Dolly-Betty Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Samboeren min fortalte at han denne uka har tisser i hagen hver kveld... Han gjorde det i fjor sommer, men sa jeg synes det er ekkelt og usivilisert å stå slik. Han sa han skulle slutte... Nå sa han at han hadde gjort det igjen. Det kom fra etter at jeg ble sint på han pga han vannet plantene og vannet over. Han pleier ikke å tørke opp om han vanner over i vinduskarmen. Så sa han at han heller kunne gå ut å vanne med tissen hagen slik han pleier og at han hadde gjort det hver kveld denne uka. I dag kommer mine nevøer for å lete etter påskeegg i hagen vår. Synes det er kvalmt å vite at han har tisset rundt der hele uka... Har ikke lyst til å gjemme egg i mannetiss. Hva gjør man med sånne menn? Hvorfor gjør menn sånt? Han vet jeg ikke liker at han gjør sånn. Jeg dasket til han og tok en spasertur... Vet ikke om han slutter med det for det om. Vi bor forresten i byggefelt med naboer på hver side... Oppgitt.... Synes ikke jeg overreagerer....
Gjest Swipper Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde IKKE likt det om mannen min hadde tisset i hagen. Jeg mener hvorfor i alle dager gjør han det?? 2
Gjest Eline4 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Hahaha, unnskyld altså Men jeg synes det høres så utrolig rart ut, siden du har sagt ifra før! Det kan da vel ikke være noe han absolutt MÅ gjøre!? Nei huff, enkelte mannfolk altså! Jeg hadde nok heller ikke likt at mannen drev å tisset i hagen! Å lukte på blomstene hadde aldri blitt det samme.... 3
Kosemose Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 (endret) Han liker det. Åpenbart... Kanskje det gir han en frihetsfølelse, en naturopplevelse eller en følelse av å være guttunge igjen, eller en følelse av å tisse hvor han vil? Hvorfor skal du regulere hvor han tisser ute i det fri? Hvorfor skal du nekte ham å gjøre dette? Kan du ikke heller be ham holde seg til et begrenset område hvis du syns det er så utrolig ekkelt at det er "mannetiss" i hagen din? Og tror dere at tisset blir liggende som en hinne over gress og blomster der han har tisset? Tiss inneholder store mengder nitrogen og er finfin gjødsel for plantene. Endret 6. april 2012 av Kosemose 3
Sweet77 Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Dårlig folkeskikk og 0 sosiale antenner. Dere får sikkert et fint rykte blant naboene etterhvert.. 2
Papirfly Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Min gjør også det... Det er nemlig myyye mer lettvint å gå utpå terrassen og tisse i et hjørne der enn å gå opp trappa og inn på badet inne, mener han. Jeg har gitt opp å si fra. Han skjønner ikke at jeg er redd for at naboene skal oppdage det (bor i rekkehus)... Han holder seg i det minste til det ene hjørnet, og tisser ikke overalt som en hund. 1
Kosemose Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Dårlig folkeskikk og 0 sosiale antenner. Dere får sikkert et fint rykte blant naboene etterhvert.. Du skal se at naboemennene tisser i hagene sine de og Jeg lurer på hvilke nabolag dere bor i hvis det blir slarv at at mennene liker å slå lens i sin egen hage. Så sant de ikke går rundt og tisser overalt da. Men jeg regner ikke med at det er det som er saken her?
Gjest Bandit Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Hvorfor gjør menn sånn? NEI, VI gjør ikke sånn. Det er bare folk med dårlig folkeskikk som gjør slike ting. 8
loffen Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Uff, det er jo ekkelt at han står ute i hagen og tisser! Det er da ikke normalt! Naboene synes sikkert det er festlig også. Reaksjonen hans på at du bemerket det med vanningen var fryktelig barnslig. Men du er ikke bedre du da, som dasker til ham!? Han burde ha tisset på deg som slår ham! 1
Gjest Bandit Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Enig i at daskingen var ganske så dum. Du skulle ikke stikke trynet hans i tisset hans samtidig, da? Så har du gjort begge ting man IKKE skal gjøre for å få en bikkje stueren...
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Det er sikkert en desperat reaksjon på at han blir pussy-whipped inne. Derfor må han kompensere med å markere ute, akkurat som andre dyr gjør, slik at ingen forbipasserende hanner skal skjønne at han ikke er herre i eget hus. Enig med loffen. Mye bedre at han skvetter på kjerringa enn i snøen. Mitt råd er: Ikke legg egg i den gule snøen, eller i våte pytter som lukter urin. 4
Kosemose Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Hvorfor gjør menn sånn? NEI, VI gjør ikke sånn. Det er bare folk med dårlig folkeskikk som gjør slike ting. Mener du virkelig at det er dårlig folkeskikk at en mann har som "rituale" å gå ut og tisse om morgenen eller om kvelden? Ville du sagt det samme hvis du satt sammen med kameratene dine og diskuterte temaet? Jeg vet om mange menn som liker å gjøre det, og de er verken griser eller har brister i oppdragelsen sin eller de sosiale antenene. De går heller ikke rundt og småskvetter her og der, bare så det er sagt
Kosemose Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Syns forøvrig det er pussig at det at en mann tisser i sin egen hage får mer oppmerksomhet enn at kona dasker ham. :gjeiper: 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Påskeeggene er sikkert helt trygge, for tro det eller ei så blir ikke tisset liggende oppå gresset Sier meg ellers enig med kosemose her
Gjest Bandit Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 Mener du virkelig at det er dårlig folkeskikk at en mann har som "rituale" å gå ut og tisse om morgenen eller om kvelden? Ville du sagt det samme hvis du satt sammen med kameratene dine og diskuterte temaet? Jeg vet om mange menn som liker å gjøre det, og de er verken griser eller har brister i oppdragelsen sin eller de sosiale antenene. De går heller ikke rundt og småskvetter her og der, bare så det er sagt Ja, har man et funksjonelt toalett inne, så ser jeg helst at man bruker det. Og ja, OM dette temaet på en eller annen merkelig måte skulle komme opp, så hadde jeg jaggu sagt min mening. På den gamle hytta vår, hadde vi et tissehjørne. Du skulle sett hvordan det så ut der, og hvordan det luktet. Alt gress og planter døde, og det luktet død mann der... Vi bør ikke lenger ha samme behovet for å markere eiendom på den måten lenger, mener nå jeg... 2
Dolly-Betty Skrevet 6. april 2012 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2012 Jeg synes det er ekkelt, og han respekterer ikke meg ved å gjøre det gang på gang igjen... Tror han tenner på det eller noe... Hmm. Han sier han bare har gjort det når det er mørkt ute, men aner nå hvorfor han fikk flått på tissen i fjor sommer da han slo plenen... Foreslo at vi kunne ta en påsketur i skogen, så kan han få tisse så mye han vil... Skal til og med hjelpe han å holde tissen... Kanskje han liker det enda bedre... Han fortjente en dask. Har dessuten "tante rød" denne uka, og blir lett sint når han kommer og sier sånt. Jeg synes han mangler oppdragelse... Men gutter blir vel sånn når de vokser opp med kun far... 1
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #17 Skrevet 6. april 2012 Vi bør ikke lenger ha samme behovet for å markere eiendom på den måten lenger, mener nå jeg... Vet du hvor høyt tinglysningsgebyret er, eller? :gjeiper:
Kosemose Skrevet 6. april 2012 #18 Skrevet 6. april 2012 Jeg synes det er ekkelt, og han respekterer ikke meg ved å gjøre det gang på gang igjen... Tror han tenner på det eller noe... Hmm. Han sier han bare har gjort det når det er mørkt ute, men aner nå hvorfor han fikk flått på tissen i fjor sommer da han slo plenen... Foreslo at vi kunne ta en påsketur i skogen, så kan han få tisse så mye han vil... Skal til og med hjelpe han å holde tissen... Kanskje han liker det enda bedre... Han fortjente en dask. Har dessuten "tante rød" denne uka, og blir lett sint når han kommer og sier sånt. Jeg synes han mangler oppdragelse... Men gutter blir vel sånn når de vokser opp med kun far... Unnskyld, men jeg syns ikke det høres ut som om du har så veldig mye respekt for mannen din. Høres ut som om du snakker om en guttunge som du holder på å oppdra. Fortjener en dask? Hva om noen syns du fortjener en dask? Og hva pokker har mensen å gjøre med at du slår mannen din? Du har da vel fri vilje og du er vel ansvarlig for dine egne handlinger selv om du blir sur og labil den uka du har mensen? Håper mannen din fortsetter å tisse i hagen, og skjønner veldig godt at dette blir viktig for ham.
Kløftfrid Skrevet 6. april 2012 #19 Skrevet 6. april 2012 Mitt råd er: Ikke legg egg i den gule snøen, eller i våte pytter som lukter urin. Denne tråden var artig Greier ikkje heilt bestemme meg for om det er søtt eller veldig, veldig ekkelt 1
Gjest Bandit Skrevet 6. april 2012 #20 Skrevet 6. april 2012 Han fortjente en dask. Har dessuten "tante rød" denne uka, og blir lett sint når han kommer og sier sånt. Jeg synes han mangler oppdragelse... Men gutter blir vel sånn når de vokser opp med kun far... Unnskyld? Så han har ikke oppdragelse fordi han bare vokser opp med far? Det er noe av det dummeste jeg har hørt her inne, og det sier ikke lite. Hva er det som gjør at fedre er dårlige på oppdragelse? Det at du mest sannsynlig har en fraværende far, betyr ikke at alle fedre er slik? Og er det fordi det var mor din som stod for oppdragelsen din, at du dasker til ham og i tillegg presterer å si at det er berettiget? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå