LilleBille Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Siden jeg ikke klarte noe vekthoroskop.... Tar vi et lite kinesisk i stedet... Du som er født i dette tegnet, er en person som er iherdig og tålmodig. Du liker å arbeide hardt og er metodisk i alt det du gjør. Videre har du store lederegenskaper og blir ofte beundret for dine faste og kompromissløse prinsipper. Du vet hva du vil i livet, og du lar deg sjelden vippe av pinnen eller avspore når du først har bestemt deg for et mål. Uke 2 (5. - 11. jan) Nå får du endelig praktisk anvendelse for dine evner. Du har ord på deg å være målbevisst og bruker også dette på en overbevisende måte. I disse dager utøver du en utrolig selvdisiplin og har et realistisk selvbilde av deg selv. Oksens egenskaper: Du er ansvarsfull og pliktoppfyllende, og du er flink til å benytte deg av de muligheter som byr seg. Oftest er du stille og reservert, og holder gjerne dine tanker for deg selv. Du har ikke mange gode venner, men til gjengjeld er de vennene som du har, meget lojale og trofaste mot deg. Selv setter du pris på din uavhengighet, og du foretrekker å gjøre ting på din egen måte fremfor å bli diktert av andre. Med andre ord, du liker å være sjefen selv. Oksen er som regel meget rolig og fredelig av natur, med mindre du føler deg provosert og urettferdig behandlet. Først da kan du være ganske fryktinngytende i ditt raseri. Vanligvis får du det som du vil, men når du ikke gjør det, er du en dårlig taper og blir veldig lei deg hvis du mislykkes. Oksen er ikke særlig kjent for sin humoristiske sans, med mindre du er født i Tvillingenes tegn i det vestlige system, da kan du være kjempemorsom. Når alt kommer til alt, så er du ganske alvorlig, liker ikke nye påfunn og foretrekker heller det tradisjonelle. Hjemmet ditt er viktig for deg, og som regel har du sterke bånd til familien og dine nærmeste. Når du har etablert din egen familie, kan du være temmelig autoritær og streng, og du liker å ha full kontroll. Den kvinnelige Okse setter lojalitet og punktlighet veldig høyt. Du vil gjøre det bra i det arbeidet som du har valgt, på den betingelse at du får lov til å handle på ditt eget initiativ. Særlig gjør du det bra i politisk arbeid, i landbruk og retninger hvor fagkunnskap er første bud. Videre er du også temmelig kunstnerisk anlagt, og du har anlegg for å lykkes i den retningen også. De positive egenskapene Arbeidsvillig, metodisk, samvittighetsfull, ærlig, lojal og svært utholdende. De negative egenskapene Sta, dårlig taper, konservativ og kan være ganske hovmodig. Yrker som passer til Oksen Politiker, hærfører, bonde, ingeniør og andre yrker hvor han kan utfolde sine store lederkvaliteter
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Først av alt Bille, takker for god research, og at du tar oppgavene dine alvorlig! Du som er født i dette tegnet, er en person som er iherdig og tålmodig. Du liker å arbeide hardt og er metodisk i alt det du gjør. Videre har du store lederegenskaper og blir ofte beundret for dine faste og kompromissløse prinsipper. Du vet hva du vil i livet, og du lar deg sjelden vippe av pinnen eller avspore når du først har bestemt deg for et mål. Dette stemmer da til punkt og prikke, skjønner ikke hva du ler av... Uke 2 (5. - 11. jan) Nå får du endelig praktisk anvendelse for dine evner. Du har ord på deg å være målbevisst og bruker også dette på en overbevisende måte. I disse dager utøver du en utrolig selvdisiplin og har et realistisk selvbilde av deg selv. Høres riktig og bra ut Oksens egenskaper: Du er ansvarsfull og pliktoppfyllende,Yepp! og du er flink til å benytte deg av de muligheter som byr seg. Oftest er du stille og reservert, :o og holder gjerne dine tanker for deg selv. :o :o Du har ikke mange gode venner, men til gjengjeld er de vennene som du har, meget lojale og trofaste mot deg. Selv setter du pris på din uavhengighet, og du foretrekker å gjøre ting på din egen måte fremfor å bli diktert av andre. Med andre ord, du liker å være sjefen selv. Pøh, det stemmer ikke i det hele tatt! Sjef, jeg?!?!?! :oops: Oksen er som regel meget rolig og fredelig av natur, med mindre du føler deg provosert og urettferdig behandlet. Først da kan du være ganske fryktinngytende i ditt raseri. Vanligvis får du det som du vil, men når du ikke gjør det, er du en dårlig taper og blir veldig lei deg hvis du mislykkes. Oksen er ikke særlig kjent for sin humoristiske sans, med mindre du er født i Tvillingenes tegn i det vestlige system, da kan du være kjempemorsom. Hva?!?! Jeg er jo rasende festlig, ikke morsom jeg!?!? *snurt* Når alt kommer til alt, så er du ganske alvorlig, liker ikke nye påfunn og foretrekker heller det tradisjonelle. ...veeeeeeeeeelNår du har etablert din egen familie, kan du være temmelig autoritær og streng, og du liker å ha full kontroll. :oops: Den kvinnelige Okse setter lojalitet og punktlighet veldig høyt. YEPP! Du vil gjøre det bra i det arbeidet som du har valgt, på den betingelse at du får lov til å handle på ditt eget initiativ. Særlig gjør du det bra i politisk arbeid, i landbruk og retninger hvor fagkunnskap er første bud. Videre er du også temmelig kunstnerisk anlagt, og du har anlegg for å lykkes i den retningen også. Ikke så dumt, dette De positive egenskapene Arbeidsvillig, metodisk, samvittighetsfull, ærlig, lojal og svært utholdende. :D *brisker seg ennå mer* De negative egenskapene Sta, dårlig taper, konservativ og kan være ganske hovmodig. :x PØH! Dårlig taper, jeg!?!?! Yrker som passer til Oksen Politiker, hærfører, bonde, ingeniør og andre yrker hvor han kan utfolde sine store lederkvaliteter Yepp, hærfører, der har du meg! Helt klart!
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 :o Hva skal den hm'en bety???? Var du uenig i noe, eller Løwemann? :x Eller, o skrekk...var du ENIG, kanskje? *skjelver i glamour-buksene*
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Dø LilleBille....? Åssen fant du ut at Glammy var en vannokse???? Hva er jeg da - det samme???? :o
LilleBille Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2004 Dø LilleBille....? Åssen fant du ut at Glammy var en vannokse???? Hva er jeg da - det samme???? :o Fødselsår og dato..... (fant bursdagstråden hennes .. hun var jo så deppa fordi det ikke var noe vektkoroskop...) .. kan finne din også jeg... hvis du bare hvisker når...
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 Rett i nærheten av Glammy ja... 6. oktober 1971
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 Suz er sikkert slange...fnis, eller tiger, ikke si at hun er tiger, det vil jeg være, eller høh, hun er nå ganske gammal, iaffall!!! Liker ikke helt det derre okse-greiene, men visste det fra før, vannokser har visstnok så vakre øyne...
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #9 Skrevet 5. januar 2004 Suz er sikkert slange...fnis' date=' eller tiger, ikke si at hun er tiger, det vil jeg være, eller høh, hun er nå ganske gammal, iaffall!!! [/quote'] Gammel? GAMMEL???? :x Og hva er det som er så pent med digre, våte ku-øyne om jeg tør spørre *fornærmet* :-?
LilleBille Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2004 Du er metallgris... (ikke noe tiger her nei...) Uke 2 (5. - 11. jan) De aktiviteter som du etterlyste i forrige uke, lar stadig vente på seg. Det er blitt stille rundt deg, synes du nå og har en tendens til å kjede deg. I denne uken har du da iallfall rikelig tid til å pleie deg selv - noe som du har lett for å forsømme. Grisens egenskaper: Du er snill og omsorgsfull, men du er av og til litt for intens og masete. Du er foretaksom, og ikke så lat som alle tror du er. Som Gris er du født i lykkens tegn, faktisk så er du det mest heldige tegnet i den kinesiske zodiaken. Det eneste du mangler er litt tro på deg selv, og hvis du har det, så kan du ha lykke og hell med deg gjennom hele livet. Du kan bli kjemperik på å være snill og omsorgsfull mot andre mennesker. Arbeid som har mye med mennesker å gjøre, vil du selvfølgelig trives godt i. Du er glad i fester og hyggelige sammenkomster, en skikkelig festløve med andre ord. Særlig er du dyktig i jobben din og flink med penger, og du får mye støtte og ros. Videre er du flink til å følge opp dine oppgaver slik at feil ikke kan oppstå. Som den kvinnelige Grisen er du både romantisk og glad i livet. Du er dessuten ganske heldig, for du vil treffe på din store kjærlighet og bli skikkelig forelsket i ung alder.Oftest har du foreldre som bryr seg om deg, og livet som barn har vært sorgløst og harmonisk. Som regel kan du komme godt ut av det med dine søsken, men du må ikke være for intens og dominerende. Du er glad i sex, og derfor vil du få mange barn. Heldigvis ser du det som en plikt å gi barna dine mye omsorg og kjærlighet. Du er glad i å reise, særlig vil fremmede himmelstrøk tiltale deg. De positive egenskapene Gavmild, tolerant, galant, oppriktig, humoristisk, munter og omsorgsfull. De negative egenskapene Naiv, egoistisk, humørsyk, sta og litt for glad i smiger. Yrker som passer til Grisen Skuespiller, sportsutøver, bonde, kunstner og yrker der du føler at du er til nytte for andre.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #11 Skrevet 5. januar 2004 GRIS... GRIS... GRIS Du snakker om vasne ku-øyne, my dear, grisetrynegrisetrynegrisetryne
LilleBille Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2004 You girls... you made my day... Mye lettere å jobbe (bare littegranne) når jeg kan gå innom her og fnise litt...
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #13 Skrevet 5. januar 2004 Gris!!!!!!!!!! Men du Suz, ser du at vi begge passer til å være bønder??? Mulig vi skulle slått oss sammen og laget en glamour-puppelure-bondegård i dalstrøka innafor, hovedsete for sekten vår, lissom
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #14 Skrevet 5. januar 2004 Du er metallgris... (ikke noe tiger her nei...) Dette var kult! Grisens egenskaper: Du er snill og omsorgsfull, men du er av og til litt for intens og masete. What?? Du er foretaksom, og ikke så lat som alle tror du er. Hah! Særlig er du dyktig i jobben din og flink med penger, og du får mye støtte og ros. Videre er du flink til å følge opp dine oppgaver slik at feil ikke kan oppstå. Som den kvinnelige Grisen er du både romantisk og glad i livet. Du er dessuten ganske heldig, for du vil treffe på din store kjærlighet og bli skikkelig forelsket i ung alder. Nåja... har vel vært forelsket flere ganger i flere aldre jeg da... Oftest har du foreldre som bryr seg om deg, og livet som barn har vært sorgløst og harmonisk. Som regel kan du komme godt ut av det med dine søsken, men du må ikke være for intens og dominerende. Du er glad i sex, og derfor vil du få mange barn. Heldigvis har de funnet opp prevensjon... De positive egenskapene Gavmild, tolerant, galant, oppriktig, humoristisk, munter og omsorgsfull. Thats me De negative egenskapene Naiv, egoistisk, humørsyk, sta og litt for glad i smiger. Øh... :oops: :oops: Yrker som passer til Grisen Skuespiller, sportsutøver( ), bonde, kunstner og yrker der du føler at du er til nytte for andre.
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #15 Skrevet 5. januar 2004 Gris!!!!!!!!!! Men du Suz, ser du at vi begge passer til å være bønder??? Mulig vi skulle slått oss sammen og laget en glamour-puppelure-bondegård i dalstrøka innafor, hovedsete for sekten vår, lissom Pft! Bare gjør narr du - jeg er i det minste naturlig ROSA Jeg kunne begynne å si noe ondskapsfullt om jur, men lar det være.. *ondt glis*
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #16 Skrevet 5. januar 2004 Pft! Bare gjør narr du - jeg er i det minste naturlig ROSA ÅJ, visst faan! :o Jeg kunne begynne å si noe ondskapsfullt om jur, men lar det være.. *ondt glis* Bare prøv! Okser har ikke jur, men kjempestor TIZZ!!!!!!!
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #17 Skrevet 5. januar 2004 Bare prøv! Okser har ikke jur, men kjempestor TIZZ!!!!!!! Bare skryt du, men betyr det at du må gjøre alt selv nå???
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #18 Skrevet 5. januar 2004 Jeg har så stor tizz at jeg kan puppepule meg selv Ikke så veldig vittig, kanskje? Heller litt ekkelt :oops:
Suzy Skrevet 5. januar 2004 #19 Skrevet 5. januar 2004 Jeg har så stor tizz at jeg kan puppepule meg selv Ikke så veldig vittig' date=' kanskje? Heller litt ekkelt :oops: [/quote'] Stopp, STOOOPP!!!!! Orker ikke flere bilder i hodet nå! Au, au, au!! På den annen side... Hvis man må være litt møkkete for¨å få seg noe (jfr. Sændis et annet sted..) og vi begge burde drive bondegård og vi begge er husdyr begynner jeg å se et positivt mønster her... *håpefullt*
Gyldenløwe Skrevet 5. januar 2004 #20 Skrevet 5. januar 2004 puppepule meg selv :o Vel om ikke annet, så tror jeg du ville bli den selvskrevne stjernen i "Tjejer med ekstra grejer IV".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå