Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og har hatt 15 sexpartnere siden 14 års alderen. Har vært kjærester, one night stands og "fuck friends". Jeg mener dette er mye, men føler meg absolutt ikke billig eller horete. Tenker på sex som fysisk nytelse, og i et forhold også romantisk og erotisk.

Hvor mange har du hatt sex med, og hva mener dere er mye eller lite for alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23 år.hatt sex med 18 personer,som deg noen ONS,noen forhold og noen FF.

Jeg synes det er for mange,men bryr meg ikke egentlig,jeg er ikke løs og går ikke på hvem som helst da jeg er veldig kresen.

Starta "karrieren" når jeg var 15.

har ingen spesiell formening om hva som er for mange,en kamerat av meg fortalte nettopp at han har vært med 40+,det synes jeg er mange,men dømmer han ikke for det :P

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med 10 stk. er 29 år. Skulle ønske jeg hadde hatt sex med et par færre. Synes ikke jeg har hatt sex med SÅ mange, men one night stands ene kunne jeg spart meg :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har du hatt sex med, og hva mener dere er mye eller lite for alderen?

Jeg har hatt sex med 1 og er 27. "Mye" er vesentlig mer enn gjennom snittet, "lite" er vesentlig mindre enn gjennomsnittet. Hva enn gjennomsnittet er.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

15 og 18 stykk er for min del for mye, har selv vært med 3. Jeg ser ikke den "jeg er kresen så har vært med 20 stk" sorry,men da er du ikke mye kresen. Jeg er kresen, dermed "bare" 3 stk. Men det er deres sak, jeg kunne bare ikke vært med noen som har hatt mange

AnonymBruker
Skrevet

32 år, 3 menn.

AnonymBruker
Skrevet
Jeg ser ikke den "jeg er kresen så har vært med 20 stk" sorry,men da er du ikke mye kresen.

Hehe, flira litt av den jeg også.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og har hatt 15 sexpartnere siden 14 års alderen.

Fortsetter du sånn, så runder du 50 partnere midt i 30-åra. Altfor mye etter min smak, men det er ditt liv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

20 og seks stykker. Vært sammen med tre av dem

AnonymBruker
Skrevet

Fortsetter du sånn, så runder du 50 partnere midt i 30-åra. Altfor mye etter min smak, men det er ditt liv.

Man er gjerne litt villere i ungdomstiden da, så det er vel heller tvilsomt at man fortsetter på samme måte resten av livet.

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Det er da ingen automatikk i det. Jeg har de fleste av mine i tiden frem mot 20 år. Etter det har det stort sett vært et par langvarige forhold.

Gjest Vampen
Skrevet

15 og 18 stykk er for min del for mye, har selv vært med 3. Jeg ser ikke den "jeg er kresen så har vært med 20 stk" sorry,men da er du ikke mye kresen. Jeg er kresen, dermed "bare" 3 stk. Men det er deres sak, jeg kunne bare ikke vært med noen som har hatt mange

Kanskje hun bare har hatt bedre draget enn deg? Slik at hun faktisk har møtt 20 stk som lever opp til kresenkrava, mens du har måttet nøye deg med 3?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Man er gjerne litt villere i ungdomstiden da, så det er vel heller tvilsomt at man fortsetter på samme måte resten av livet.

Ja, men det er likevel et tall som vitner om at man ikke er særlig kresen.

Jeg holder meg til kresne jenter som stiller litt krav til sexpartneren, annet at han har fin sixpack, glimt i øyet og er generøs med å spandere drinker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg til kresne jenter som stiller litt krav til sexpartneren, annet at han har fin sixpack, glimt i øyet og er generøs med å spandere drinker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ingen automatikk i det.

Jo, det er en automatikk i at hun runder 50 dersom hun fortsetter på samme vis ;)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du kan da ikke vite hva kravene hennes er til en partner? Det er vel ikke nødvendigvis slik at hvis man har vært med 20 stk så har man firt på kravene. Kanskje hun virkelig har draget, og har vært veldig heldig med utvalget av menn?

Kanskje hun har akkurat samme krav som deg til en sexpartner, og den eeste forskjellen er at de hun velger seg ut vil ha henne tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare har hatt bedre draget enn deg? Slik at hun faktisk har møtt 20 stk som lever opp til kresenkrava, mens du har måttet nøye deg med 3?

Med unntak av de 10-20% styggeste, så har alle jenter muligheten til å ligge rundt med kjekkaser så mye de orker :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke nødvendigvis slik at hvis man har vært med 20 stk så har man firt på kravene. Kanskje hun virkelig har draget, og har vært veldig heldig med utvalget av menn?

Når jeg snakker om å være kresen, så sikter jeg ikke først og fremst til å være kresen på utseendet.

Kanskje hun har akkurat samme krav som deg til en sexpartner, og den eeste forskjellen er at de hun velger seg ut vil ha henne tilbake.

Det er riktig at å ha hatt få partnere ikke er det samme som å være kresen. Jeg har venner som har hatt færre partnere enn meg, men som er langt mindre kresne og sier de "tar det de kan få". Typisk holdning blant menn. Jeg finner den avskyelig, men det er deres valg.

AnonymBruker
Skrevet

Oppretter av emnet:

Jada, skriver jo selv at jeg syntes dette er mye! Men alle har sin smak, om jeg er så kresen at jeg kun ligger med den personen der høye følelser er i bildet, så kan man vel spare seg til ekteskapet:) Jeg er ikke der, desverre og har vanskelig for å få så sterke følelser for noen. Men en dag vil jeg gjøre det, og da vil jeg være trofast mot han selvom jeg har mye erfaringer fra før. Har ingenting med å spandere drinker her gitt, er man tiltrukket av hverandre og ser på sex som en fysisk bra ting- stå på! Føler man at sex er en big deal- get merried :lur:

Gjest Vampen
Skrevet

Med unntak av de 10-20% styggeste, så har alle jenter muligheten til å ligge rundt med kjekkaser så mye de orker :)

Å ja, så å være kresen innebærer bare at fyren må være en kjekkas? Dumme meg, jeg la mer i det..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...