AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Vurderer å fjerne hår på kroppen med laser, under armene, på leggene og muligens intimområdet. Begynner å bli heftig lei av å gjøre det hver dag samt. det er jo en utgift. Jeg vil tro behandlingene vil koste mindre i det lange løp... Så 1: Virker det? Går alt vekk og blir det helt glatt? 2: Er det vondt? Isåfall bare mens man gjør det eller etterpå også? Hvor vondt og hvor lenge?
Lana Del Rey Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Anbefaler Silkn sensepil! Den er kjempe bra, og koster bare 3000 på elkjøp. Jeg liker ikke gå til salonger, så etter jeg hadde lest masse bra om silkn sensepil bestemmte jeg meg for å kjøpe den. Hårene blir også helt borte om man bruker den over lengre tid Man burde ha mørkt hår for at den skal gjøre sitt beste, men funker også på meg som har litt lysere hår. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Tenkte på sånn laserbehandling på en klinikk... Sånn permanent... Eh.. Ja..
Lana Del Rey Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Silkn sensepil er permanent og mye billigere enn å gjøre det i en salong. Var derfor jeg tipset til denne! 1
B18 Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 hvor lenge blir håret "Borte" og hvor mange ganger må man bruke den for at den skal fungere best mulig? Anbefaler Silkn sensepil! Den er kjempe bra, og koster bare 3000 på elkjøp. Jeg liker ikke gå til salonger, så etter jeg hadde lest masse bra om silkn sensepil bestemmte jeg meg for å kjøpe den. Hårene blir også helt borte om man bruker den over lengre tid Man burde ha mørkt hår for at den skal gjøre sitt beste, men funker også på meg som har litt lysere hår.
Gjest Levitate Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Silkn sensepil er permanent og mye billigere enn å gjøre det i en salong. Var derfor jeg tipset til denne! Jeg har også tenkt litt på Silkn Sensepil! Gjør det vondt? :gjeiper:
Rosenrød Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 Jeg lurer også på erfaringer med denne! 2
Lana Del Rey Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Er forskjell fra person til person. Men du får bort håret permanent etter ca 9-13 mnd. De første gangene man bruker den, skal det gå 2uker mellom hver behandling. Etter det tar du den en gang i mnd, etterhvert så gror hårene mye saktere og da tar man en behandling når det begynner og gro ut igjen. Jeg har ikke brukt den så veldig lenge, men jeg merker stor forskjell! Er mange steder håret har blitt helt borte allerede Nei, det gjør ikke vondt! Du kan kjenne noen ganger at du får litt støt på en måte, om du har det på det nivå 5 - som er det høyeste. Men det er ikke vondt i det hele tatt! Endret 23. desember 2011 av Susiq
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #9 Skrevet 24. desember 2011 Kan man bruke den på intime steder da? På salong trenger du jo bare 2-4 behandlinger. Og kan man ikke ta sol før man bruker den der Silknsensepil? For sånn er det jo hvis man skal gjøre det på klinikk.
Lana Del Rey Skrevet 24. desember 2011 #10 Skrevet 24. desember 2011 Ja, det kan man. Men skal helst ikke nær kjønnsleppene. Jeg tar den overalt og har ikke merka at det irriterer huden eller kjønnsleppene. Man skal gå uten solarium en mnd før behandlingen. Jeg har tatt en behandling to uker etter sol, og det gikk helt fint med meg. Men står på bruksanvisningen at man skal vente en mnd.
B18 Skrevet 24. desember 2011 #11 Skrevet 24. desember 2011 barber mann av håret på *ønsket sted*, også tar lasern over?
Lana Del Rey Skrevet 24. desember 2011 #12 Skrevet 24. desember 2011 Jepp, man skal være nybarbert før man bruker den.
Noraa Skrevet 25. desember 2011 #14 Skrevet 25. desember 2011 Jeg fikk Silk'n Flash&Go til jul. Noen som har erfaringer med denne?
Zesaria Skrevet 26. desember 2011 #15 Skrevet 26. desember 2011 Kan man bruke den på intime steder da? På salong trenger du jo bare 2-4 behandlinger. Og kan man ikke ta sol før man bruker den der Silknsensepil? For sånn er det jo hvis man skal gjøre det på klinikk. Jeg har lys hud og mørke hår, og har fjernet hår i salong. Jeg har så langt hatt 9 behandlinger bikinilinje, 7 behandlinger armhule og 6 på legger. Bikinilinjen er nesten helt bra, men det dukker stadig opp småhår med årene. Armhulene trenger fremdeles 2-3 ganger til for å bli bra, og leggene er absolutt ikke bra. Jeg har tatt IPL-laser, men også diodelaser. IPL er mye mindre vondt, men gir nesten ikke resultat = penger i dass for mitt vedkommende. Diodelaser gir bedre resultat, men det er ganske vondt.
charlott Skrevet 26. desember 2011 #16 Skrevet 26. desember 2011 Vurderer å fjerne hår på kroppen med laser, under armene, på leggene og muligens intimområdet. Begynner å bli heftig lei av å gjøre det hver dag samt. det er jo en utgift. Jeg vil tro behandlingene vil koste mindre i det lange løp... Så 1: Virker det? Går alt vekk og blir det helt glatt? 2: Er det vondt? Isåfall bare mens man gjør det eller etterpå også? Hvor vondt og hvor lenge? 1: Ja det virker og du blir helt glatt! Dette er forutsatt at du en en god kandidat, f eks virker laser best på mørke hår. 2: Det gjør vondt, hvor vondt er nok individuelt og veldig avh av hvor på kroppen. F eks gjør det nesten ikke vondt på leggen, mens mer intime områder gjør ganske vondt (men det går jo ganske raskt). Vanlig å bruke en smertestillende krem før behandling. Det gjør ikke direkte vondt etterpå, men spesielt sensitiv hud kan føles sår noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå