Niennas Skrevet 24. oktober 2011 #1 Del Skrevet 24. oktober 2011 Var på statoil idag, og kjente plutselig igjen en lilla eggkartong. Men papiret rundt kartongen var rød, og istedet for hvit sjokolade inni eggene så var sjokoladen mørk. Noen andre som har sett - og smakt? Jeg måtte selvfølgelig kjøpe en kartong, påskeeggene er alltid en slager her i huset, men jeg må påstå at jeg ikke synes de var like gode som påskeeggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Del Skrevet 24. oktober 2011 ja de er tidlig ute syntes jeg i år også. Er nok sikkert en annen produksjon på de til jul iforhold de til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 24. oktober 2011 #3 Del Skrevet 24. oktober 2011 Oi nei det har jeg ikke sett enda, ville gjerne prvød, men har funnet ut at jeg er allergisk mot sjokolade! *cry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Del Skrevet 24. oktober 2011 Men er det ikke 2 forskjellige typer av de eggene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. oktober 2011 #5 Del Skrevet 24. oktober 2011 begynner de med påskeegg allerede sikker på at de ikke var igjen fra årets påske ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. oktober 2011 #6 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tror ikke jeg kommer til å prøve dem. det eneste som er godt med påskeeggene er jo kremen inni, uten den så er det jo bare vanlig kjedelig sjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Del Skrevet 24. oktober 2011 I alle dager............ Er det noe info om det på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #8 Del Skrevet 24. oktober 2011 Etter litt googling kom jeg frem til et blogginnlegg, der ei jente skriver at fyllet smaker litt nougatsjokolade. Hun skriver også at de var veldig mektige. Litt skeptisk til dette jeg. Hele greia med de eggene er jo eggekremen inni! Kunne bare spist den kremen uten sjokoladen rundt og jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 24. oktober 2011 #9 Del Skrevet 24. oktober 2011 ÅÅÅÅÅÅÅh freia påske egg! Neineinei de kan jo ikke ha kommet alerede nå?!(totalt avhengig av denne megagode sjokoladen!!!!!) Gjerne dette er en jule variant? Jeg venter til påsken.. må jo ha det gode hvite inni;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 24. oktober 2011 #10 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er nok jule egg, laget for jule sesongen ja :gjeiper: Unngår å legge merke til dem før ihvertfall til november hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 24. oktober 2011 #11 Del Skrevet 24. oktober 2011 Heldigvis er jeg ikke så glad i altfor mye sjokoladesmak på engang, så de blir nok ikke like farlige som påskeversjonen av eggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. oktober 2011 #12 Del Skrevet 24. oktober 2011 de burde selge de påske eggene i julen også. de med hvit sjokolade inni. det selges som hakka møkk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. oktober 2011 #13 Del Skrevet 24. oktober 2011 Men er det bare rene sjokoladeegg, uten kremen inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 24. oktober 2011 #14 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har smakt de og de var grusomt fæle...jeg elsker påskeeggene, men denne sjokolade varianten var skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #15 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har smakt de og de var grusomt fæle...jeg elsker påskeeggene, men denne sjokolade varianten var skuffende Årets storsatsning, og flopp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 24. oktober 2011 #16 Del Skrevet 24. oktober 2011 kjempeflopp! skuffet jeg.. gleder meg til påske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 24. oktober 2011 #17 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tror ikke jeg kommer til å prøve dem. det eneste som er godt med påskeeggene er jo kremen inni, uten den så er det jo bare vanlig kjedelig sjokolade. signerer. Dessuten er de drit dyre. Rett og slett ikke verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 24. oktober 2011 #18 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har en liten plan om å "tilfeldigvis få øye på dem" neste gang jeg er på butikken med kjæresten. Han er godtemums og elsker å prøve nye ting. Da kan det jo hende jeg kan snike meg til en smak også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 24. oktober 2011 #19 Del Skrevet 24. oktober 2011 LOL leser ikke folk innleggene før dem svarer? LOL les første post skikkelig, så les alle svarene. 5 innlegg som allerede er besvart i første post. Minner veldig om dette bildet. LOL er mange av dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #20 Del Skrevet 24. oktober 2011 LOL leser ikke folk innleggene før dem svarer? LOL les første post skikkelig, så les alle svarene. 5 innlegg som allerede er besvart i første post. Minner veldig om dette bildet. LOL er mange av dere Du svarer jo ikke akkurat på spørsmålet selv, da - Jeg smakte disse hos en venninne i helgen. FYSJ! Skjønner ikke hva de tenkte på da de lanserte dette. Alt for mektig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå