Gå til innhold

knipe med beina

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

.

ingen som kan svare på dette?

Skrevet

Hva er spørsmålet?

se åpningsinnlegget.

Skrevet

Det kalles yoga, din grabukk.

• Liker 2
Skrevet

Det kalles yoga, din grabukk.

tror ikke du forsto spørsmålet: det er slik at noen jenter gjør slik men litt annerledes enn på bildet, de klemmer beina tettere inn til seg, og slik at jeg tenker at de gjør det fordi de synes det er godt og sånn :lur:

Skrevet

LOL

Skrevet

...... kanskje de synes det er behagelig å sitte slik... nett som menn som liker best å sitte med bena på vide vidder =P ingenting spesielt med det

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

• Liker 1
Skrevet

...... kanskje de synes det er behagelig å sitte slik... nett som menn som liker best å sitte med bena på vide vidder =P ingenting spesielt med det

ok

men jeg tror at når noen jenter ligger slik da er det nok fordi de synes det er godt å klemme bena sammen :lur:

Skrevet

tror ikke du forsto spørsmålet: det er slik at noen jenter gjør slik men litt annerledes enn på bildet, de klemmer beina tettere inn til seg, og slik at jeg tenker at de gjør det fordi de synes det er godt og sånn :lur:

Åja sånn kniping ja. Det er for å trene seg opp til å knekke nakken på grabukker mellom beina. "Grabukkfella" kalles øvelsen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter ofte sånn hvis jeg er kald...

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter ofte sånn hvis jeg er kald...

oki

men jeg tenkte på når jenter ligger sånn :lur:

Skrevet

Kan innta en sittende variant av denne stillingen på nattog, om jeg derimot gjør det liggende er det kun fordi jeg tenker på hvor fantastisk det ville vært om folk fikk fysisk vondt av å stille tåpelige spørsmål.

Skrevet

Om du tror det der er noe seksuelt så har du nok litt overdreven fantasi. Det er ikke ett snev av opphissende å ligge slik kan jeg fortelle.

• Liker 3
Skrevet

Om du tror det der er noe seksuelt så har du nok litt overdreven fantasi. Det er ikke ett snev av opphissende å ligge slik kan jeg fortelle.

vel ikke akkurat som på bildet, de jeg har sett som gjør det klemmer bena tettere inn til kroppen, og de har hendene plassert andre steder. Lenge siden jeg så en jente gjøre slik, men det lå nok noe mer bak ja :lur:

Skrevet

Ja,ja. Så kos deg med den tanken da.

• Liker 1
Skrevet

vel ikke akkurat som på bildet, de jeg har sett som gjør det klemmer bena tettere inn til kroppen, og de har hendene plassert andre steder. Lenge siden jeg så en jente gjøre slik, men det lå nok noe mer bak ja :lur:

Tror du har fetisj på fosterstilling, tette ben og den der luresmileyen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...