Gå til innhold

Jeg reiser til København i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier har jeg planer om å reise til København i sommer. Jeg lurer på om dere har noen forslag til aktiviteter? Jeg har vært der før, men fikk ikke gjort SÅ mye. Da var jeg i zoo, strøget, botaniske hage og tivoli. Det må være noe morsomt. Jeg er ikke interessert i arkitektur, kirker og den type ting, så vil ikke ha forslag om noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

guinnes world record museumet er gøy selv om du ikke liker museumer!

AnonymBruker
Skrevet

guinnes world record museumet er gøy selv om du ikke liker museumer!

Den type museum er interessant:) Jeg mente mest sånn museum med skulpturer, malerier og sånt.

Gjest Badabing
Skrevet

Dra til Christiania og se på livet der mens du kjøper en av de gode burgerne de selger der. Jeg synes i alle fall det er morsomt å være i Christiania :)

Rundetårn er fint synes jeg fordi du kan gå opp til toppen og ser utover hele byen på en klar dag, selv om det kanskje ikke er så morsomt.

De har en del rare museer som ikke er typisk museum. Ripley's, Guiness osv. Kommer litt an på hvor gammel du er.

Lei sykler og sykle ned til Amager strandpark hvor dere kan bade.

Ta med noe godt og ta en piknik i Kastellet- se på Den lille havfruen (hvis hun har kommet hjem)

Skrevet (endret)

Glypoteket rett bak Tivoliet er utrolig flott. Et "mini" Louvre :)

Endret av La Papesse
Gjest Elissima
Skrevet

Ta den rød sightseeingbussen! Da får du sett Den Lille Havfrue, Amalienborg og flere andre severdigheter på en gang. Dra til Nyhavn og sitte ute på cafe!

Gjest *Paige
Skrevet

Jeg skal dit på søndag, og vil gjerne ha ennå flere tips! :jepp:

Skrevet

Jeg skal dit i juni, så slenger meg gjerne på her :)

Skrevet

Mine innlegg. :popcorn:

Badabing: Hva mente du med: hvis havfruen har kommet hjem? Er hun til restaurering eller noe sånt? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...