Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er faktisk litt frustrert fordi det at gutter først er skikkelig hyggelige og så PLUTSELIG begynner å ignorere meg helt totalt er en ting som gjentar seg gang på gang, og jeg skjønner ikke hva dette skal bety.

Jeg kan jo ta et eksempel som skjedde her nå nylig:

Jeg møtte en gutt for først gang. Hadde snakka på facebook. Da var vi kjempegode venner. Når jeg møtte ham var vi akkurat som kjærester; holdt i hånda, kysset, satt på fanget til hverandre osv.

Nå er dette ca 3 dager siden og i går snakket jeg til ham på chatten. Da var han bare helt sykt “care”. Han pleier liksom å skrive tegn osv. men denne ganga skreiv han bare helt sykt korte setninger og ingen tegn. Jeg skreiv “Skjer da?  og svaret jeg fikk var “gamer dd” Jeg lurer sånn på hvorfor han plutselig var sånn og jeg får liksom en dårlig følelse når han blir sånn ETTER jeg har møtt ham irl. En gang når jeg sa noe til ham gadd han ikke å svare en gang og jeg kunne se at han hadde sett det pga. den nye facebooken. Jeg ble bare sur og deppa egentlig, så jeg logga av uten å si hadet..

Så jeg bare lurer på om noen har opplevd noe av det samme og om noen skjønner hva dette betyr. Jeg lurer litt på om det var fordi han gamet, men syns uansett det var litt dårlig gjort. Jeg får så lett følelser for folk jeg har klint med og det er ganske plagsomt, for føler kanskje ikke gutter er sånn :S

Setter stor pris på tilbakemeldinger <3

Hilsen frustrert jente på 16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt+Tab

Skrevet

Alt+Tab

Hva skal det bety? Heheheh

Skrevet

Han sitter sikkert å spiller et online spill, så trykker han Alt+Tab for å komme til Facebook chatten, sier noe raskt så trykker han Alt+Tab igjen for å komme tilbake til spillet før han dør.

Det betyr ikke at han ikke liker deg. Vær med han utenfor Facebook for å vurdere hva han føler for deg, så og si alle gutter gamer når de sitter på PCn, spesielt 16ish år gamle gutter.

Skrevet

Han sitter sikkert å spiller et online spill, så trykker han Alt+Tab for å komme til Facebook chatten, sier noe raskt så trykker han Alt+Tab igjen for å komme tilbake til spillet før han dør.

Det betyr ikke at han ikke liker deg. Vær med han utenfor Facebook for å vurdere hva han føler for deg, så og si alle gutter gamer når de sitter på PCn, spesielt 16ish år gamle gutter.

ahaa :) Takk for svar. Ble faktisk litt mer glad igjen nå!

Gjest Gjest
Skrevet

Its true! Når typen sier han gamer vet jeg at jeg bare må holde meg unna, sårer bare meg selv ved å forsøke å prate. Og dette er en mann som er helt på tuppa etter meg, men for en gamer er spillet hellig;)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat sånn me typen min og, han er skikkelig gamer. Når han gamer er det ikke vits å skrive til han en gang :-P I begynnelsen tok jeg det til meg og synes det var dumt, men nå fatter jeg at det er fordi han gamer..

Kanskje litt lettere å fatte for meg siden jeg gamer selv, hehe..

En ting jeg har lært etter jeg ble sammen med en gamer, er å ta han som den han er i virkeligheten, ikke på chat.. :-P

Er du usikker på han, så møt han og vær med han, så får du vite om han ennå er interessert :-) Ikke prøv å finn utav noe via chat, det skaper bare usikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...