Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har vært tro hele tiden, men nå røk han på fylla på en jente her fra Norge. Han angrer og sier han liker henne ikke i det hele tatt, og de er bare venner..

Jeg skal egentlig reise til han nå snart.

Og vi skal ha en uke ferie sammen.

Men dette han har gjort er gått alt for langt, og jeg er egentlig så forbanna at jeg går med hevn tanker...

Han vet at om ikke vi gjør som vi har tenkt, så ender han opp med å bli giftet vekk av foreldrene.

Og det er nå helt greit, som fortjent mener nå jeg...

Dette er jo ikke noe som er noe nytt for han, men noe han har vært forberedt på hele livet.

Nå er spørsmålet... skal jeg reise ned å se om det er håp eller for å avslutte det hele, eller skal jeg la det være og prøve å slikke mine sår og bli ferdig med hele saken.

Jeg er jo klart glad i han.. ellers hadde jeg ikke tenkt på å dra til han etter det som har skjedd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslutt det hele, du. Antakeligvis gjør du deg en STOR tjeneste.

Bare det at du nevner at han blir giftet bort dersom du ikke blir på banen, sier litt om kulturforskjeller og kvinnesyn allerede der.

Skrevet

lurer på om jeg ikke leste en annen tråd av deg, hvor du mistenkte noe slikt som dette. der fikk du mange gode svar. nå viser deg seg at han er utro altså

kom deg videre. ingen selvrespekt?

Skrevet (endret)

er en annen tråd som går nå. så kan du lese litt på den tråden mens du gjør deg opp en mening om du skal gi gass eller gi opp.

Min lenke

tror jeg også leste et annet innlegg fra deg da det ikke var gått så langt enda.

Endret av solosuper10
Skrevet

Dump ham!

Utro personer er ikke noe å satse på. Ordtaket sier; en gang utro, alltid utro.

Skrevet

Han har vært tro hele tiden, men nå røk han på fylla på en jente her fra Norge. Han angrer og sier han liker henne ikke i det hele tatt, og de er bare venner..

Men dette han har gjort er gått alt for langt, og jeg er egentlig så forbanna at jeg går med hevn tanker...

Han vet at om ikke vi gjør som vi har tenkt, så ender han opp med å bli giftet vekk av foreldrene.

Dette er jo ikke noe som er noe nytt for han, men noe han har vært forberedt på hele livet.

Nå er spørsmålet... skal jeg reise ned å se om det er håp eller for å avslutte det hele, eller skal jeg la det være og prøve å slikke mine sår og bli ferdig med hele saken.

Jeg er jo klart glad i han.. ellers hadde jeg ikke tenkt på å dra til han etter det som har skjedd.

Jeg fikk deja-vu av hele innlegget. Leser her nesten hver dag for litt tidtrøyte med kaffen og dette hørtes kjent ut.

Uansett, om du er sammen med en fyr som er avhengig av deg for å ikke bli tvangsgiftet (dvs dere må gifte dere i Norge, du må ta ham hit og forsørge ham) så opplever at han ligger med ei venninne han ikke liker og du føler at nå fortjener han å bli tvangsgiftet bort istedet, vel, kjærlighet?

Hvor despo er du for å få deg en mann? Behøver ikke svare meg....

Skrevet

Kvinner må forstå at menn ikke ser på det å være utro på samme måte som kvinner, - dere tar det som et enormt svik, et symbol på at det dere har sammen ikke er verdifult og hellig. En mann derimot er glad i dama/kona og setter stor pris på forholdet, men han er kåt og vil ha spenning på si. Han vil ha et erotisk eventyr. Det eventyret er en "annen sak" enn forholdet til kvinnen han elsker, men det er faktis et behov, og han er like glad i dama selv om han puler kollegaen eller venninna.

• Liker 1
Skrevet

Ja må jo skjønne det at mannen har behov for å spre genene sine, spiller det EGENTLIG noen rolle om han får barn med noen av venninnene dine også, så lenge det er deg han er gift med?

• Liker 1
Skrevet

Uff det er ikke lett dette.

Jeg skal ærlig si at jeg har vært en av de som har stått på mitt at nei dette er nok en snill fyr...

Men de snakker oss trill rundt. Her har alle kameratene hans vært med på skadekontroll ovenfor meg. Neii klart han vil bare være med deg..

Åhh han savner deg sånn.. Han vil ikke være med noen andre. så vet jeg de også har kontakt med hun han var med. Og da lurer jeg jo hva sier de til henne. Hva sier han til henne.

Og hun vet om meg.. Er det greit og liksom.

Og fortsette kontakten når ting er sånn.

Nå er det jo ikke annet enn tull..

Løgner og bedrag fra ende til annen føler jeg.

Jeg blir hevngjerrig jeg... og trist...

Skrevet

:balltre:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk deja-vu av hele innlegget. Leser her nesten hver dag for litt tidtrøyte med kaffen og dette hørtes kjent ut.

Uansett, om du er sammen med en fyr som er avhengig av deg for å ikke bli tvangsgiftet (dvs dere må gifte dere i Norge, du må ta ham hit og forsørge ham) så opplever at han ligger med ei venninne han ikke liker og du føler at nå fortjener han å bli tvangsgiftet bort istedet, vel, kjærlighet?

Hvor despo er du for å få deg en mann? Behøver ikke svare meg....

Jeg er ikke så desperat på å få meg en mann..

Men jeg var ganske klar for å få meg denne mannen.

Og hadde jeg kunnet skru av følelsene mine skulle jeg gjerne gjort det.. Har du en god oppskrift på hvordan det gjøres så gi meg en lyd...

Skrevet

Selv om han er tyrkisk utgjør ikke det noe forskjell... Dump han. Utro er utro, samme f hvor han er fra.

• Liker 13
Skrevet

Selv om han er tyrkisk utgjør ikke det noe forskjell... Dump han. Utro er utro, samme f hvor han er fra.

Pluss fra meg.

• Liker 1
Skrevet

Han har vært utro hele tiden, men alikevel er du sammen med han? Herligheten, hvordan skal dette gå? Han er avhengig av deg for at han ikke skal bli giftet vekk? Er du sikker på at han er 100% tyrkisk? I så fall er familien ekstremt konservativ. Nei, kom deg bort fra slasken!

Skrevet

Han har vært utro hele tiden, men alikevel er du sammen med han? Herligheten, hvordan skal dette gå? Han er avhengig av deg for at han ikke skal bli giftet vekk? Er du sikker på at han er 100% tyrkisk? I så fall er familien ekstremt konservativ. Nei, kom deg bort fra slasken!

Nei han er ikke 100% tyrkisk..

Og ja han kommer fra en meget konservativ familie.

At jeg er det eneste som står mellom at han blir tvangsgiftet er kanskje litt feil sagt av meg.

Men han har sagt nei til familien pga meg.

Og nei han har vært tro hele tiden.. helt frem til denne kvelden hvor han røk på denne jenten.

Men det er oppførselen hans i ettertid av denne episoden som jeg synes er verst. I og med at han fortsatt har kontakt med henne.

Mens han ønsker å fortsette forholdet med meg.

Skrevet

Jeg er ikke så desperat på å få meg en mann..

Men jeg var ganske klar for å få meg denne mannen.

Og hadde jeg kunnet skru av følelsene mine skulle jeg gjerne gjort det.. Har du en god oppskrift på hvordan det gjøres så gi meg en lyd...

Oppskriften er å fjerne seg fra situasjonen.

Du skriver at om han ikke er med deg så blir han tvangsgiftet og du er hans bilett ut. Dette må jo ha kommet fra hans munn til deg. Skjønner du hva han egentlig sier der og hva det innebærer for deg?

Jeg tror han manipulerer deg, dette er en vanlig ting å si til vestlige kvinner. Da ruser de til med tilbud om ekteskap og bilett i Norge, for det er det som er utkommet av at du skal "redde ham". Ekteskap i Norge.

Er han verdt ett massivt papir-opplegg, masse penger, forsørgelse og all den støtte og de problemer det vil by på å integrere ett allerede voksent menneske inn i Norge?

Er du sikker på at han er verdt alt det vil koste, og tro du meg, det koster å "importere" mann, mer enn man noensinne skulle tro.

Er det det du vil?

Hva jobber han med der nede? Hva s

• Liker 1
Skrevet

Kvinner må forstå at menn ikke ser på det å være utro på samme måte som kvinner, - dere tar det som et enormt svik, et symbol på at det dere har sammen ikke er verdifult og hellig. En mann derimot er glad i dama/kona og setter stor pris på forholdet, men han er kåt og vil ha spenning på si. Han vil ha et erotisk eventyr. Det eventyret er en "annen sak" enn forholdet til kvinnen han elsker, men det er faktis et behov, og han er like glad i dama selv om han puler kollegaen eller venninna.

Dette er bare sprøyt!!

Du må forstå at det er mange menn som føler det samme angående utroskap. Jeg kjenner mange menn som opplever utroskap som like svikefullt som kvinner.

Selv om du mangler moral betyr det ikke at andre menn gjør det!

• Liker 5
Skrevet

Nei han er ikke 100% tyrkisk..

Og ja han kommer fra en meget konservativ familie.

At jeg er det eneste som står mellom at han blir tvangsgiftet er kanskje litt feil sagt av meg.

Men han har sagt nei til familien pga meg.

Og nei han har vært tro hele tiden.. helt frem til denne kvelden hvor han røk på denne jenten.

Men det er oppførselen hans i ettertid av denne episoden som jeg synes er verst. I og med at han fortsatt har kontakt med henne.

Mens han ønsker å fortsette forholdet med meg.

Okei, kan jeg spørre om han er kurder? For tyrkere er litt mer "liberale" av seg, men det finnes så klart unntak. Eller om en av foreldrene er araber?

Jeg så først NÅ at han har vært trofast hele tiden, jeg trodde det stod utro i hovedinnlegget, så det beklager jeg. Er du sikker på at familien vet om deg? Har han norsk oppholdstillatelse? Tjener han noe på å være sammen med deg? Har han jobb? Har du sagt til han at du ikke godtar at han har kontakt med denne kvinnen. Hadde nok ikke stolt på en mann etter dette. Mange er flink til å tro på sine egne løgner og det blir bare fler og fler løgner som baller seg på. Kutt han ut!

Skrevet

Ja det kommer selvfølgelig fra hans munn at foreldrene har funnet en kone til han. Nå sa han nei og valgte å være med meg.

Men dette kan han nok ikke gjøre i lang tid.

Jeg har aldri møtt foreldrene hans, men moren vet om meg. Faren snakker han veldig lite om, helt sikkert av gode grunner.

Nei vi skal ikke gifte oss. Men skal vi fortsette må jeg jo treffe foreldrene hans selvfølgelig.

Og nei han vil ikke komme hit å bo.

Vi har snakket om at han kan komme hit en uke på besøk.

Men ellers har vi snakket om å bo sammen i Tyrkia. Finne oss en leilighet og helst ikke i et veldig turist området.

Men han må jo selvfølgelig jobbe. For å si det sånn så bruker jeg ikke akkurat noe penger på han. Det vil han ikke. Litt gaver har jeg nok kjøpt til han, men på ingen måte mer enn hva jeg hadde kjøpt om det var en norsk kjæreste. Egentlig heller nesten mindre pga det maset om at de bare er ute etter ting. Men det går jo penger på å reise til han hele tiden. For det er ikke billig.

Han er kokk og har nå jobbet på hotell. Men han har sagt i hele sommer at han ønsker ikke lenger jobbe i turismen slik som dette. Det er umenneskelige forhold de jobber under. Og ja det tjener jo ingen ting. Så han ser nok etter andre jobber nå. Og da jobb som han kan ha hele året. Ikke bare sesong arbeid.

Han forsørger også familien. Dette er også veldig vanlig for de.

Ja han er kurder og kommer nok fra en veldig religiøs familie.

Men nei.. jeg har ikke tenkt på å sette igang noen prosess med giftemål og få han over til Norge. Det ønsker han ikke selv heller.

Jeg reiser jo til han nå snart, og jeg er så splittet på hva jeg skal gjøre. Hvordan jeg skal gjøre det.

Og skal jeg følge hjertet mitt eller skal jeg følge alle rådene og heller bare få en grei avslutning på det når jeg er der.

Det er ikke lett, når man har så sterke følelser for noen.

Det som er så trist er at vi ønsker jo det samme både jeg og han. Men vi sitter også på hver vår side å ser at det ikke blir noe lett.

Skrevet

Hvorfor i all verden du vil være sammen med en som er utro forstår jeg ikke. Han har jo da svekket alt av troverdighet overfor deg. Det å skylde på fylla er bare tull og bananer.

Det at alle vennen prøver å få deg til å se at det ikke var meningen høres veldig merkelig ut.

Jeg ville ikke dratt ned til han. Lettere å kutte kontakt å komme seg over hjertesorgen om dere er langt fra hverandre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...