Gå til innhold

Ny stratosreklame, nå med ny stratosku.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, har merket at den nye stratosen med hvit sjokolade, eller hva det er som er inni, også har kommet med ny stratosku som er med i den "U can't touch this" reklamen. Den hvite stratoskua har lange øynevipper, store fine øyne, et mykt preg, og kvinnestemme. Så det skal forestille den kvinnelige stratoskua, og den blå skal forestille mannen, med den mannestemmen sin, da? Men hallo, glemmer produsentene at BEGGE fortsatt har jur? Oksen blir ikke mer okse av det gedigne juret, hva skal vi kalle ham da, tvekjønnet, eller midt i en kjønnskifteoperasjon?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesbisk? :fnise:

Skrevet

:fnise:

Jeg støtter ideen om at den gjennomgår en kjønnskifteoperasjon!!

Gjest WendyClear
Skrevet

Det jeg også undret på er at den nye kua er hvit for å symbolisere den hvite sjokoladen, men den "vanlige" sjokoladen er da ikke blå... mindfuck

• Liker 5
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg VISSTE at den reklamen kom til å bli en tråd her inne. :fnise:

Tenkte KG med en gang jeg så den.

(er det nå jeg må ta hintet om å ta en KG-pause..?)

• Liker 2
Skrevet

Ja, men, lesbisk eller kjønnsoperasjon, det er jo fortsatt en KU! Nå får jo de som ikke vet forskjell på ku og okse, og dermed mener at stratoskua er en OKSE pga horna og mannestemmen, blod på tann. Nå får jeg aldri rett! :sur:

Skrevet

Det jeg også undret på er at den nye kua er hvit for å symbolisere den hvite sjokoladen, men den "vanlige" sjokoladen er da ikke blå... mindfuck

Enda et godt poeng, ingenting henger på greip i det der stratosstyret, ikke i det hele tatt.

På tide å slå av dataen, og se hva som skjer i det viiiirkelige livet ja :lur:

Skrevet

Ja, men, lesbisk eller kjønnsoperasjon, det er jo fortsatt en KU! Nå får jo de som ikke vet forskjell på ku og okse, og dermed mener at stratoskua er en OKSE pga horna og mannestemmen, blod på tann. Nå får jeg aldri rett! :sur:

Jeg er helt enig med deg, sånne ting irriterer meg.

Gjest badeand1
Skrevet

Enda et godt poeng, ingenting henger på greip i det der stratosstyret, ikke i det hele tatt.

På tide å slå av dataen, og se hva som skjer i det viiiirkelige livet ja :lur:

Burde skrive et innlegg i tråden 'Du vet du er for mye på KG når..

Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å ringe Nidar og spør hva de egentlig har tenkt.. Det er Nidar som har stratos, sant? :ler:

Skrevet

Jeg også :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å ringe Nidar og spør hva de egentlig har tenkt.. Det er Nidar som har stratos, sant? :ler:

Nidar AS

Sentralbord: 73 58 30 00

Forbrukerservice: 800 30 322

:jepp:

Skrevet

Nå er jeg glad for at vi ikke har TV! Jeg hadde garantert dratt en halvtimes tordentale hver gang jeg så reklamen. :bond:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Nå er jeg glad for at vi ikke har TV! Jeg hadde garantert dratt en halvtimes tordentale hver gang jeg så reklamen. :bond:

:hakeslepp:

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Irriterer meg over den blå kua der jeg også jah! Første gang jeg så reklamen så tengte jeg at nå måtte de vell ha fjerna jura til "oksen", men neida :roll:

Skrevet

Nidar AS

Sentralbord: 73 58 30 00

Forbrukerservice: 800 30 322

:jepp:

Oida... Nå var det like før jeg tok telefonen for å ringe faktisk, bare fordi det hadde vært så komisk å rapportere her inne hva de svarte. Så kom jeg på at sentralbordet garantert er stengt så sent på kvelden. Like greit, tenker jeg! Overtrøtt med dårlig humor allerede nå, hmm - på tide å legge seg kanskje, eller i det minste legge fra seg dataen? :gjeiper:

Skrevet

synes det er rart at den hvite kua har horn og.

de er liksom tvekjønnet begge to

Skrevet

Mulig jura i utgangspunktet var en glipp fra Nidars side, hvem vet.

Uansett kommer de aldri til å gjøre noe med det. "Snakkis" = gratis reklame.

Skrevet

de er liksom tvekjønnet begge to

Horn har ikkje noko med kjønn å gjere.

• Liker 4
Skrevet

Javel?

Det synes nok ikke de kuene som faktisk har horn i virkeligheten :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...