Gå til innhold

Hva skal man kalle det mellom beina på damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier man jentetiss så får man negative komentarer.

Sier man tissen så får man også negative komentarer og blir sett på som barnslig.

Sier man vagina så bryr også folk seg siden vagina bare en en liten del og ikke det samme som vulva.

Sier man vulva så får man et ,hæ, hva babler du om-svar og blir sett på som nerd.

Sier man underlivet så er man for fin.

Sier man mus så er det vel egentlig greit for de fleste, men der også er det jo noen som skal bry seg, spesielt "sexmotstandrene" for mus er et sexuelt ladet ord for mange.

Samme gjelder det mindre pene ordet med forbokstav på F og siste bokstav på E, da er man vulgær og pervers i følge noen og det er et sexuelt ladet ord for noen som er fy-fy for en del.

Så hva i granskauen er det man skal si? Hvorfor spiller det noen rolle? Kanskje med untak av vulva så skjønner vel folk hva man mener uansett?

Kanskje noen kunne komme opp med et nytt ord.

Men det er jo hundretusen ord på den kropsdelen uansett og alt er visst galt i følge folk så et nyt ord ville sikkert blitt kommentert også.

Selv så sier jeg tissen på rent trass.

Anonym poster: f249af71eed9d8ada77cf31720536a5f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med "fitta"?

Anonym poster: 5a7ad564e9c806e9e2fa3dd731835bae

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel helt an på situasjonen. Jeg foretrekker "musa" i uhøytidelige og private situasjoner, men i mer formelle situasjoner er det underlivet jeg foretrekker.

Det er jo greit at kjæresten stønner "så god fitte du har", men det kunne ikke falle meg inn å si "fitta" til legen...

Anonym poster: b13d57b610895162bfa30ca6b49a4c64

• Liker 2
Skrevet

mellom beina? det må jo helst bli mannen, det.

Skrevet

Haahahhaa, ser for meg å sitte hos gynekologen og legen slenger ut en: "la oss ta en titt på fitta di!" Neitakk! :overrasket:

• Liker 5
Skrevet

Haha, jeg foretrekker å ikke nevne det for mye, men "mus" brukes vel mest. Hvis jeg skal være litt finere bruker jeg underliv/nedentil. Haha. Men å bruke ordet f**** kunne ikke ha falt meg inn. Synes det er utrolig stygt.

• Liker 2
Skrevet

som et mer (sex og kjønns-)nøytralt ord - skrittet

• Liker 4
Skrevet

reketråleren.

• Liker 2
Skrevet

Statsministerboligen? (Mannen har statsministeren - et puslesett for to)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

babyspruteren

blodkanalen

pølsebrødet

slafsegrotta

?

• Liker 2
Skrevet

hønepøne

Anonym poster: a8bb6d69eddc3328fde5a750e0b0d5ab

Skrevet

Dåsa?

Cumdumpster? (på pent engelsk)

Haha, dette ble morsomt!

Skrevet

Cumdumpster? (på pent engelsk)

Sæddump på pen norsk?

Skrevet

Sæddump på pen norsk?

Eller det, ja. Sædcontainer? Det ble kanskje litt komplisert. "Vis meg sædcontaineren din a,".

How romantic :icon_lol:

Skrevet

Kjønnsorgan

Skrevet

Sier man jentetiss så får man negative komentarer.

Sier man tissen så får man også negative komentarer og blir sett på som barnslig.

Sier man vagina så bryr også folk seg siden vagina bare en en liten del og ikke det samme som vulva.

Sier man vulva så får man et ,hæ, hva babler du om-svar og blir sett på som nerd.

Sier man underlivet så er man for fin.

Sier man mus så er det vel egentlig greit for de fleste, men der også er det jo noen som skal bry seg, spesielt "sexmotstandrene" for mus er et sexuelt ladet ord for mange.

Samme gjelder det mindre pene ordet med forbokstav på F og siste bokstav på E, da er man vulgær og pervers i følge noen og det er et sexuelt ladet ord for noen som er fy-fy for en del.

Så hva i granskauen er det man skal si? Hvorfor spiller det noen rolle? Kanskje med untak av vulva så skjønner vel folk hva man mener uansett?

Hvem er alle disse folkene du har behov for å gå rundt og prate om kjønnsorganer til?

Anonym poster: 884884783a990de63f9d41221bd9b027

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...