.cuteonly.com ser lovende og seriøs ut, men om noen har god erfaring med noe annet så er jeg glad for tips.

Jeg har allerede blitt forsøkt lurt av 2 stykker og det er jævlig synd å kaste bort så mye tid på noen som viser seg å være en svindler. Har du noen tips om åssen å sile bort slikt iløpet av noen få e-mailer, eller om det er ting i profilen jeg bør ta som faresignaler?

Er det greit å spørre om bekreftelse på hvem de egentlig er, feks webcam, facebookprofil, bilde av legitimasjon, annet? Eller vil det bli tatt som en grov fornærmelse i den kulturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VK er et sosialt nettverk, det blir som å sitte på facebook og vente på at drømmekvinnen skal dette ned i fanget mitt. Jeg spurte om datingsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha en russisk datingside? Hvorfor ikke bare en norsk en der sjansen for svindel er så og si lik null?

Anonym poster: 915e0ecfb17981f04a90e69c9e06e281

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror jeg ikke har prøvd Norske datingsider? Hva er galt med resten av verden? Er ikke kvinner det samme overalt?

Kvinnfolka på Norske sider legger ut et profilbilde av seg selv der de knapt har stelt seg på håret, eller et dårlig mobilbilde. De gidder ikke engang fylle ut profilteksten fordi de vet mannfolka renner på uansett og de ser halvveis godt ut i måneskinn. Ellers er det desverre ikke så mange pene single damer å velge mellom. De som er pene er så kravstore at det er til å bli kvalm av og ærlig talt synes jeg mange Norske kvinner er håpløst selvsentrerte og egoistiske.

Jeg velger å lete etter en hyggelig, snill, trofast og bra kvinne blandt de pene. Jeg starter ikke søket etter drømmekvinnen blandt de stygge. Jeg har ikke fordommer mot vakre, unge kvinner og tror det er like mange bra der :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.love.mail.ru

Dette er en dating nettside for russisktalende.

vk.com (vKontakte) er jo et russisk akternativ for Facebook. Mange land har egne nettsamfunn.

Anonym poster: bc6e5d60c60b44629243a0c1658845f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal ha lykke til jeg, TS! Du vet åpenbart best selv, og hvis du tror det er lettere for deg å finne lykken gjennom russiske datingsider så kjører du på.

Og ang. det med bekreftelse av identiteten.. Jeg skal ikke påstå at jeg er noen ekspert på russisk kultur, men jeg er rimelig sikker på at det skal gå helt greit om du spør om samtaler over f eks Skype med webcamera og mikrofon.

Er det forresten ok å spørre om hvordan du ble forsøkt lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med russiske datingsider, mange pene der, eller bare pene der (kunne vært modeller), hmmm merkelig.. men du må sende penger før de kan møte deg...

Anonym poster: d918a49ff37087d628d16e2fd8ccc60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med russiske datingsider, mange pene der, eller bare pene der (kunne vært modeller), hmmm merkelig.. men du må sende penger før de kan møte deg...

Datingsider med bare pene damer/modeller anser ikke jeg for å være seriøse, det er for godt til å være sant. Det er derfor jeg spurte. Desverre er nok mange menn så dumme..

Jeg leter ikke etter en fotomodell. Jeg leter bare etter en pen, snill, trofast og ærlig kvinne. Beklager om det støter enkelte mannehatere her. Jeg spurte bare etter datingsider, men her flommer det visst over av fordommer. At kvinner rakker ned på kvinner som er penere enn dem er et velkjent fenomen, men det grenser til rasisme å påstå at Russiske kvinner bare har økonomiske motiver. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke der mange er fra utlandet. Det er flotte, snille og ærlige kvinner som ikke har gjort noe annet galt enn å reise til et land der de får bedre betalt for sin utdannelse enn det de ville fått i hjemlandet. Jeg ser ingenting galt med å emigrere for å få et bedre liv, det gjorde mine foreldre også i sin tid. Jeg tviler på at en kvinne med noenlunde omløp i hodet ville prostituere seg i 3 år for en Norsk oppholdtilatelse. De fleste kvinner på disse datingsidene leter nok bare etter en god mann.

Endret av Stenka Razin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datingsider med bare pene damer/modeller anser ikke jeg for å være seriøse, det er for godt til å være sant. Desverre er nok mange menn så dumme.

Jeg leter ikke etter en fotomodell. Jeg leter bare etter en pen, snill, trofast og ærlig kvinne. Beklager om det støter enkelte mannehatere her. Jeg spurte bare etter datingsider, men her flommer det visst over av fordommer. At kvinner rakker ned på kvinner som er penere enn dem er et velkjent fenomen, men det grenser til rasisme å påstå at Russiske kvinner bare har økonomiske motiver. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke der mange er fra utlandet. Det er flotte, snille og ærlige kvinner som ikke har gjort noe annet galt enn å reise til et land der de får bedre betalt for sin utdannelse enn det de ville fått i hjemlandet. Jeg ser ingenting galt med å emigrere for å få et bedre liv, det gjorde mine foreldre i sin tid.

Jeg støtter deg her. Jeg har kun positive erfaringer med russiske personer, men disse er riktignok truffet irl.. Bruker derfor vkontakte ukentlig for å holde kontakten med disse, og i den forbindelse tør jeg å påstå som en tidligere her har nevnt at vk ikke i hovedsak er til for å treffe nye personer, men heller å opprettholde kontakten med dem.

Anonym poster: 36982911785c4406ea4da5b6687017ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg her. Jeg har kun positive erfaringer med russiske personer, men disse er riktignok truffet irl.. Bruker derfor vkontakte ukentlig for å holde kontakten med disse, og i den forbindelse tør jeg å påstå som en tidligere her har nevnt at vk ikke i hovedsak er til for å treffe nye personer, men heller å opprettholde kontakten med dem.

"In real life" er det jeg satser på, men det er veldig nyttig å kunne skrive en del med en person før man møter dem, så ikke hormonene kommer i veien for vettet. Jeg synes Russisk kultur er veldig tiltrekkende og intressant. Ikke minst er de høfligere enn de fleste Nordmenn. Der kan man faktisk være gentleman uten å få rare blikk, og kvinnene setter pris på det istedet for å se det som en trussel mot deres likestillingskamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mange svindelere på slike sites som cuteonly.com. Og utvalget er jo begrenset. Ikke min greie.

Lag deg en profil på vk.com, det er et godt tips. Love.mail.ru har mange brukere, men det er mange tvilsomme profiler også der.

Byen Yaroslavl ligger omtrent fem timer med tog nord for Moskva. Her er et tilfeldig utvalg av "russiske facebook"-profiler derifra for kvinner som har oppgitt at de er "actively searching" i alderen 18-24. 2700 stykker bare der. De færreste er blyge, og det er vanlig å ha mange bilder som ligger åpent tilgjengelig.

Link

Ingenting slår å lære seg litt russisk og stikke bort til landet. Det er lett å få seg venner dersom du er litt utadvendt. Legg dem til på vk.com mens du er der borte. Se gjennom vennelistene til de du har lagt til, og se om det er noen pene single blant dem. Kanskje du kan få hjelp til en introduksjon? Spør f.eks. resepsjonisten på hotellet om hun har noen single venninner. Snøballen kan raskt begynne å rulle.

Anonym poster: 79886c1b4f1ff5e63daef171222aece3

Anonym poster: 79886c1b4f1ff5e63daef171222aece3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har du passert 35 og ønsker en seriøs partner for å stifte familie?

Synes du at det er vanskelig å finne oppegående norske kvinner uten for mye ballast og for mange kilo?

Har du et stabilt liv og er trygg på deg selv?

Har du litt erfaring med kvinner og en smule intelligens mellom ørene?

Kan du tenke med det riktige hodet idet du blir blendet av det motsatte kjønn?

Svarer du ja på dette synes jeg du bør vurdere en partner fra østeuropa.

Der kan du (om du er mann for det) "velge" en kvinne som er vesentlig yngre og vakrere enn du kan finne her hjemme. En kvinne i midten av tyve årene har sjelden ballast og ofte ikke fått barn enda.

Og det aller viktigste for meg; jeg kunne finne en med de personlig egenskapene jeg setter høyest.

Ikke tro på halvparten av det du hører eller leser om dette emnet.

Det er ikke mulig å generalisere om mennesker.

Men de er kvinner og responderer positivt på det samme som andre kvinner.

Omtanke, kjærlighet og oppmerksomhet, hvis ikke vil det ikke vare.

Anbefalt fremgangsmåte etter min mening er noen enkle brev og telefonsamtaler for så å møte 1-3 kvinner i løpet av en helg. OBS! Begge parter må beherske et felles språk, som oftest engelsk.

Dette vil åpne øynene dine og gjøre deg istand til å legge en strategi for å finne din rette i løpet av det kommende året.

Noen liker å skrive, andre foretrekker telefon og noen inviterer de utvalgte hit for å bo her en stund.

Personlig synes jeg en kombinasjon av all mulig kommunikasjon og møter er svært viktig.

Dette kan være et av de viktigste valgene du kommer til å gjøre i ditt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...