AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Min nåværende kjæreste igjennom snart ett år, er den beste kjæresten jeg noen gang har hatt. Han har flere fantastiske sider som mange andre menn mangler. Han rydder og vasker for meg, lager middag og varter meg opp. Problemet er sex. Jeg elsker å ha sex med han, samt å tilfredstille han. Jeg er alltid kåt på han og er ikke vanskelig å "overtale". Han vil overhodet ikke ha sex like mye som meg lengre. Han har blitt egoistisk og setter stor pris på en blowjob i stedet. Når vi har hatt sex, har jeg sett at han ser kjedet ut og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har komt til meg for å tilfredstille kun meg! Jeg føler meg overhodet ikke noe attraktiv ut for han. Jeg føler jeg gir og gir, og får middels tilbake. Noen ganger føler jeg at han bare har sex med meg for å blidgjøre meg. Jeg har pratet med han, men det nytter ikke. Han mener plent han er like kåt på meg som jeg er på han og at han ikke er lei av meg. Han sier jeg bare må slappe mer av. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er faktisk kjent for å være en "kåt" gutt, men jeg merker ikke så mye til det lenger. Jeg er redd han en dag vil være utro. Jeg er tydeligvis ikke spennende nok lenger? Takker for råd. jente 23
eva-80 Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg løste dette ved å være utro og gnidd inn skikkelig )) Sagt til han at jeg er glad i deg, men gjør du ikke jobben din ,så er det flere som vil gjerne hjelpe til med det. Og tro meg det ble liv i mannen.. da ville han plutselig ha lang forspill, og orgasme bare til meg.. Jeg gjorde slutt med han ett år senere men av helt andre grunner. Men jeg tror ikke jeg vil anbefale denne metoden uten videre
Siggen! Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Ikke vær utro hvertfall som frøkenen over! Mitt eneste råd, som mann, er at du må snakke med han igjen. Noen er mer tjukke i hodet enn andre, så han her trenger nok litt mer tilsnakk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå