AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Er det et krav i de fleste forhold? Anonym poster: 8e74c8d2b8ddf945094a4ec5d8cfacf7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Nei, i de færreste, vil jeg tro. Men det er jo noen som har prøvd analsex. Ikke de fleste, men noen. I de fleste tilfeller blir det med den ene gangen, analsex er ikke noe som den gjennomsnittlige jenta i gaten er overbegeistret for, faktisk. Anonym poster: d6b667f247832ef6a1ec214e7038be80 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Hvorfor blir det med den ene gangen? Lar de seg presse til å ha analsex bare for å ha gjort det? Anonym poster: 8e74c8d2b8ddf945094a4ec5d8cfacf7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Hvorfor blir det med den ene gangen? Lar de seg presse til å ha analsex bare for å ha gjort det? Anonym poster: 8e74c8d2b8ddf945094a4ec5d8cfacf7 Nei, jeg tipper de er nysgjerrige. Vel, det kan føles litt ubehagelig etterpå. Tarmen er ikke for å bli pult... Anonym poster: d6b667f247832ef6a1ec214e7038be80 2
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Tror det er vanligere enn mange tror, det er så klart mange damer(sikkert et flertall som aldri vil ha det) Men det betyr jo ikke at minioriteten er ektremt liten.
Envy Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Tror ikke det er et krav, men det er vel heller ikke uvanlig. Hva slags sex man har er jo helt opp til individene som har sexen.
Gjest Janus Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Jeg antar at det er mer vanlig i dag enn på 30-tallet. Og det er alt jeg har å si om den saken.
Gjest inox Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Jeg antar at det er mer vanlig i dag enn på 30-tallet. Og det er alt jeg har å si om den saken. Tja, det ville jeg ikke vært så sikker på - p-pillene ble vel ikke vanlige før slutten av 60- begynnelsen på 70-tallet. Folk hadde frekk sex før i verden også
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Tja, det ville jeg ikke vært så sikker på - p-pillene ble vel ikke vanlige før slutten av 60- begynnelsen på 70-tallet. Folk hadde frekk sex før i verden også Det tror jeg nok du har rett i, analsex er absolutt ikke noe nytt. Hvor vanlig det er er litt vanskelig å si. Jeg ville iallefall ikke brukt KG til å avgjøre det. 2
Guybrush Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 "krav"? i likhet med det meste av seksuelle aktiviteter er det vel mer et spørsmål om hva man liker og tenner på. En myte kan iallefall drepes - og det er den om at jenter ikke liker det og at alle gutter vil ha det.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Tråden ryddet for sidespor. Debattantene minnes om trådens tema og om at dette ikke i denne tråden ikke var knyttet til debattantenes egen oppfatning av analsex. Lille-pus (mod)
Gjest inox Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Å pule analen er bare ekkelt. Blir kvalm av tanken på det. Å stikke pikken i tarmbakterier og hvor avføring kommer ut er... But, whatever floats your boat. Kanskje noen bør komme ut av skapet? Anonym poster: f8da2ab7d70d7631ed03d6ee7901ae9e Om du er så redd for bakterier så IKKE les dette - 1400 forskjellige navlebakterier - eller dette - en person på 90 kg kan bære rundt på 3 kg bakterier. Kropper er ekle greier Havner forresten jenter som nyter å ta imot analsex også i skapet?
Gjest Aphrodite Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Det er helt forskjellig fra hvert menneske vil ha det, som de over sier. Men jeg er av oppfatningen av at analsex faktisk er ganske utbredt. Ikke de som blir gjort oftest, men det blir gjort.
Gjest norah Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 Ikke at jeg erindrer hvor jeg leste det og hvor valid den undersøkelsen var - men; denne undersøkelsen sa iallefall at analsex som i penetrering med penis ikke var uvanlig, men det er heller ikke utbredt. Det som derimot var vanlig(altså utbredt) var "analplay", altså generell leking med mindre leketøy eller andre ting man kan bedrive.
Djungelvrål Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Har lest at det er utbredt blant muslimske kvinner, de gjør de istedet for vaginal penetrering fordi de skal være jomfru når de gifter seg...
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #16 Skrevet 25. september 2012 Har lest at det er utbredt blant muslimske kvinner, de gjør de istedet for vaginal penetrering fordi de skal være jomfru når de gifter seg... Har hørt det er vanlig i mange andre land også, I usa tells vist ikke anal sex som sex, defor kan jenter som gjør det kalle seg jomfruer. Dette var parodisert i Famly guy, hvor det ble vanlig med sex i ørene.
Gjest inox Skrevet 25. september 2012 #17 Skrevet 25. september 2012 Er det et krav i de fleste forhold? Vanligvis er jeg nokså godvenn med google, men i kveld krangler vi litt gitt. Det eneste tallet jeg finner i farta er 1/4 av heterofile par bedriver analsex, og da regnes visst alt av rumpekos med, ikke bare penetrering. Kilden er klikk.no så ta det med en klype salt Men selv om eksperter anslår at ett av fire heterofile par praktiserer analsex er det fremdeles mest tabu for heterofile menn. Ja, jeg har en småpervers trang til å lete opp mer eller mindre nyttig info
Gjest inox Skrevet 25. september 2012 #18 Skrevet 25. september 2012 Har hørt det er vanlig i mange andre land også, I usa tells vist ikke anal sex som sex, defor kan jenter som gjør det kalle seg jomfruer. Dette var parodisert i Famly guy, hvor det ble vanlig med sex i ørene. M-m, og tweens-jenter (10-12 åringer) utfører oralsex uten å skjønne at det er sex og får klamydia og andre lekkerheter i halsen. Uten seksualundervisning klarer smarte gutter som nettopp har nådd puberteten å overbevise dem om at det er bare som et kyss....! Og ikke veit jentene at de også kan være mottaker av oralsex selv. Men klart, man må for all del ikke ha seksualundervisning på skolene - da kan de jo få fikse ideer om sex i de uskyldige hodene sine!?! Aaargh! Sånn, beklager - måtte bare få det ut. /OT
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #19 Skrevet 25. september 2012 M-m, og tweens-jenter (10-12 åringer) utfører oralsex uten å skjønne at det er sex og får klamydia og andre lekkerheter i halsen. Uten seksualundervisning klarer smarte gutter som nettopp har nådd puberteten å overbevise dem om at det er bare som et kyss....! Og ikke veit jentene at de også kan være mottaker av oralsex selv. Men klart, man må for all del ikke ha seksualundervisning på skolene - da kan de jo få fikse ideer om sex i de uskyldige hodene sine!?! Aaargh! Sånn, beklager - måtte bare få det ut. /OT Nei da helt enig, alle som her fulgt med i Amerikansk poltikk kjenner til dette, Syns altid det er rart, i norge er det liksom ikke noe sak, vi har helse stasjoner, deles ut gratis kondomer, Og selv om norge har litt vel mange tennårings graviditeter, er det jo ikke snakk om samme epedimien som i USA
Koe Skrevet 25. september 2012 #20 Skrevet 25. september 2012 Vanligvis er jeg nokså godvenn med google, men i kveld krangler vi litt gitt. Det eneste tallet jeg finner i farta er 1/4 av heterofile par bedriver analsex, og da regnes visst alt av rumpekos med, ikke bare penetrering. Kilden er klikk.no så ta det med en klype salt Ja, jeg har en småpervers trang til å lete opp mer eller mindre nyttig info Sånn fra en småpervo til en annen : Det var ikke lett å finne info, gitt. Dette er hva jeg kom opp med: Kristin Spitznogle: ""Man antar at mellom 30% og 50% av de heteroseksuelle regelmessig har analsex – dette i følge forskere ved University of British Colombia (2005). Tallet for homoseksuelle antaes å være noe høyere, men langt ifra alle homoseksuelle praktiserer analt samleie. http://687.vgb.no/20...sport-i-toeren/ Dagbladet: "RFSU i Sverige forsvarer brosjyren. Deres siste undersøkelse av unge jenters seksualvaner viser at 47 prosent har hatt analsex." http://www.dagbladet.../15/237111.html Anders Danielsen Lie: "Ut fra seksualvanestudiene som er gjort i Norge, er analsex ikke en spesielt vanlig praksis blant norske ungdommer, antakelig er det ikke veldig mye mer enn 5% som praktiserer det regelmessig. Det er imidlertid ganske vanlig å prøve det en gang og så aldri mer." http://www20.nrk.no/...d=1475&type=les
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå