AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg plutselig en vond følelse av at Fotballfrue har en ond plan om å ta over verden ... HAHA, neida, kødda Men jeg fikk en vond følelse av at hun har en plan med det hele. Hun giftet seg med fotballspilleren sin kun for statusens skyld, siden han kan bli veldig berømt en dag. Og hun kommer selvfølgelig i søkelyset. Så spiller hun med at hun elsker han og de gifter seg, og hun starter bloggen for å få en fot innenfor rampelyset. Og når hun blir berømt nok, så skiller hun seg! ...ja, dette var den vonde følelsen jeg fikk. sikkert bare teit :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillaa Skrevet 28. oktober 2011 #2 Del Skrevet 28. oktober 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. oktober 2011 #3 Del Skrevet 28. oktober 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsjente Skrevet 28. oktober 2011 #4 Del Skrevet 28. oktober 2011 jeez.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. oktober 2011 #5 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skulle nesten tro det var du som var gift med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skulle nesten tro det var du som var gift med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2011 #7 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fotballfruer er omtrent like interessant som den plastdingsen man river av bruskorken og kaster i plastavfallet. Ikke vær en saueflokk, værsåsnill! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 29. oktober 2011 #8 Del Skrevet 29. oktober 2011 Klem til deg. Vonde følelser er vanskelige greier, og det er bra du snakker om det som plager deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #9 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har ikke noe i mot bloggen til Fotballfrue, leser den av og til og liker godt oppskriftene hun poster! Jeg har ikke noe negativt å si om HENNE. Men mannen hennes...er det bare meg..eller er han i kategorien "under gjennomsnittet" utseendemessig? Skikkelig harry overvokset lykketroll-hår også (selv på bryllupsdagen!)- Personlig syns jeg at Fotballfrue er i en vesentlig høyere utseendemessig kategori enn han, og han er jo en fotballspiller, i mine øyne er det et "lavstatus" yrke primært for arbeiderklasse gutter uten utdanning...? (Tar jeg feil?) De er sikkert forelsket, og det syns jeg faktisk er sjarmerende. Men skal man tenke 100% overfladisk på det mener jeg faktisk at Fotballfrue kunne ha fått en MYE bedre mann, både utseendemessig og ikke minst yrkesmessig. Det virker som om hun bryr seg mye om fasaden...så hvorfor velge en fotballspiller og ikke en lege/advokat/ambasadør osv?... Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde sett ut som henne! (jepp, jeg er pinlig ærlig nå, så ærlig at jeg må skrive som "anonym"... Mener ikke noe vondt med dette innlegget, jeg liker jo bloggen til Fotballfrue godt, men jeg bare *måtte* få ut det jeg har tenkt siden første gang jeg så bilde av hennes utkårede...får nesten litt dårlig samvittighet for å skrive dette, men lurer på om flere tenker det samme... Og ER ikke det å være fotballspiller "lavstatus", eller har jeg gått glipp av noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 29. oktober 2011 #10 Del Skrevet 29. oktober 2011 plz, fotballfrue har ikke akkurat et drømme-utseende selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #11 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har ikke noe i mot bloggen til Fotballfrue, leser den av og til og liker godt oppskriftene hun poster! Jeg har ikke noe negativt å si om HENNE. Men mannen hennes...er det bare meg..eller er han i kategorien "under gjennomsnittet" utseendemessig? Skikkelig harry overvokset lykketroll-hår også (selv på bryllupsdagen!)- Personlig syns jeg at Fotballfrue er i en vesentlig høyere utseendemessig kategori enn han, og han er jo en fotballspiller, i mine øyne er det et "lavstatus" yrke primært for arbeiderklasse gutter uten utdanning...? (Tar jeg feil?) De er sikkert forelsket, og det syns jeg faktisk er sjarmerende. Men skal man tenke 100% overfladisk på det mener jeg faktisk at Fotballfrue kunne ha fått en MYE bedre mann, både utseendemessig og ikke minst yrkesmessig. Det virker som om hun bryr seg mye om fasaden...så hvorfor velge en fotballspiller og ikke en lege/advokat/ambasadør osv?... Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde sett ut som henne! (jepp, jeg er pinlig ærlig nå, så ærlig at jeg må skrive som "anonym"... Mener ikke noe vondt med dette innlegget, jeg liker jo bloggen til Fotballfrue godt, men jeg bare *måtte* få ut det jeg har tenkt siden første gang jeg så bilde av hennes utkårede...får nesten litt dårlig samvittighet for å skrive dette, men lurer på om flere tenker det samme... Og ER ikke det å være fotballspiller "lavstatus", eller har jeg gått glipp av noe? jeg hadde skjønt det om han var en feit skallet mann, men han ser ganske søt ut. det er sånn man alltid sier om jenter. at de kunne hatt så mye bedre mannfolk. men smaken er som baken. er ikke alle som ser på utdannelsen til folk når de blir sammen. det er veldig overfladisk. men igjen så er hun det. du får sende en mail og spørre hvorfor hun elsker han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #12 Del Skrevet 29. oktober 2011 Men mannen hennes...er det bare meg..eller er han i kategorien "under gjennomsnittet" utseendemessig? Skikkelig harry overvokset lykketroll-hår også (selv på bryllupsdagen!)- Personlig syns jeg at Fotballfrue er i en vesentlig høyere utseendemessig kategori enn han, og han er jo en fotballspiller, i mine øyne er det et "lavstatus" yrke primært for arbeiderklasse gutter uten utdanning...? (Tar jeg feil?) Det er ikke bare deg. :-) Utseendet hans kommer gjerne opp når man nevner Fotballfrue i vår omgangskrets, fordi han er såpass lite attraktiv. Det er jo bare å lese kommentarene under bilder av ham på bloggen hennes - ingen av de superduperivrige fansene hennes som roser hennes utseende opp i skyene, sier at han er kjekk. http://fotball.bt.no/eliteserien/index.jsp?service=default&stats=true&type=person&personId=20900008&seasonId=7750 Fotballfrue er penere ja, men det er ikke dermed sagt at hun har tilstrekkelige gode egenskaper til for å kapre kjekkere og bedre fotballspillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #13 Del Skrevet 29. oktober 2011 ...Det var jeg som skrev forrige innlegg. Glemte å si at det selvfølgelig kan være andre egenskaper ved ham enn utseendet hun har falt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 29. oktober 2011 #14 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fotballfruer er omtrent like interessant som den plastdingsen man river av bruskorken og kaster i plastavfallet. Hey, den er ganske interessant, da! Man kan fikle med den, og plutselig har man rivd den av, og så kan man løfte opp de små plastflappene... Hvis det er krise kan man til og med bruke dem som tannpirkere! Tror de er mye mer anvendelige enn fotballfruer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 29. oktober 2011 #15 Del Skrevet 29. oktober 2011 De elsker jo sikkert hverandre. Så de synes at hverandre er attraktive. Og da er det samme hva vi synes om den saken vel, for de er gift og ingen av oss skal pule med mannen hennes. Lol. Og uansett så er ikke fotballfrue drømmedama for alle menn heller, hvis dere tror det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #16 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hey, den er ganske interessant, da! Man kan fikle med den, og plutselig har man rivd den av, og så kan man løfte opp de små plastflappene... Hvis det er krise kan man til og med bruke dem som tannpirkere! Tror de er mye mer anvendelige enn fotballfruer. Ser ut som om man kan bruke fotballfrue som tannpirker også... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #17 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er ikke bare deg. :-) Utseendet hans kommer gjerne opp når man nevner Fotballfrue i vår omgangskrets, fordi han er såpass lite attraktiv. Det er jo bare å lese kommentarene under bilder av ham på bloggen hennes - ingen av de superduperivrige fansene hennes som roser hennes utseende opp i skyene, sier at han er kjekk. http://fotball.bt.no/eliteserien/index.jsp?service=default&stats=true&type=person&personId=20900008&seasonId=7750 Fotballfrue er penere ja, men det er ikke dermed sagt at hun har tilstrekkelige gode egenskaper til for å kapre kjekkere og bedre fotballspillere. Lars-Kristian ser ut som en uer som har kommet på land, men hun er jo ikke akkurat en skjønnhetsdronning selv(hun bare liker å tro det selv). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #18 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg synes han ligner mer på en Lemur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #19 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om jeg har hatt lite til overs for fotballfrue, så har jeg fått enda mindre til overs for gubben. Han er jo helt ekstrem! Måten han forsvarer damen sin på er ganske intens... Var nylig en artikkel på db eller vg.no og der går han faktisk inn som privatperson og forsvarer henne i kommentarfeltet, og drar det ganske langt. Nedlatende er han også. Nei, jeg tror de fortjener hverandre. De utnytter den andre for å skape seg et navn selv. Han er jo knapt nok en middelmådig fotballspiller, hvis temperament på banen skiller seg veldig negativt ut. De er overfladiske begge to. Sier sitt når de vil bruke 5000 kroner på kleshengere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #20 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om jeg har hatt lite til overs for fotballfrue, så har jeg fått enda mindre til overs for gubben. Han er jo helt ekstrem! Måten han forsvarer damen sin på er ganske intens... Var nylig en artikkel på db eller vg.no og der går han faktisk inn som privatperson og forsvarer henne i kommentarfeltet, og drar det ganske langt. Nedlatende er han også. Nei, jeg tror de fortjener hverandre. De utnytter den andre for å skape seg et navn selv. Han er jo knapt nok en middelmådig fotballspiller, hvis temperament på banen skiller seg veldig negativt ut. De er overfladiske begge to. Sier sitt når de vil bruke 5000 kroner på kleshengere. Inne her: http://www.kjendis.no/2011/10/28/kjendis/fotballfrue/fredag/dagbladet_fredag/caroline_berg_eriksen/18801268/ Og det er ikke bare en kommentar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå