Gjest @ Skrevet 10. februar 2012 #1 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg gjennomgikk en operasjon hos en velkjent klinikk for ca 3 år siden, og er svært misfornøyd med det som ble gjort. Jeg merket allerede 2 uker etter inngrepet at han hadde gjort flere feil, når hevelsene hadde roet seg. Ringte med en gang og fikk komme tilbake til han. Han var svært lite imøtekommende og ville ikke innrømme noen feil, og sa at jeg fikk komme tilbake om 6mnd når alt hadde "satt" seg. Han nærmest skuflet meg ut derfra før jeg fikk summet meg, hadde jo trodd på forhånd at han i det minste ville være villig til å innrømme at det ikke var helt perfekt utført, for det både var og er fortsatt veldig tydelig. Neste gang jeg dro tilbake var han på ingen måte mere samarbeidsvillig, og mente det var at det hadde grodd slik. Problemet er bl.a. at han meislet mer av nesebeinet på den ene siden kontra den andre siden, så like etter operasjonen, når jeg kunne kjenne på nesen, var det tydelig og skarpt hakk der hvor han avsluttet meislingen, men på andre siden var det greit. Dette poengterte jeg første gang, men han avviste det blankt da og mente det var for tidlig. Andre gang mente han at det hadde grodd slik, i betydning at han ikke hadde meislet feil. Å bruke briller og solbriller er nesten håpløst fordi de blir skjeive, uansett hvordan jeg justerer på de. Når jeg da tar av meg brillene etter en tid vises det svært tydelig hvor bredere nesen er på den ene siden pga avtrykket etter brillene. Å sminke over det er også nesten umulig. Så det er til å grine av med tanke på hva det kostet, og hvor lite komplisert dette inngrepet skulle være, og at han overhodet ikke var anstendig nok til å tlby korrigering av det. Så i tråden her, Neseplastikk : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=357832&st=0 er her svært mange med lignende erfaringer og opplevelser, og fra samme mannen, og jeg lurte derfor på om noen har tatt mot til seg og klaget via andre instanser enn direkte, og om det førte frem? Advokat? Forbrukerombudet? Hvor er det mest hensiktsmessig å henvende seg? Evig takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartjente Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg gjennomgikk en operasjon hos en velkjent klinikk for ca 3 år siden, og er svært misfornøyd med det som ble gjort. Jeg merket allerede 2 uker etter inngrepet at han hadde gjort flere feil, når hevelsene hadde roet seg. Ringte med en gang og fikk komme tilbake til han. Han var svært lite imøtekommende og ville ikke innrømme noen feil, og sa at jeg fikk komme tilbake om 6mnd når alt hadde "satt" seg. Han nærmest skuflet meg ut derfra før jeg fikk summet meg, hadde jo trodd på forhånd at han i det minste ville være villig til å innrømme at det ikke var helt perfekt utført, for det både var og er fortsatt veldig tydelig. Neste gang jeg dro tilbake var han på ingen måte mere samarbeidsvillig, og mente det var at det hadde grodd slik. Problemet er bl.a. at han meislet mer av nesebeinet på den ene siden kontra den andre siden, så like etter operasjonen, når jeg kunne kjenne på nesen, var det tydelig og skarpt hakk der hvor han avsluttet meislingen, men på andre siden var det greit. Dette poengterte jeg første gang, men han avviste det blankt da og mente det var for tidlig. Andre gang mente han at det hadde grodd slik, i betydning at han ikke hadde meislet feil. Å bruke briller og solbriller er nesten håpløst fordi de blir skjeive, uansett hvordan jeg justerer på de. Når jeg da tar av meg brillene etter en tid vises det svært tydelig hvor bredere nesen er på den ene siden pga avtrykket etter brillene. Å sminke over det er også nesten umulig. Så det er til å grine av med tanke på hva det kostet, og hvor lite komplisert dette inngrepet skulle være, og at han overhodet ikke var anstendig nok til å tlby korrigering av det. Så i tråden her, Neseplastikk : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=357832&st=0 er her svært mange med lignende erfaringer og opplevelser, og fra samme mannen, og jeg lurte derfor på om noen har tatt mot til seg og klaget via andre instanser enn direkte, og om det førte frem? Advokat? Forbrukerombudet? Hvor er det mest hensiktsmessig å henvende seg? Evig takknemlig for svar! Hvilken klinikk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Helsetilsynet og Pasientskadeerstatningen er vel aktuelle steder å henvende seg. Be først om journalutskrift (alt sammen, operasjonsbeskrivelse og polikliniske notat). Advokat med erfaring fra liknende saker er heller ikke dumt. Anonymous poster hash: de534...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Del Skrevet 26. november 2016 Fikk du erstattning? Anonymkode: 99403...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #5 Del Skrevet 26. november 2016 En må ta slike ting i betraktning når man endrer på utseendet... Anonymkode: 4e0f2...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå