Gå til innhold

"Recent profile views" (facebook-app)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et tips om at det går an å se hvem som sist har vært innom profilen min ved å trykke på en link med bit.ly/MDcTaW. Medfører dette riktighet?

Anonym poster: fee6419dd7553c38c7bffa6ca8af6d6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det håper jeg for all del er løgn! :S

Anonym poster: 3b14780931f548cf94122bf0b04a2cb4

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ulovlig å registrere folks nettaktivitet uten skikkelig samtykke da?

Anonym poster: 676204db9e779ce8247599872eb7f4bd

Skrevet

Den type linker pleier ofte medføre virus eller andre uhumskhetere på PC'n så det er ikke spesielt lurt å trykke på den.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg tør å trykke med mindre noen vil bekrefte at det går an å sjekke hvem som har sett profilen på denne måten.

Anonym poster: 179dbbb63055e1607235786552bc1737

Gjest finurlig
Skrevet

Vil tro det bare er svindel, og at du får 4-5 random venner som dukker opp. Pluss et virus eller to..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske at det var noe lignende til facebook for en stund siden. Vet ikke hvordan lovene er, men en slik funksjon finnes jo f. eks. på dating-sider, der kan man se hvem somhar vært på profilen din. Det kan kanskje hende det er lovlig på facebook også?

Anonym poster: be520a84bd363cd439c402e810fbf000

Skrevet

Hvor mange ganger skal egentlig folk gå på den der? Noen burde lage en sticky. :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Det går ikke an å se hvem som har sett på fb-profilen din (eller noen andre sin, for den del). Les artikkel om det fra dinside.no her: Min lenke

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...