Gå til innhold

Liker du tanken på å bli voldtatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer det at kvinners nr1 fantasi er å bli voldtatt?

nr2 prostituert?

Dette er noen av mine, men er litt redd for at det så og si bare er meg som fantaserer om slikt. Jaja, jeg vet jeg er syk, blablabla..

Jeg vil ikke at dette skal skje i virkeligheten og jeg får vondt av disse kvinnene (og mennene) som faktisk blir voldtatte.

Men i fantasiene mine er det ingenting som gjør meg mer våt enn å fantasere om at jeg selger meg selv for penger og at det står menn i kø for å kjøpe meg. Eller at en stor mann kommer å voldtar meg (vil ikke gå mer inn på den fantasien).

Så her om dagen fikk jeg høre at kvinners no1 fantasi er voldtekt, no2 er å selge sin kropp?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke kvinner fantaserer om å bli voldtatt, de vet isåfall ikke hva det er å bli voldtatt. Men jeg tror jenter drømmer om at gutten er sjefen, og den dominante, og skal bestemme litt. Derimot vil de nok IKKE bli voldtatt i den forstand. Kanskje du drømmer det, eller andre gjør det, men tror nok ikke at man vil bli voldtatt, sånn egentlig..

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror ikke kvinner fantaserer om å bli voldtatt, de vet isåfall ikke hva det er å bli voldtatt. Men jeg tror jenter drømmer om at gutten er sjefen, og den dominante, og skal bestemme litt. Derimot vil de nok IKKE bli voldtatt i den forstand. Kanskje du drømmer det, eller andre gjør det, men tror nok ikke at man vil bli voldtatt, sånn egentlig..

Jeg vil ikke bli voldtatt i virkeligheten, men i fantasiene funker det fint. ts

• Liker 3
Skrevet

Veeel... måten du skriver det på blir litt merkelig for meg.

Jeg har prøvd playrape med typen, og det var veldig opphissende, men en enorm påkjennelse, og jeg gråt masse etterpå(pga den psykiske belastningen). Det kommer nok ikke til å skje igjen, så må påstå at nei, jeg tenner ikke på tanken om å bli "voldtatt"

Om jeg ikke hadde hatt sambo hadde jeg lett solgt meg for å tjene for studiene;P To tre faste kunder i uken gir lettjente penger og du slipepr studielån... Men kunne aldri vært gateprostitusert og syntes trafficking og ofrene derunder er forferdelig.

Jeg har også hørt at fantasi nr 1 er voldtekt. Aldri hørt den om prostitusjon da..

For min del så fantaserer jeg kun om sambo. :)

Skrevet

Det er nok makten innunder disse fantasiene som frister. Å bli tatt med makt! Å være hore, ikke ha noe valg.

Og heldigvis er de fleste inneforstått med at dette er fantasier for fantasiens skyld.

• Liker 3
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Her må vi skille mellom fantasier som forblir fantasier, og fantasier man ønsker å utleve.

Men at mange kvinner fantaserer om voldtekt har jeg også lest mange steder, og fått det bekreftet av kjærester og "mer tilfeldige kvinnebekjentskaper" gjennom årene.

Men felles for alle er at det forblir på fantasistadiet, med mindre man gjennomfører en "playrape" med en partner man stoler 125% på.

Skrevet

Jeg liker ikke tanken på å bli voldtatt eller å selge meg i det hele tatt, men fantasier er fantasier, og da er da det meste (alt) tillat. ;)

Skrevet

Jeg vet ikke noe det er så mye fantasi angående prostitusjon. Jeg har i hvert fall ikke hatt det. Men uansett hvor sykt man tror noe er å fantasere om, så er det nok mange andre som fantaserer om det samme. Jeg har også fantasert om voldtekt, men ikke av en tilfeldig en på gata. I fantasien kan det være pirrende, men en av mine største frykter er å faktisk bli voldtatt.

• Liker 1
Skrevet

Veeel... måten du skriver det på blir litt merkelig for meg.

Jeg har prøvd playrape med typen, og det var veldig opphissende, men en enorm påkjennelse, og jeg gråt masse etterpå(pga den psykiske belastningen). Det kommer nok ikke til å skje igjen, så må påstå at nei, jeg tenner ikke på tanken om å bli "voldtatt"

Om jeg ikke hadde hatt sambo hadde jeg lett solgt meg for å tjene for studiene;P To tre faste kunder i uken gir lettjente penger og du slipepr studielån... Men kunne aldri vært gateprostitusert og syntes trafficking og ofrene derunder er forferdelig.

Jeg har også hørt at fantasi nr 1 er voldtekt. Aldri hørt den om prostitusjon da..

For min del så fantaserer jeg kun om sambo. :)

Hvordan gjorde dere det? Var det du eller han som sa ut du/han ville? Og hvordan ble det sagt? Hørtes litt spennende ut. mulig jeg prøver det med kjæresten.. :) Og hvorfor gråt du? Du ville vel? ts

Skrevet

Etter å ha solgt kroppen min (etter rusmisbruk) i et halvt år, står denne ”fantasien” laaangt nede på listen.. Å bli voldtatt, nei den er om mulig lengre nede. Men så er ikke verken jeg eller kjæresten noe hypp på dominanse, tvang eller noe slikt. men hver sin lyst.

Skrevet

Jeg liker å gå ut sent på kveldene i håp om å kanskje bli voldtatt. Det regner jeg ikke med er normalt, er det?

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Tror jeg er litt rar der, for selv ikke i fantasien tenner jeg på voldtekt og prostitusjon... Men hver sin smak og fantasi.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan gjorde dere det? Var det du eller han som sa ut du/han ville? Og hvordan ble det sagt? Hørtes litt spennende ut. mulig jeg prøver det med kjæresten.. :) Og hvorfor gråt du? Du ville vel? ts

Vi er begge veldig utforskende med vår seksualitet og har vært sammen lenge.

Jeg er med masochistisk/sadistisk mens han er med på psykisk makt og ydmykelsen det bringer, så vi har lekt med grenser og slikt i noen år.

Vi har likevel klare rammen for hva som er lov og ikke lov. Playrape skjedde som del av min fantasi, og ikke spesielt mye planlagt.

Vi deler gjerne fantasier og kommunikasjon er utrolig viktig. Nødord noe som er lett og huske(bamse,rødt,blomst,sol etc), og da SKAL partner stoppe. Vær SIKKER på tillitten!

Vi begynte med vanlig kosing, også merket jeg bare stemningen. Jeg hadde knapt summet meg, før jeg ble dratt på soverommet etter håret.

Jeg vil ikke gå inn i detaljer, men det var rått, voldelig og jeg endte opp med splittet leppe, blåmerker på armer, nakke/krageben(ikke hals eller pga kvelning), lårene etc.

Den psykiske ved playrape er at selv om det er med en du stoler på å kjenner så er den er inntrenging av din kropp, hvorav du ikke har noe valg. For meg var det en fantastisk opplevelse på mange måter, fordi han "krevde" meg og min overkastelse. Samtidig så er det en enorm token på respekt og tillit.

Etterpå så kjente jeg på følelsene som det bragte, og da begynte jeg å gråte. Den psykiske ved hele ble veldig mye, og sambo holdt rundt meg kysset etc.(kos er utrolig viktig etter slikt, omsorg kos, bli "matet" tatt vare på, vasket). Og vi ble enige om at det var en grense for mye.

Faktisk, etter den opplevelsen har vi roet ting ned og gått med på "vanlig" sex. Fordi jeg merket ved meg selv at jeg trenger tid for å kunne "underkaste" meg så totalt igjen.

Så det er ikke noe jeg vil "anbefale", men mindre man har vært sammen veldig lenge og har erfaring med BDSM fra før av.

• Liker 5
Skrevet

Etter å ha solgt kroppen min (etter rusmisbruk) i et halvt år, står denne ”fantasien” laaangt nede på listen.. Å bli voldtatt, nei den er om mulig lengre nede. Men så er ikke verken jeg eller kjæresten noe hypp på dominanse, tvang eller noe slikt. men hver sin lyst.

Men for din del dreide det seg kanskje mer om noe du måtte gjøre "ufrivillig" pga du trengte stoff, ikke fordi du hadde lyst til å få utløp for en fantasi, eller?

Skrevet

Ja, jeg liker tanken(e)...

Men som sagt todligere her i tråden, så må det da være som playrape...

Jeg og et par tidligere elskere har også lekt med det, og for meg var det det ultimate av domination-submissive play. MEN, dette er menn jeg har stolt på, hvor vi har hatt stopp-ordre ord og hvor vi tidligere har lekt harde bondage, bdsm role plays osv... I tillegg er jeg veldig submissive, jeg elsker å bli dominert seksuelt av mine menn. (Ikke i dagliglivet, der er grenser og forskjell på sex og samboerskap!)

Og det er også menn hvor vi tidligere har diskutert disse fantasiene, så de vet jeg var/er komfortable med "play'en".

Jeg fantaserer absolutt ikke om å bli overfalls-voldtatt mens jeg er på tur med bikkja!!!! Stor forskjell, mener jeg...

OG, vær forsiktig! Som en tidligere debattant sa her - hun fikk en stor mental/psykisk reaksjon på dette. det gjorde ikke jeg, så vi gjorde det flere ganger. ;) Men det er en påkjenning, for det vil alltid inkludere vold og en del smerte for du har ikke kontroll over din egen kropp og situasjonen. Det er det han som har. Så hvis du ikke er komfortabel med underkastelse, så er dette ikke role-playen for deg!!!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Ja, faktisk. Selvsagt bare i fantasien min, eller være med på ''voldtekten'' altså late som. Har ikke noe i mot det nei, faktisk tenner på høre om sånt også.

Skrevet

Håper dette er trolleri. Ellers er dere spinn hakka gale?

• Liker 5
Skrevet

Håper dette er trolleri. Ellers er dere spinn hakka gale?

Playrape er en vanlig form for role-play i bdsm miljøene. Vi er ikke gale... Det er forskjell på roleplay med en mann du kjenner og voldtekt av en ukjent! Voldtekt er aldri riktig, eller lov! Som sagt, mine erfaringer er med menn jeg kjenner, har et seksuelt forhold til og stoler på. Forventer ikke at "vanilje-sex" mennesker skal forstå. Men vil ikke bli kategorisert som gal!!!!!!!!

• Liker 5
Skrevet

Om jeg husker riktig fra My Secret Garden (bok som tar for seg kvinnelige fantasier), så er noen av de ypperste fantasiene:

Bli dominert

Tatt av en fremmed (denne og den over kombinert gir gjerne voldtektsfantasi)

Dominere

Lesbesex etc

Helt normalt. Det å tenne på en voldtektsfantasi/playrape, er overhodet ikke det samme som å ville bli voldtatt på ordentlig.

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg er litt rar der, for selv ikke i fantasien tenner jeg på voldtekt og prostitusjon... Men hver sin smak og fantasi.

Er det i det heile tatt nokon som tenner på det? Hjelpes... Personleg kunne eg ikkje ha tenkt meg noko meir avtennande. Men det er vel enkelte som likar dette med maktmisbruk ift sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...