senteristen Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Som emnet sier... Jeg er en mann på 30 år og jeg mener at foreldre bør leie en prostituert til sin sønn når han har fylt 18 år, slik at han ikke har så mye usikkerhet rundt sex og jenter som mange gutter på den alderen har. Jeg har moderat seksuell erfaring, er ikke jomfru, men tror jeg kunne følt meg enda bedre og på en måte 'lenger på vei' om dette skjedde meg når jeg var 18. Veldig mange inkl. mange foreldre forstår ikke at det faktisk kan være mentalt og seksuelt skadelig for en mann om han kommer mange år opp i voksen alder uten seksuell kontakt med motsatt kjønn. Jeg mener dette så absolutt kan skje (kan utspille seg på ulike måter fra person til person). Vedder på noen kommer til å fristes til å "angripe" meg som person utifra denne posten, anklage meg for ulike ting, osv., alt dette kommer jeg til å ignorere totalt i denne tråden hvis jeg ser det. 2
Havbris Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Jeg tror det hadde vært helt unødvendig når det gjelder min sønn. Han fikset nok dette en god stund før han var 18. 7
Gjest Filleproletiet Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Jeg tror det hadde vært helt unødvendig når det gjelder min sønn. Han fikset nok dette en god stund før han var 18. Mor har god tro på sin sønns seksuelle tiltrekningskraft..hørtes nesten litt ekkelt ut det der. For øvrig TS; Det høres ut som en god ide....dersom du er White Trash. 5
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2012 Jeg tror det hadde vært helt unødvendig når det gjelder min sønn. Han fikset nok dette en god stund før han var 18. Jada, det burde kanskje nevnes at jeg selvfølgelig mente dette om de det måtte angå, de som har "problemer" på området. Tok det litt som en selvfølge og glemte da å nevne det. 1
Gjest Gaea Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Vel, du får mene hva du vil. Selv kunne jeg ønske jeg hadde ventet litt lenger med å debutere, slik at det hadde vært med en person jeg virkelig hadde lyst på, som jeg stolte på og var glad i. Jeg synes det er ille nok at min første gang ble med en jeg ikke var forelsket i, selv om jeg likte ham som person. Kan ikke tenke meg hva jeg hadde følt i etterkant om min første hadde vært kjøpt og betalt.
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2012 For øvrig TS; Det høres ut som en god ide....dersom du er White Trash. Ok, da er jeg White Trash, det hadde vært en god ide for meg. (igno dust) 1
Havbris Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Mor har god tro på sin sønns seksuelle tiltrekningskraft..hørtes nesten litt ekkelt ut det der. For øvrig TS; Det høres ut som en god ide....dersom du er White Trash. Ikke noe ekkelt rundt dette. En mor har øyne og ører som virker. Og er selvsagt ikke stokk dum. 15
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2012 Vel, du får mene hva du vil. Selv kunne jeg ønske jeg hadde ventet litt lenger med å debutere, slik at det hadde vært med en person jeg virkelig hadde lyst på, som jeg stolte på og var glad i. Jeg synes det er ille nok at min første gang ble med en jeg ikke var forelsket i, selv om jeg likte ham som person. Kan ikke tenke meg hva jeg hadde følt i etterkant om min første hadde vært kjøpt og betalt. Kvinner burde nesten ikke svare i denne tråden, om ikke de tenker som en mor for sin sønn. Dere har jo ALDRI problemer med å få dere noe, om dere så måtte ønske. Det samme gjelder ikke for en betydelig andel menn. 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Ikke noe ekkelt rundt dette. En mor har øyne og ører som virker. Og er selvsagt ikke stokk dum. Neida. Din sønn har sikkert knulla masse jenter. Du burde være stolt av hvor flink han er! 4
Havbris Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Jada, det burde kanskje nevnes at jeg selvfølgelig mente dette om de det måtte angå, de som har "problemer" på området. Tok det litt som en selvfølge og glemte da å nevne det. Var ikke meningen å være arrogant - jeg fattet bare ikke hvem du snakket om. 2
Havbris Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 Neida. Din sønn har sikkert knulla masse jenter. Du burde være stolt av hvor flink han er! Unnskyld meg, men hva vil du med dette? Jeg aner ikke hvor mange han har hatt og har ingen meninger om det. 5
Gjest Gaea Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 Kvinner burde nesten ikke svare i denne tråden, om ikke de tenker som en mor for sin sønn. Dere har jo ALDRI problemer med å få dere noe, om dere så måtte ønske. Det samme gjelder ikke for en betydelig andel menn. Generalisering. Du tar også på deg en offerrolle, for så klart har alle andre (i dette tilfellet kvinner) det så mye enklere enn deg. Det finnes nok massevis av kvinner som ikke kan få seg noe når som helst, men som likevel ikke hopper på det første og beste manneeksemplaret som viser interesse. Det finnes nok en stor andel menn som ikke vil bli glad for en prostituert i fødselsdagsgave. Og hvordan skal foreldrene vite om sønnen har seksuell erfaring eller ikke? Det er nok ikke alle som snakker om slikt med sine foreldre. Fint å utelukke kvinner fra å svare på en tråd på KVINNEguiden, forresten.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Neida. Din sønn har sikkert knulla masse jenter. Du burde være stolt av hvor flink han er! usaklig og frekt svar. Du fikk svar fra vedkommende, ikke løp rundt og kall folk whitetrash, når du selv svarer som en. Anonym poster: e81ab9fba329164151ad767cbfc7b79c 4
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2012 Ok, la meg forklare et lite eksempel på hva jeg mener da. Det finnes faktisk gutter som er mindre maskuline enn andre (det vet vel mange per idag). Mange av disse kan risikere å ende opp blant de som veldig sjeldent blir "godtatt" som sexpartner av det motsatte kjønn, eller de ender opp blant de som rett og slett ikke er "aktive" nok når det kommer til sjekking og ta kontakt, eller en kombinasjon av begge deler. I slike tilfeller kan dette forslaget mitt hjelpe, og være med på å forhindre at gutten blir det man kaller "sissy" i engelskspråklige land, som på mange måter kan sidestilles med å være en feminin homse, forskjellen på kallenavnet er hovedsaklig at sissy'er veldig ofte er hetero men så begynner de å oppdage at de liker å kle seg i kvinneklær, og så trekker de i endel tilfeller mer og mer i feminin retning. Kombinert med dette kan det utvikle seg en manglende evne til å tilfredstille sin kone eller partner seksuelt. Her kommer noen ganger det engelske uttrykket "cuckold" inn - dette var i utgangspunktet en definisjon på en mann som lar sin kone være utro, mens han selv forblir trofast. I senere tid har dette utviklet seg mer og endel har "lagt til" mer innhold i denne litt spesielle fetishen. MEN et element i denne "cuckold" greia er rett og slett at ektemannen enten har smått "utstyr" eller at han rett og slett er ute av stand til å tilfredstille dama seksuelt, kanskje på grensen til impotent. (Note: i veldig mange tilfeller får jeg legge til at det her begynner med "cuckolding" og så går det senere over til å gjøre mannen til en såkalt "sissy" - dette er etter at han har, på en måte, tapt all seksuell "potens" og attraktivitet som mann) Poenget med å fortelle alt dette, er at jeg mener sånne menn som DETTE er de som burde fått seksuell erfaring som 18-åring med en prostituert, for å sette i gang det "mannlige seksuelle instinktet" litt bedre, for å si det sånn. Noe som kan være med på å forhindre senere utvikling av denne typen seksualiteter + også homofili (JA jeg mener da at *noen* homofile faktisk velger livsstilen av ulike grunner, langt i fra alle, det finnes nok også "biologiske" homofile, men jeg tror noen ender opp med å faktisk "velge" å bli homofil også, som oftest menn som av ulike grunner aldri "connecter" med kvinner for å si det sånn). Saken er at det finnes menn som ender opp med skrudde og delvis "ødelagte" seksualiteter fordi de gjør det dårlig med motsatte kjønn i ung alder, og dette kan være med på å forhindre at dette skjer (like ofte). Mener dere som er uenige, at det er negativt at vi får mindre gale og ustabile menn i verden?? 1
Gjest Gaea Skrevet 21. september 2012 #16 Skrevet 21. september 2012 Måtte trekke litt på smilebåndet av alt surret om homofile, sissyer, feminine klær osv. Orker ikke å kommentere det engang. Hvordan tror du det påvirker selvtilliten til en person å måtte betale for noe slikt, fordi man ikke er i stand til å finne villige kvinner på egenhånd? Jeg tror det kan være verre enn å ikke ha debutert fordi man ikke har funnet den spesielle enda. Og igjen - dette er nok vanskelig for foreldre å vurdere, altså om sønnen har tidligere seksuell erfaring eller ikke.
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2012 Generalisering. Du tar også på deg en offerrolle, for så klart har alle andre (i dette tilfellet kvinner) det så mye enklere enn deg. Det finnes nok massevis av kvinner som ikke kan få seg noe når som helst, men som likevel ikke hopper på det første og beste manneeksemplaret som viser interesse. Det finnes nok en stor andel menn som ikke vil bli glad for en prostituert i fødselsdagsgave. Og hvordan skal foreldrene vite om sønnen har seksuell erfaring eller ikke? Det er nok ikke alle som snakker om slikt med sine foreldre. Fint å utelukke kvinner fra å svare på en tråd på KVINNEguiden, forresten. Selvfølgelig har ikke ALLE kvinner det så mye enklere enn meg. Ikke alle, nei. Men jeg vil nok påstå at det er en definitiv skjevfordeling i antallet seksuellt uerfarne menn og kvinner, nesten uansett hvor du setter aldersgrensen hen. Jeg har selv aldri benyttet en prostituert, men hvis jeg hadde visst at den handlingen å penetrere denne kvinnen, kunne redde meg fra 60+ år med ekstrem seksuell frustrasjon og elendig kontakt med det motsatte kjønn --- SIGN ME UP! Jeg er selv ikke noen fan av å "bruke" prostituerte, men de er nå engang der, fyller en tydelig ønsket funksjon, og det regnes også som verdens eldste yrke. Hvorfor ikke bruke dette yrket til noe konstruktivt da? Tilslutt, jeg utelukket ikke kvinner fra å svare, men jeg påpekte til den jeg svarte til, fordi jeg fikk inntrykk av at hennes svar var veldig egosentrisk og selvfokusert. Bare fordi HUN kunne ønske hun hadde ventet lenger, betyr ikke at det ikke er tusenvis av gutter i Norge som er DØDSDESPERATE etter å debutere!! 2
Gjest Gunfreak Skrevet 21. september 2012 #18 Skrevet 21. september 2012 Før jeg ble 12 sa broren min at han skulle kjøpe en prostituert til meg, men når jeg ble 12 fikk jeg i stede en playstation med Die hard triolgy til.(må innrømme jeg var noe skuffet) 2
Gjest zuketta Skrevet 21. september 2012 #19 Skrevet 21. september 2012 Kvinner burde nesten ikke svare i denne tråden, om ikke de tenker som en mor for sin sønn. Dere har jo ALDRI problemer med å få dere noe, om dere så måtte ønske. Det samme gjelder ikke for en betydelig andel menn. Haha, ja da er du jo kommet til rette plassen. Jeg har en sønn som var 18 for noen år siden og jeg ville aldri leid en prostituert til han. Aldri. Tanken på å legge meg bort i hans sexliv er for meg veldig fjernt. Det jeg har gjort er å komme med de obligatoriske oppfordringene om å bruke kondom og opplysninger om div kjønnsykdommer. Det får da være måte på jeg som forelder skal legge til rette for han. Damer må han faktisk ordne selv helt uten mammas hjelp. Dessuten har jeg ingen tro på at så veldig mange av de prostituerte er det av egen fri vilje og jeg ville aldri støttet opp om dette. 3
senteristen Skrevet 21. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 21. september 2012 Hvordan tror du det påvirker selvtilliten til en person å måtte betale for noe slikt, fordi man ikke er i stand til å finne villige kvinner på egenhånd? Jeg tror det kan være verre enn å ikke ha debutert fordi man ikke har funnet den spesielle enda. Hvordan tror du det påvirker selvtilliten til en person å være - la oss si - 30 år og aldri ha funnet en "villig" kvinne på egenhånd? Hvis de fleste kvinner da også knapt smiler til denne personen og han blir bare mer og mer redd for å i det hele tatt ta kontakt, ettersom tiden går, for han får aldri bekreftelse på noe annet enn at kvinner ALDRI liker ham. Ja, det er sikkert mye bedre å ha slike selvtillitsproblemer, enn selvtillitsproblemer fordi man har hatt sex med en prostituert, så lenge man bare holder seg til å tenke på den kjærlige kvinnen som en dag skal komme til han og elske han... I ett av hans neste liv. LOL Helt ærlig så har kvinnene som har svart hittil mer eller mindre vist null forståelse for den FAKTISKE problemstillingen. Jeg snakker om gutter som ellers ville vært jomfru til 29/30-års alderen, eller lenger, her. Det er sjokkerende å gang på gang se hvor egosentriske, uten evne til å tenke utenfor sin egen lille begrepsverden, veldig mange kvinner er. 2
Fremhevede innlegg