Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 http://www.dagbladet.no/2012/09/27/nyheter/utenriks/forskning/pupper/pupp/23603231/ Så..altså, menn vil bli ammet og tenner på følelsen de fikk da de sugde mammas pupper, i mens kvinner faktisk også tenner på at mannen vil ha mammas pupper.
Gjest Gaea Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Litt merkelig tolkning av artikkelen kanskje.
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Litt merkelig tolkning av artikkelen kanskje. How? Det står jo at det er akuratt de samme hormonelle mekanismene som utløses hos kvinnen når barnet suger som når mannen suger. Forskjellen er bare at når mannen suger så får hun lyst på sex. I mens menn som sugde på mamma styrket båndet til henne (og mat vil jeg anta). Når man suger på sin frues pupper så styrker man båndet til sin frue. Så det må jo bety at når man sutter på sin frues pupper så har man en ny, men mye mer sexy mamma, uten familiære bånd. 1
Gjest Gaea Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Nettopp, hormonelle mekanismer. Slik du skrev om artikkelen antok jeg først at menn tenner på å suge på kvinnens pupper fordi det minner om hans barndom, og ser på kvinnen som en annen 'mamma'. At det er flere tanker om mor/sønn-forhold i bildet, ikke bare en ubevisst reaksjon fra begge parter.
BaconSnacks Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Professoren mener å vite at[...] Javel, nei.
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Nettopp, hormonelle mekanismer. Slik du skrev om artikkelen antok jeg først at menn tenner på å suge på kvinnens pupper fordi det minner om hans barndom, og ser på kvinnen som en annen 'mamma'. At det er flere tanker om mor/sønn-forhold i bildet, ikke bare en ubevisst reaksjon fra begge parter. Det er jo ikke BARE en "ubevisst" hormonell mekanisme heller da. De to tingene utelukker jo hverandre ikke. Dersom man ligger å sutter på sin kjæreste/samboer/kone så klarer man ikke på ett eller annet tidspunkt og unngå å tenke; "hvorfor i all verden gjør jeg dette? Hvorfor er det sexy og deilig..hvorfor liker jeg å suge pupp?" Og det samme gjelder vel kvinnen. Poenget er vel at det ER de samme følelsene man har som barn når man ammer, PLUSS at man i voksen alder legger til det seksuelle. Ingen barn tenkte på sex da de ammet, og ingen voksen (med noen få sære unntak muligens) tenker på sin mor når de suger pupp. Men det er likevel de samme følelsene som da man fikk pupp som liten. Man knyttet seg til mor, nå knytter man seg til en annen kvinne. Egentlig ganske naturlig. 1
Gjest Gaea Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Det er jo ikke BARE en "ubevisst" hormonell mekanisme heller da. De to tingene utelukker jo hverandre ikke. Dersom man ligger å sutter på sin kjæreste/samboer/kone så klarer man ikke på ett eller annet tidspunkt og unngå å tenke; "hvorfor i all verden gjør jeg dette? Hvorfor er det sexy og deilig..hvorfor liker jeg å suge pupp?" Og det samme gjelder vel kvinnen. Det finnes vel forskjellige årsaker, antar jeg. Men jeg tror at det i svært mange tilfeller er slik at mannen sutter på puppene til kvinnen fordi det faktisk er deilig. Fordi han tenner på at hun har det bra, og ikke selve sugingen/puppen i seg selv. Det kan vel sammenlignes med suging (eller slikking), kvinnen (eller mannen) får jo ikke noen egen nytelse ut av det, men vissheten om at partneren har det deilig er tennende.
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Det finnes vel forskjellige årsaker, antar jeg. Men jeg tror at det i svært mange tilfeller er slik at mannen sutter på puppene til kvinnen fordi det faktisk er deilig. Fordi han tenner på at hun har det bra, og ikke selve sugingen/puppen i seg selv. Det kan vel sammenlignes med suging (eller slikking), kvinnen (eller mannen) får jo ikke noen egen nytelse ut av det, men vissheten om at partneren har det deilig er tennende. Det er ikke helt sant da. Noen kvinner får jo orgasme av å bli sugd på puppene. Dama mi synes det er utrolig deilig, rent fysisk for henne selv. Ja, vi er jo enige om at mannen suger på puppene fordi det er deilig. Men hvorfor er det deilig da? Fordi de er myke? Hvorfor tar man ikke bare på dem da? Og hvorfor skal man egentlig like at noe er mykt? Det må da vel i tilfelle være fornemmelsen om at det er melk inni dem, eller at mykheten assosieres med melk. Jeg tror ikke du kommer unna at det er litt sykt at menn vil suge pupper, eller at kvinner synes det er sexy med det samme som deres barn skal gjøre/gjør. Poenget er vel bare at vi mennesker gjør endel ting som er både deilige, syke og normale på en gang, og at det ikke er så veldig big deal.
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 (endret) Nok en dusteartikkel fra dusteavisa nummer 2 i dette landet. Himmel og hav; jeg vil ha meg frabedt å bli fortalt av en (sikkert snart 90 år gammel) professor i psykiatri (som garantert har runka etter Freuds babbel mer enn én gang) og ei antropologi-dame (som sikkert tok studiet i likestillingens frigjøringsnavn med dertil egnet opphold enten i Mellom-Amerika eller Afrika) hvorfor jeg liker pupper. De er ikke i nærheten en gang, noen av dem Jeg liker pupper fordi jeg ikke har sånne selv men først og fremst fordi de passer perfekt og harmonisk på kvinnekroppen, som i seg selv er så grasiøs, deilig, buet, formfull (nei damer; ikke tjukk), rund og superdigg. Dessuten: Jeg skjønner hvorfor det er godt å bli sugd/slikket på brystvortene nettopp fordi mine egne er minst dobbelt så erogene som dama sine Endret 27. september 2012 av Gorgonzola 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Nok en dusteartikkel fra dusteavisa nummer 2 i dette landet. Himmel og hav; jeg vil ha meg frabedt å bli fortalt av en (sikkert snart 90 år gammel) professor i psykiatri (som garantert har runka etter Freuds babbel mer enn én gang) og ei antropologi-dame (som sikkert tok studiet i likestillingens frigjøringsnavn med dertil egnet opphold enten i Mellom-Amerika eller Afrika) hvorfor jeg liker pupper. De er ikke i nærheten en gang, noen av dem Jeg liker pupper fordi jeg ikke har sånne selv men først og fremst fordi de passer perfekt og harmonisk på kvinnekroppen, som i seg selv er så grasiøs, deilig, buet, formfull (nei damer; ikke tjukk), rund og superdigg. Dessuten: Jeg skjønner hvorfor det er godt å bli sugd/slikket på brystvortene nettopp fordi mine egne er minst dobbelt så erogene som dama sine Lur deg selv til å tro det du Du liker dem fordi mamma har helt like! Og det siste der var bare utrolig supergay da...æsj!
Koe Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Og det siste der var bare utrolig supergay da...æsj! Det var en spesiell slutning, Fille. Hvorfor tenker du umiddelbart homo når du hører om en manns brystvorter? 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 Og det siste der var bare utrolig supergay da...æsj! Det var en spesiell slutning, Fille. Hvorfor tenker du umiddelbart homo når du hører om en manns brystvorter? Shait! Avslørt. Da kan jeg droppe å holde skjult at jeg faktisk kan ha over middels sterke meninger på farger/mønstre på f.eks. sengesett, om skjorta "står" til buksa, matchende sokker i forhold til sko og at jeg til og med filer hard hud under føttene av og til. Puh, godt å få det ut. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 How? Det står jo at det er akuratt de samme hormonelle mekanismene som utløses hos kvinnen når barnet suger som når mannen suger. Forskjellen er bare at når mannen suger så får hun lyst på sex. I mens menn som sugde på mamma styrket båndet til henne (og mat vil jeg anta). Når man suger på sin frues pupper så styrker man båndet til sin frue. Så det må jo bety at når man sutter på sin frues pupper så har man en ny, men mye mer sexy mamma, uten familiære bånd. jeg vet ikke med deg, men jeg har aldri opplevd å bli sugd på puppene... Anonym poster: e2475ed93ed9707aa8eb7faad8de7e2b
Koe Skrevet 27. september 2012 #14 Skrevet 27. september 2012 Shait! Avslørt. Da kan jeg droppe å holde skjult at jeg faktisk kan ha over middels sterke meninger på farger/mønstre på f.eks. sengesett, om skjorta "står" til buksa, matchende sokker i forhold til sko og at jeg til og med filer hard hud under føttene av og til. Puh, godt å få det ut. Radaren min pinger, men ikke på deg, Gorgon. Sorry!
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #15 Skrevet 27. september 2012 Radaren min pinger, men ikke på deg, Gorgon. Sorry! I can live with that
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #16 Skrevet 27. september 2012 Det var en spesiell slutning, Fille. Hvorfor tenker du umiddelbart homo når du hører om en manns brystvorter? Wow..vi må leve i to vidt forskjellige verdener, hvor DETTE skulle være en frekk kommentar Skal vi se hvorfor? Fordi jeg er homofil og liker å dirty-snakke med menn på nettforumer? Hallooooo?
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #17 Skrevet 27. september 2012 Shait! Avslørt. Da kan jeg droppe å holde skjult at jeg faktisk kan ha over middels sterke meninger på farger/mønstre på f.eks. sengesett, om skjorta "står" til buksa, matchende sokker i forhold til sko og at jeg til og med filer hard hud under føttene av og til. Puh, godt å få det ut. Fille; Making gays come out since 2012!
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #18 Skrevet 27. september 2012 Radaren min pinger, men ikke på deg, Gorgon. Sorry! Betyr det at vi kan være veninner fra nå av? Eeeeeeep!
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #19 Skrevet 27. september 2012 jeg vet ikke med deg, men jeg har aldri opplevd å bli sugd på puppene... Anonym poster: e2475ed93ed9707aa8eb7faad8de7e2b Nei, ok. Ikke jeg heller, men jeg er mann da. Tror samboeren min har et LITT annet svar Morra mi også for øvrig.
Koe Skrevet 27. september 2012 #20 Skrevet 27. september 2012 Wow..vi må leve i to vidt forskjellige verdener, hvor DETTE skulle være en frekk kommentar Skal vi se hvorfor? Fordi jeg er homofil og liker å dirty-snakke med menn på nettforumer? Hallooooo? Frekt og frekt, fru Blom. Litt morsomt heller? For meg i det minste. Og det forklarer jo saken. Fine greier! Jeg er sterk tilhenger av homofil dirty-talk på nettforumer. (Ikke ironi.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå