AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Spiller det noen rolle om en mann har en talefeil som f.eks lesbing? Jeg kjenner en veldig kjekk og sjarmerende kar, men han lesber sånn når han prater og for meg er det bare turn off. Virker som han får seg nok av damer da, utrolig nok.. Er det bare jeg som er sær eller er det andre jenter som er opptatt av at mannen snakker rent?
Gjest Bud Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Nei, det hadde jeg aldri i verden tolerert! Mest fordi han er mann, lesbingen har ikke mye å si 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Han har mange gode egenskaper, og den eneste du legger merke til får deg til å være turn off. Kanskje du virkelig er sær?
Gjest Grønnblomst Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Det er jo ikke den verste skavanken man kan ha. Synes bollemage, dårlig hygiene, og drittsekk er mye mere turn off.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg takler ikke sånn traktorlesbing i hvert fall, der går grensen. 7
Musaleem Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Det er selvsagt å foretrekke at folk ikke har talefeil, men jeg hadde ikke vraket en mann fordi han lesPer. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Hvordan kan en mann egentlig lesbe? Jeg trodde en mann som hadde seg med ei dame ville vært hetrofil. Kunne du vært sammen med en mann som homser? 3
Gjest WendyClear Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 lesbe lesbe f1 el. m1 lesbisk kvinne lespe lespe v1 (lydord, jf eng. *lisp) uttale s-lyden med tungespissen for langt fram mot tennene (slik at lyden blir mindre skarp) 5
Margit25 Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Hadde ikke jeg klart! Det er så plagsomt å høre på, synes JEG! 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Hvilke andre kvaliteter har han da? Kun lesping er ingen dealbreaker for meg om han er super ellers.
Lura Lotta Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Samboern min lesper litt av og til, det er ikke mye da, men jeg tenker aldri over det og det kunne aldri ha endret hvor tiltrukket jeg er av han Endret 8. juni 2012 av Lura Lotta 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Jeg hadde nok irritert meg ihjel, men Hey, det finnes kvaliteter mye verre enn talefeil!
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Jeg takler ikke sånn traktorlesbing i hvert fall, der går grensen. Ja, det blir for ille. Stakkars traktor
Jasmina Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Jeg traff en veldig herlig fyr på nettet en gang. Han virket veldig ålreit og utseende hadde han også. 1mnd etter blir vi enige om å treffe hverandre, han var enda kjekkere i virkeligheten men lespet litt S’ene. Men siden han hadde så utrolig fin personlighet, så brydde jeg meg egentlig ikke om det. Så ja, jeg kunne ha vært sammen med en som lesper.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Ja, det blir for ille. Stakkars traktor HEI er du homofob eller, selvfølgelig skal traktorer også få lov til å lesbe! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 OK, ser nå jeg skrev feil. Lesper heter det visst. Jeg syns bare det høres så barnslig ut: nå thkal jeg thutte deg på puppen *thutte thutte* Hadde ikke klart holde meg alvorlig.. Mann uten talefeil = ja takk 1
Sinner Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg hadde jo foretrekt at det var en dame som lesbet da.. Men ang. å snakke rent så hadde det ikke gjort meg så mye om vedkommende lespet litt men lesping ala Jamie Oliver hadde vært turn off. Men det er mest på grunn av spyttinga. Endret 8. juni 2012 av Sinner
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Spørs litt på hvor mye det høres desverre.
Envy Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Jeg dater en kar som lesper bittelitt, og det blir bare mer og mer en sjarmerende ekstragreie 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå