AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ikke sett på unge mødre så mye før, men i denne sesongen skal en som jeg har gått i klasse med være med. Så det må jeg få med meg. Det er hun Marthe Henriksen som vi ser på reklamen med det lange svarte håret som skal ta modell bilder på stranden Nydelig jente. Flere som skal se på?
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 De er hvert fall underholdning til tusen Noen av de virker jo helt skutt i hodet. 5
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Gleder meg. Syntes det er ekstremt artig å se hvor ufattelig dumme noen av de mødrene er. Og hvor gode mødre noen av de er 2
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Herlighet, ungen til hun Marthe heter Tilia Tiana :skratte: 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Herlighet, ungen til hun Marthe heter Tilia Tiana :skratte: Jeg reagerte også på det. Jeg synes Tiana var litt fint, men Tilia var ikke fint i det hele tatt. Aldri hørt det navnet før en gang.
Niennas Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Tror nok at jeg kommer til å se på sesong åtte, da jeg har gått i klasse, og kjent pappaen til en av ungene. Synes det er spennende å se hvordan de virker på TV. Trenger jo ikke nevne hvem av de jeg kjenner, men jeg vil påstå at moren ikke virker hjernedød, i forhold til noen av de andre i serien! Synes også at Gunn-Britt har gjort serien veldig spennende! Edit: Ser nå at jeg trodde at sesong 8 er den nye sesongen, noe som er feil. Kan noen legge ut link med noe info om sesong 9? det "nyeste" jeg finner er bare spørsmål om man vil være med på Unge Mødre.. Endret 1. januar 2012 av Niennas
Gjest Linda sofie Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Ja, unge mødre må jeg få med meg. Ser på tidligere sesonger av unge mødre på 5 kl 12 hver dag. Underholdene er det absolutt. Jeg kjenner også en som skal være med i denne sesongen. Det blir spennende!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Oi, jeg var nettopp innom bloggen til ho Marthe og hun var utrolig fin må jeg si :gjeiper: Men Tilia Tiana??
Lillemeg25 Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Jeg skal nok se på. Hjernedød underholdning. Har sett noen sesonger tidligere og blir alltid sjokkert over hvor dumme og umodne noen av de er. Herregud, noen skulle ikke ha hatt barn. 3
Calypso Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Klart jeg må se littegrann, det programmet er jo den beste prevensjonen som finnes. 13
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Dette må jeg få med meg. Er super fan av unge mødre Gleder meg til å se hvem som er med iår. Har jo fått sett litt på reklamen da. Skjønner ikke hvorfor hun mørkhåra gidder å bruke Erlend "hefner" Stokkedhal eller hva han kaller seg til fotograf. Makan til ekkel gris skal man lete lenge etter. Så i hvert ut som det var han som tok bildene. Kan hende jeg tar feil da.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Har ikke sett rekleman, så lurer på om det blir gjensyn med noen av "de gamle" iår?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Åhh får ikke sett på unge mødre i kveld Noen som vet om det kommer i reprise eller om man kan se det på nettet? Helst gratis. Takk på forhånd!
Pria Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Herlighet, ungen til hun Marthe heter Tilia Tiana :skratte: Ha ha ha så den artikkelen. Born to be a stripper. Vet ikke om jeg skal se på, det ER morsomt men blir også litt deprimert av hvor dumme, kunnskapsløse og virkelighetsfjerne jenter det finnes. Men det beste er de kvisete nybakte pappaene som er dratt ut av gutterommet for å tvinges til å være med på tv og fått beskjed om å "være støttende og stolte fedre" men du er det i øynene på dem at de helt bare vil grave seg nedi bakken med x-boxen og tørkerullen. Noen som har sett Beibi Mamas på TV2? Endret 4. januar 2012 av Pria 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #15 Skrevet 4. januar 2012 Marthe henriksen var utrolig pen. Men herremin for et navn hun har gitt dattra si da Hadde holdt i massevis med bare et av navnene. Enten Tilia eller Tiana. Ikke begge sammen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #16 Skrevet 4. januar 2012 Synes Marthe virka som ei søt og koslig jente :-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 Synes Marthe virka som ei søt og koslig jente :-)
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 "Jeg husker ikke helt hvordan jeg pisker krem, jeg.."
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 "Jeg husker ikke helt hvordan jeg pisker krem, jeg.." Hvem var det som sa det? Tvn klikka jo selvsagt rett før unge mødre skulle begynne
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2012 #20 Skrevet 4. januar 2012 Hvem var det som sa det? Tvn klikka jo selvsagt rett før unge mødre skulle begynne Marthe Virker jo generelt som en oppegående jente, men fikk litt vondt inni meg av den kommentaren :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå