AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Del Skrevet 1. april 2012 HVa er en fin rompe? Hva er en stygg rompe? Og hvorfor er rompa så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Del Skrevet 1. april 2012 Fin: rund, formfull og litt stor Styff: flat, formløs og liten Fordi det er en del av helheten, og er med å avgjøre om hun er flott å se på eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Del Skrevet 1. april 2012 Fin: rund, muskuløs og fast. Stygg: flat, "deigete" og hengende. Fordi det er en av de mest sexy delene på en mann. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 2. april 2012 #4 Del Skrevet 2. april 2012 Rumpe (rUmpe), ikke rompe. Som med pupper så finnes det mange varianter som alle er vakre/fine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Del Skrevet 2. april 2012 Den perfekte ass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. april 2012 #6 Del Skrevet 2. april 2012 HVa er en fin rompe? Hva er en stygg rompe? Og hvorfor er rompa så viktig? Hvor ung er du? Hvorfor lurer du på dette? Hvor usikker er du på en skala fra 1 til 10? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 2. april 2012 #7 Del Skrevet 2. april 2012 Det heter RUMPE!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #8 Del Skrevet 2. april 2012 Det er liksom litt rundere, fastere og koseligere å skrive "rompe" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 3. april 2012 #9 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Dette er en fin en. (...kanskje en idè å få med bilde også. ) Endret 3. april 2012 av Binta Ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 4. april 2012 #10 Del Skrevet 4. april 2012 jeg synes ikke den var fin i det hele tatt, og det viser bare at folk har forskjellig smak 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjosa Skrevet 4. april 2012 #11 Del Skrevet 4. april 2012 Var mer lår enn rumpe det der ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #12 Del Skrevet 4. april 2012 Dette er en fin en. (...kanskje en idè å få med bilde også. ) oh my, den var perfekt!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 4. april 2012 #13 Del Skrevet 4. april 2012 Hva syns dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 4. april 2012 #14 Del Skrevet 4. april 2012 Syns egentlig ikke at jeg ser så mange store rumper rundt fordi i norge jeg? Eller er det bare meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2012 #15 Del Skrevet 4. april 2012 Syns egentlig ikke at jeg ser så mange store rumper rundt fordi i norge jeg? Eller er det bare meg? Ja, det er nok bare du som har stor rumpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 5. april 2012 #16 Del Skrevet 5. april 2012 Hva syns dere? bo delicious Men jeg liker flere typer romper og synes således alle 3 bildene i denne tråden er ganske så sneddne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 5. april 2012 #17 Del Skrevet 5. april 2012 Ja, det er nok bare du som har stor rumpe. Kjære deg. Jeg har ikke sagt noe om min egen rumpe. Nå er du bare vrang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. april 2012 #18 Del Skrevet 5. april 2012 Kjære deg. Jeg har ikke sagt noe om min egen rumpe. Nå er du bare vrang Jeg leste den siste setningen din som "Er det bare meg (som har)?", altså en liten utelatelse . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 5. april 2012 #19 Del Skrevet 5. april 2012 Fort gjort i en fart! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 5. april 2012 #20 Del Skrevet 5. april 2012 Syns egentlig ikke at jeg ser så mange store rumper rundt fordi i norge jeg? Eller er det bare meg? Nå aner jeg ikke hvor du befinner deg, men i Oslo er det mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå