Gå til innhold

Post bilde av din(e) tatovering(er)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt tatoveringssyk, og syns det er artig å se på bilder av andres :)

Tør du poste bilde av dine tatoveringer? Gjerne hvor du har tatt den, hvorfor du har valgt det motivet/skriften, hva den kosta og hva du tenker om den nå i ettertid :)

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

har postet denne før i like tråder som denne, men kan poste igjen jeg :)

jeg har 3 tatoveringer, men vil bare poste den ene, det er "skapelsen av adam". historien om hvorfor jeg har den er relativt lang, men for å si det på en kort og grei måte, så betyr den "starten på et nytt liv"- på samme måte som at Gud gir liv til Adam. jeg fikk masse støtte av min mamma, pappa og storebror igjennom en trøff og trå periode i livet mitt, og etterhvert bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve å starte på en nytt og bedre liv.

(desuten så er jeg veldig fan av Michelangelo! )

ikke quote med bildelinken da! :)

jeg tok den foresten i sandvika, på leading light, men han karen (Kai) som tok den på meg, har åpnet et studio selv i oslo (Timeless tattoo)

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

feil tråd :fnise:

Endret av NozMonster
Gjest NozMonster
Skrevet

*dytte*

*vil se noen tatoveringer :) *

Skrevet (endret)

Endret av Strange Doll
  • Liker 4
Skrevet

Jeg vil også se tatoveringer. :) Skulle postet mine, men da blir jeg garantert kjent igjen siden de ikke er noe alle har.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så forbanna lett gjenkjennelig at jeg lar være..:P

Men de er fine, jeg sverger :fnise:

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

En tatovering som betyr fryktelig mye for meg, og som har noen tanker bak seg. Minnes både godt og vondt i barndommen av den.

Kostet 1000, og er tatt på Studio-Z.

Elsker den, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg har tatt den.

Endret av Bobler
Skrevet

Jeg vil ikke legge ut bilde, for det står navnet mitt. Men den er i nakken, i løkkeskrift. Betydningen er vel at det er "meg", er veldig fornøyd med den!

Gjest HunterLady
Skrevet

De er så fæle at jeg tør ikke!

Neida, men de er ikke noe å vise fram. Håper likevel på å se noen andres. :)

Skrevet

Det er så utrolig få tatoveringer som er fine, at jeg blir helt skremt! Hva tenker dere med? Smakløse farger og smakløse motiver på 99,9%. Tatoverer alle seg i fylla hos en full tatovør? :klo:

• Liker 11
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Det er så utrolig få tatoveringer som er fine, at jeg blir helt skremt! Hva tenker dere med? Smakløse farger og smakløse motiver på 99,9%. Tatoverer alle seg i fylla hos en full tatovør? :klo:

i alle liknene tråder som denne her, så måååååååå det komme inn noen som skriver akkuratt dette som du skriver! hva er poenget???

dette er en tråd for oss som tydeligvis liker tatoveringer, og som er stolte av det kunstverket vi har printa inn i huden!

du kan heller lage din egen tråd som heter " hva synes du om tatoveringer" !

:sur:

Endret av NozMonster
  • Liker 25
Skrevet

Point taken! Sorry!

• Liker 5
Skrevet (endret)

For et utrolig unødvendig svar! Jeg synes egentlig svaret ditt var ganske frekt å.

Endret av smalls
  • Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Point taken! Sorry!

takk :)

da er det ingen flere sure miner fra min side lenger ihvertfall :5:

jeg liker at du "innrømmer din feil" :fnise:

flere tatoveringsbiler? :popcorn:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

takk :)

da er det ingen flere sure miner fra min side lenger ihvertfall :5:

jeg liker at du "innrømmer din feil" :fnise:

flere tatoveringsbiler? :popcorn:

:)

Skrevet

Jeg skal opp til en kompis av broren min som tattoverer til uka for å få en ny tatovering. Få se om jeg legger ut bilde her til uka :)

Skrevet

Dette er min eneste tattis foreløbig da jeg har en ny tatoveringstime 9.Mai. :hoppendeglad:

På dette bildet er den helt "fersk", bare noen timer siden den ble tatt. Har hatt den i ca. ett og ett halvt år og den betyr helt utrolig mye for meg. Den minner meg hver dag om at musikken har hjulpet meg til å komme igjennom mye og at man alltid kan finne trøst og glede i musikk. Musikken leder meg liksom igjennom alle mulige sinnstilstander.

Den er nede på foten og det var helt sinnssykt smertefullt, men det er virkelig verdt det. :jepp:

Betalte 1500,-

post-48962-0-05592700-1335119299_thumb.j

• Liker 4
Gjest Liss`pia
Skrevet (endret)

*Borte*, gidder ikke krangle mer :snurt:

Endret av Liss`pia
Skrevet

Mer, mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...