Gå til innhold

Hvilke trender/produkter liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en tråd der vi kan skrive om trender og produkter vi liker!

Så, hva liker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad i det klassisk/rommantiske.

(er ikke så flink med moteverdens ord og forklaringer, så håper å lære nooe i denne tråden)

Skrevet

Hvite converse.

Solbriller der bare halve glasset er mørkt.

Store statement-smykker.

Skrevet

Åååå så bra noen lagde en sånn tråd :) Jeg nevnte det jo i den andre.

Jeg er veldig glad i batikk og "tie dye" trenden.

Jeg liker og godt såkalt "festival mote", altså kule jeans shorts og vintage topper/t-skjorter,

Jeg syns de der høye sandalene med tynn hæl og rem rundt ankelen er fine (men orker ikke gå i det selv),

Skinny jeans

Topper med dype armhuler

Cateye solbriller

Store ola jakker

Glidelås detaljer

++

• Liker 1
Skrevet

Nå blir jeg sikkert hetsa hehe :P

Men jeg liker mye rart:

Nagler

Converse

dip dye

raybans

leopardmønster

lita-skoene (selv om jeg nok aldri får råd til noen)

de driiiiitkule shortsa som selges om dagen, med forskjellige farger, nagler på og som er "fillete".

Skinny jeans

USA-flagg på klær

Midtskill

Store ola-jakker her og :P

Og hvis jeg kan nevne trender utenom Norge, så er jeg en ekstremt stor fan av den alternative motekulturen i Japan <3

Er mye som blir trendy i vesten som først var populært i japan ;D så det blir spennende å se hva som er neste trend!

Skrevet

Nå blir jeg sikkert hetsa hehe :P

Men jeg liker mye rart:

Nagler

Converse

dip dye

raybans

leopardmønster

lita-skoene (selv om jeg nok aldri får råd til noen)

de driiiiitkule shortsa som selges om dagen, med forskjellige farger, nagler på og som er "fillete".

Skinny jeans

USA-flagg på klær

Midtskill

Store ola-jakker her og :P

Og hvis jeg kan nevne trender utenom Norge, så er jeg en ekstremt stor fan av den alternative motekulturen i Japan <3

Er mye som blir trendy i vesten som først var populært i japan ;D så det blir spennende å se hva som er neste trend!

Du liker jo mye av det samme som meg :) Tro rjeg er enig i alt utenom flagg. Jeg elsker leopard mønster. Og japansk gatemote! Jeg går ikke kledd slik, men kan hente inspirasjon absolutt!

Skrevet

Du liker jo mye av det samme som meg :) Tro rjeg er enig i alt utenom flagg. Jeg elsker leopard mønster. Og japansk gatemote! Jeg går ikke kledd slik, men kan hente inspirasjon absolutt!

Ja jeg liker mye mer og da, men kommer ikke på alt i farta. :) Ja japansk gatemote er dritkult! Jeg (prøvde hvertfall) kledde meg slik da jeg var fjortiss hihi. Ferdig med det nå da. Men ja, er mye inspirasjon å hente derfra uansett!!

Gjest Pheel
Skrevet

Nja, følger ikke mote slavisk på noen måte, plukker ut det jeg selv liker og ikke minst kler. :-)

Slangemønster (spesielt på små detaljer som armbånd, clutch osv.)

Dyp, kongeblå farge.

Skinnyjeans eller treggings med ekte lommer og detaljer.

Midtskill også. (Trodde tidligere jeg aldri ville kle det, men det gjør jeg faktisk.)

Elsker den nye trenden med enkle, men store smykker rundt halsen i sølv. Gjerne de helt uten detaljer.

Store klokker.

Oversizede bluser i tynt/gjennomsiktig stoff (da med stram singlett under), gjerne med krage.

Så elsker jeg de kjolene/skjørtene som er korte foran, men flangrende og lange bak, noen som vet konkret hva det heter?! Ute etter et slikt, sort skjørt.

• Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Glemte en ting jeg er veldig glad for at ikke er "in" lenger. Og det er tynne, høyhelte hæler. :rolleyes: Både finere (etter min mening), og ikke minst mer komfortabelt med tykkere hæler, evt. kilehæl.

Skrevet

Glemte en ting jeg er veldig glad for at ikke er "in" lenger. Og det er tynne, høyhelte hæler. :rolleyes: Både finere (etter min mening), og ikke minst mer komfortabelt med tykkere hæler, evt. kilehæl.

De er jo ganske in igjen, se å Zara f.eks.

Gjest Pheel
Skrevet

De er jo ganske in igjen, se å Zara f.eks.

Kanskje, men det overser jeg isåfall. :laugh:

Før var det jo omtrent kun godt voksne kvinner som gikk med litt bredde på hælene, nå er det iallefall godt "lovlig" for oss yngre også.

Skrevet

Kanskje, men det overser jeg isåfall. :laugh:

Før var det jo omtrent kun godt voksne kvinner som gikk med litt bredde på hælene, nå er det iallefall godt "lovlig" for oss yngre også.

Haha sorry, jeg leste innlegget ditt litt fort, og trodde du mente du var glad for at det var in men ikke fant det noe sted. :laugh:

Skrevet

jeg liker godt denne stilen:

img9645h.jpeg

og litt sånn som denne:

dsc_0353-models-are-so-sweet-fun-and-crazy-at-the-paris-fashion-week-haute-couture1.jpg

• Liker 1
Skrevet

Karpuzi - derfor jeg lagde tråden, synes det var en god idehappy.png

Jeg synes mye av det som er mote nå er kult, jeg er blant annet frelst når det gjelder mange, store smykker og ringer :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

1011717-10-1335825900023.jpgjeg elsker sånne kjoler:

Anonym poster: bcf88d38913f9bbdcdf891d0763350d5

Skrevet

Kamuflasje-print er på vei tilbake og jeg har litt lyst til å kjøpe meg en topp i det printet. Tror det kan se stilig ut i et enkelt antrekk kombinert med sorte, skinny jeans og Dr. Martins eller andre boots.

Gjest _La Femme
Skrevet

Nå vet ikke jeg om noe av dette er "trend" eller dagens mote, men i mitt hode burde det være det:

Feminine plagg. Som kjoler og skjørt med god passform, som ikke viser for mye. Bruker mye av det selv :)

Figursydde jeans (gjerne mørk farge) med lommer på ræva

Tøysneakers, type disse http://www.hm.com/no/product/00409?article=00409-A fra H&M

Store smykker, gjerne litt lange som henger under puppene og ned mot magen. De litt mer spesielle er kule. Så et på ebay av en jordklode som jeg har veldig lyst på.

Topper som dekker magen. Jeg vet at bar mage er in nå, men jeg syns det bør være motsatt.

Skrevet

Det jordklodsmykket tror jeg at jeg har.

Jeg tar tilbake det stygge jeg sa om trainers med innebygd hæl, etter å ha studert sånne sko i litt mange timer nå, og sett ulike måter å "style" de på innser jeg at de faktisk har potensiale!

Skrevet

neonfargede smykker, armbånd etc :) blir i godt humør av knæsje farger, så denne trenden passer meg godt :)

Skrevet

Jeg syns og sånne krager som det er mye av nå kan piffe opp et antrekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...